Flashback bygger pepparkakshus!
2009-09-30, 15:19
Medlem
Rajvsarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olderius1
Är det bara jag som tycker det senast avsnitt sög ?

Första avsnitt av säsong 5 var dock skit roligt

Senaste avsnittet var ju skitbra, Roadtrip!
Citera
2009-09-30, 15:41
Medlem
Baseballbats avatar
Sagt det förr och säger det igen, detta är lätt den bästa komedi serien som finns, ska nog ta och börja kolla igenom alla avsnitt igen yyyyyyyyyyyyyyyy
Citera
2009-09-30, 15:50
Medlem
hesoyams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Åhh detta är svårt
första får bli
1. Dennis Reynolds: An Erotic Life
framför allt från Dee och Charlies konversation
Charlie: Now eat one of these, you wanna huff a little glue and drink some beer
Dee: This is catfood charlie?
Charlie: WHAT? i can't explain it there is some wierd chemical reaction that happends when you combine catfood,beer and glue. It makes you feel extremly sick and tired and you will be able to fall asleep.
Dee: Why would i wanna make myself extremly sick and tired?
Charlie: Because there is gonna be about fiftycats howling outside of that window there, all night long.. And you have no idea how loud fifty cats can be.

Haha, de avsnittet är ju helt sjukt.

Dee: "What were you even doing in that "crawlspace"?
Charlie: "Well i was eating the old cheese to test it, to see why the rats weren't eating it".

Charlie: "And if you got to peepee i got this for you" o väller ut en hink med piss på sin arm

När Dee uppträder på standup-klubben och sen får upp Charlie på scenen haha de är så jävla bra.
Charlie : So you guys ever eat cheese? Cheese is a funny thing, cheese is a strange thing. I always wonder like where.. what is cheese, where does it..Eeeaaaaeeeeeeeaa ( spyr? )

Nytt avsnitt imorgon va?
Citera
2009-09-30, 15:55
Medlem
SheriffeN^^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hesoyam

Nytt avsnitt imorgon va?

Blir nog på fredag morgon för oss i Sverige.
Citera
2009-09-30, 22:29
Medlem
brainspaces avatar
funniest shit on TV!
Citera
2009-09-30, 23:00
Bannlyst
Har precis börjat kolla på andra säsongen, fyfan vilken rolig tv serie alltså

Charlie är så jävla skön
Citera
2009-10-02, 00:07
Medlem
RealMadrid852s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hesoyam
Haha, de avsnittet är ju helt sjukt.

Dee: "What were you even doing in that "crawlspace"?
Charlie: "Well i was eating the old cheese to test it, to see why the rats weren't eating it".

Charlie: "And if you got to peepee i got this for you" o väller ut en hink med piss på sin arm

När Dee uppträder på standup-klubben och sen får upp Charlie på scenen haha de är så jävla bra.
Charlie : So you guys ever eat cheese? Cheese is a funny thing, cheese is a strange thing. I always wonder like where.. what is cheese, where does it..Eeeaaaaeeeeeeeaa ( spyr? )

Nytt avsnitt imorgon va?

Fyfan alltså jag började skratta så högt att jag väckte min syrra när jag läste det där, den här serien är sjuk alltså
Citera
2009-10-02, 03:32
Medlem
cocaineducks avatar
"ROOOOCK, FLAG AND EEEAAAAGLE!!!"

Den power och känsla han levererar är oslagbar. En av dom absolut bästa karaktärerna jag sett.
Citera
2009-10-02, 10:28
Medlem
Klaus Stryypares avatar
Absolut världsklass, helt otroligt att ingen av mina polare ens ger serien en chans..jävla douchebags.
Citera
2009-10-02, 12:44
Medlem
obin_gams avatar
besviken på dagens. itne ett enda lol-ögonblick på under hela avsnittet utan bara småflin när frank och sweet-dee säljer knivar
Citera
2009-10-02, 14:40
Medlem
Falcãos avatar
Grymt avsnitt som alltid.
Citera
2009-10-02, 14:40
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Bra avsnitt tyckte jag, men det känns som att det borde ha varit längre. Jag hade velat se mer av Charlie som hemlös, och slutet var lite väl tvärt. Allt bara ordnade sig på typ 10 sekunder.

Dessutom förstår jag inte hur dom kunde sparka Frank, han äger ju största delen av baren. Dessutom trodde jag att Frank hade massa pengar undangömda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in