2010-06-08, 14:14
Medlem
GoogleThats avatar
Det r fan svrt och beskriva hur briljant dialogen r i denna serien. Helt jvla otroligt bra r det verkligen!

Citat:
Charlie: Oh shit. Look at that door dude. See that door right there? That door marked 'Pirate'? You think a pirate lives in there?

Dennis: I see a door marked 'Private.' Is that the door you're talking about?

Charlie: No, I was talking about . . I didn't say . . what'd you hear?

Dennis: I heard you say you saw a door marked 'Pirate'.

Charlie: No, that's not what I said. Look, are we gonna talk about pirates all day or are we gonna find out what lives in here?
Citera
2010-06-08, 14:48
Medlem
cudders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naganof2
haha ja fy fan dom r fr skna ! vart fan sugen p att kolla igenom alla avsnitten nu nr jag hitta denna trd det fr nog bli de
jag terkommer nr jag hittar nn frn dialog !
Det borde vl ta max 5 minuter? :/
Citera
2010-06-08, 16:08
Medlem
naganof2s avatar
HAHA ja guld redan i brjan , avsnitt 2 mac pstr att han ddat lkare , avsnitt 3 ssong1 dom crashar highschool fest och super hej vilt haha
Citera
2010-06-09, 03:31
Medlem
Nu nr man inte har Lost att flja lngre s hittade jag denna serie.... HAHAHAHHA fyfan vad underbar. Har strckat s1-5 p lite mer n 1 vecka och mste f reda p nr ssong 6 brjar. Bsta lgbudget serien ngonsin, men vill nog undvika att jmfra den med andra serier d jmfrelser aldrig r rttvisa.
Citera
2010-06-09, 08:30
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billy-Wings
Nu nr man inte har Lost att flja lngre s hittade jag denna serie.... HAHAHAHHA fyfan vad underbar. Har strckat s1-5 p lite mer n 1 vecka och mste f reda p nr ssong 6 brjar. Bsta lgbudget serien ngonsin, men vill nog undvika att jmfra den med andra serier d jmfrelser aldrig r rttvisa.

Brukar brja i aug/sept
Citera
2010-06-09, 12:31
Medlem
firstclassriots avatar
Har precis brjat se serien frn brjan, s1 allts.
Hur r frsta ssongerna i frhllande till de lite nyare?
Citera
2010-06-09, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firstclassriot
Har precis brjat se serien frn brjan, s1 allts.
Hur r frsta ssongerna i frhllande till de lite nyare?
Under s1 har serien inte kommit i gng p riktigt n.. s2-4 r helt jvla underbara!
Citera
2010-06-09, 13:54
Medlem
Rotmosrullens avatar
Har insett att senaste ssongen bjd p ett av de bsta avsnitten ngonsin. "The Waitress is getting married". Det finns sagolikt mnga fantastiska citat frn det avsnittet. Bst r nr "gnget" har ftt reda p att the waitress ska gifta sig.

Frank - "Get him his own booty call"
Dennis - "Oho!"
Mac - "Or at least another chick to stalk"
Dennis - "Ey!"
Dee - "Great, and in the mean time I try sabotage the wedding by luring Brad away from her"
Dennis - "Nyaaaee"
Mac - "Dee, save yourself the embaressment"

Ljuden Dennis gr dr r oslagbara!
Citera
2010-06-09, 14:00
Medlem
facemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maaan
r den nn mer n mig som har brjat med att dricka vinet ur burk efter "Intervention"-avsnittet? Otroligt praktiskt p fester d man kan fortstta kra med sina hastiga handgester. :wine:

haha ja fan det har blivit en klassiker!
Citera
2010-06-09, 14:09
Medlem
cudders avatar
Charlie: This is America! You can't just come in here and steal our land from us!
Frenkel: I'm pretty sure that's how this country was founded in the first place!

haha, jag fr aldrig nog av den hr serien! Tappat rkningen p hur mnga gnger jag har sett serien nu.
Citera
2010-06-10, 19:47
Medlem
Sephirots avatar
Fullkomligt lskar denna serie. S underbart strd och random humor! Charlie's insomningsmetod r ju episk: Kka kattmat, ta en l & sniffa lim.
Citera
2010-06-10, 19:57
Medlem
buntishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zanga
Under s1 har serien inte kommit i gng p riktigt n.. s2-4 r helt jvla underbara!
framfrallt saknar s1 ett vldigt viktigt element, DeVito. Fy fan va bra han spelar.

Riktigt jvla roliga scener med honom..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in