2009-09-30, 15:19
Medlem
Rajvsarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olderius1
r det bara jag som tycker det senast avsnitt sg ?

Frsta avsnitt av ssong 5 var dock skit roligt

Senaste avsnittet var ju skitbra, Roadtrip!
Citera
2009-09-30, 15:41
Medlem
Baseballbats avatar
Sagt det frr och sger det igen, detta r ltt den bsta komedi serien som finns, ska nog ta och brja kolla igenom alla avsnitt igen yyyyyyyyyyyyyyyy
Citera
2009-09-30, 15:50
Medlem
hesoyams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
hh detta r svrt
frsta fr bli
1. Dennis Reynolds: An Erotic Life
framfr allt frn Dee och Charlies konversation
Charlie: Now eat one of these, you wanna huff a little glue and drink some beer
Dee: This is catfood charlie?
Charlie: WHAT? i can't explain it there is some wierd chemical reaction that happends when you combine catfood,beer and glue. It makes you feel extremly sick and tired and you will be able to fall asleep.
Dee: Why would i wanna make myself extremly sick and tired?
Charlie: Because there is gonna be about fiftycats howling outside of that window there, all night long.. And you have no idea how loud fifty cats can be.

Haha, de avsnittet r ju helt sjukt.

Dee: "What were you even doing in that "crawlspace"?
Charlie: "Well i was eating the old cheese to test it, to see why the rats weren't eating it".

Charlie: "And if you got to peepee i got this for you" o vller ut en hink med piss p sin arm

Nr Dee upptrder p standup-klubben och sen fr upp Charlie p scenen haha de r s jvla bra.
Charlie : So you guys ever eat cheese? Cheese is a funny thing, cheese is a strange thing. I always wonder like where.. what is cheese, where does it..Eeeaaaaeeeeeeeaa ( spyr? )

Nytt avsnitt imorgon va?
Citera
2009-09-30, 15:55
Medlem
SheriffeN^^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hesoyam

Nytt avsnitt imorgon va?

Blir nog p fredag morgon fr oss i Sverige.
Citera
2009-09-30, 22:29
Medlem
brainspaces avatar
funniest shit on TV!
Citera
2009-09-30, 23:00
Bannlyst
Har precis brjat kolla p andra ssongen, fyfan vilken rolig tv serie allts

Charlie r s jvla skn
Citera
2009-10-02, 00:07
Medlem
RealMadrid852s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hesoyam
Haha, de avsnittet r ju helt sjukt.

Dee: "What were you even doing in that "crawlspace"?
Charlie: "Well i was eating the old cheese to test it, to see why the rats weren't eating it".

Charlie: "And if you got to peepee i got this for you" o vller ut en hink med piss p sin arm

Nr Dee upptrder p standup-klubben och sen fr upp Charlie p scenen haha de r s jvla bra.
Charlie : So you guys ever eat cheese? Cheese is a funny thing, cheese is a strange thing. I always wonder like where.. what is cheese, where does it..Eeeaaaaeeeeeeeaa ( spyr? )

Nytt avsnitt imorgon va?

Fyfan allts jag brjade skratta s hgt att jag vckte min syrra nr jag lste det dr, den hr serien r sjuk allts
Citera
2009-10-02, 03:32
Medlem
cocaineducks avatar
"ROOOOCK, FLAG AND EEEAAAAGLE!!!"

Den power och knsla han levererar r oslagbar. En av dom absolut bsta karaktrerna jag sett.
Citera
2009-10-02, 10:28
Medlem
Klaus Stryypares avatar
Absolut vrldsklass, helt otroligt att ingen av mina polare ens ger serien en chans..jvla douchebags.
Citera
2009-10-02, 12:44
Medlem
obin_gams avatar
besviken p dagens. itne ett enda lol-gonblick p under hela avsnittet utan bara smflin nr frank och sweet-dee sljer knivar
Citera
2009-10-02, 14:40
Medlem
Falcos avatar
Grymt avsnitt som alltid.
Citera
2009-10-02, 14:40
Medlem
Detfrinteplatss avatar
Bra avsnitt tyckte jag, men det knns som att det borde ha varit lngre. Jag hade velat se mer av Charlie som hemls, och slutet var lite vl tvrt. Allt bara ordnade sig p typ 10 sekunder.

Dessutom frstr jag inte hur dom kunde sparka Frank, han ger ju strsta delen av baren. Dessutom trodde jag att Frank hade massa pengar undangmda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in