Flashback bygger pepparkakshus!
2009-03-27, 21:35
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahruon
Blev lite besviken när jag hörde detta. Charlie (den riktiga) kan få mycket bättre än så.

Hur som helst är det kul när han, i avsnittet The Gang Gives Back, får the waitress nummer då hon ska vara hans sponsor och han replikerar:

"Oh. No shit! I was so close."
äsch jag tycker att hon är söt, däremot har ju rollfiguren ganska kass personlighet
Citera
2009-03-29, 12:38
Medlem
Getrags avatar
Helt hysterikst rolig serie!
Förstår inte att jag inte fåt upp ögonen för den här serien tidigare?! Helt min typ av humor.

Men är det någon som vet om serien finns att köpa här i sverige? Har inte set någon som säljer den?
Citera
2009-03-29, 22:24
Medlem
dandifieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajime
Ni som diggar denna serie, vad gillar ni annars för serier?

Seinfeld
How I met your mother
Curb Your Enthusiasm
Citera
2009-04-08, 00:53
Medlem
Hajimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Getrag
Helt hysterikst rolig serie!
Förstår inte att jag inte fåt upp ögonen för den här serien tidigare?! Helt min typ av humor.

Men är det någon som vet om serien finns att köpa här i sverige? Har inte set någon som säljer den?
ladda ner den, jag gjorde den och har kollat igenom allt nu, riktigt skön serie.
Citera
2009-04-23, 02:21
Medlem
Milfens avatar
jag tyckte förut att jag hörde att nya avsnitt börjar sändas i sommar någon gång, någon som kan bekräfta det?
Citera
2009-04-29, 08:23
Medlem
Jokks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
September 2009 har jag för mig

På frågan om när man blir klistrad framför denna briljanta serie igen!
Citera
2009-05-03, 14:01
Medlem
hejdamans avatar
Jag har försökt att hitta serien på nätet så man kan se den gratis streamad men jag kan inte hitta en fungerande sida. Är det nån som kan länka till alla säsongerna? Tack mvh H
Citera
2009-05-03, 15:59
Medlem
Moridin2002s avatar
Tanka? Alla säsongerna finns på tl redo för just dig.
Citera
2009-05-03, 16:04
Medlem
hejdamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moridin2002
Tanka? Alla säsongerna finns på tl redo för just dig.

Saken är denna att jag har en pc modell gammal så jag kan inte göra det. men jag kan streama. Så om nån skulle kunna hjälpa mig hade jag varit ytterst tacksam.
Citera
2009-05-08, 00:23
Medlem
Bryces avatar
http://ipb.quicksilverscreen.com/index.php?showtopic=81463
Om du kollar kommentarerna längst ner på sidan så hittar du i alla fall några episoder (har inte kollat hur många som fungerar).
Citera
2009-05-08, 01:39
Medlem
BernieMacs avatar
Greenman!
Citera
2009-05-10, 23:43
Medlem
IASIP måste vara den bästa serien någonsin. Har aldrig gapskrattat så mycket som under de 3 första säsongerna i hela mitt liv. Säsong 4 däremot har varit en riktig besvikelse enligt mig. De har gått ner sig totalt, känns som de vet att de har många fans nu som kommer följa dem vad de än gör och att kvalitén därför har sänkts kraftigt. Tycker förvisso att en del scener i säsong 4 är sjukt roliga men aldrig på samma sätt som under de tre första säsongerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in