Flashback bygger pepparkakshus!
2009-05-10, 23:49
Medlem
Så jävla kul i "Mac is a serial killer". "Dee can you do a girls voice" , säger dennis när de ska ringa o lura mac att en brud vill att han ska komma hem till henne.

"Not so young and attractive is she? Must be a big disappointment for you" Säger Dennis till Mac när han får se att bruden är Dee.

Citera
2009-05-11, 04:00
Medlem
NegRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajime
Ni som diggar denna serie, vad gillar ni annars för serier?

Scrubs
The Boondocks
How i met your mother
Family Guy
Freaks and geeks
Diverse mtv serier producerade av Jeff Tremaine.
Citera
2009-05-13, 03:38
Medlem
facemans avatar
denna är absolut den roligaste serien som skapats, hur kommer det sig att mer folk tycker 2 and a half och how i met your mother är bättre?

fan om ni inte sätt denna kolla ladda ner det !
Citera
2009-05-13, 12:48
Medlem
FreddiGredds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faceman
denna är absolut den roligaste serien som skapats, hur kommer det sig att mer folk tycker 2 and a half och how i met your mother är bättre?

fan om ni inte sätt denna kolla ladda ner det !

Har man inte sett Sunny in Philly kan man ju inte direkt avgöra om How i met... och two and a... är bättre, så ditt resonemang faller väl lite på sig själv.

Dessutom är Humorn i Sunny in Philly lite mer åt det extrema hållet än i de två tidigare nämnda serierna, något som inte passar alla.
Men jag håller med dig att alla borde ge serien en chans.
Citera
2009-05-21, 18:29
Medlem
dunderdasens avatar
Slutat sändas?

Nu var det ett tag sen jag såg ett avsnitt på tv, är ju dock så sent så att det är ganska sällan man pallar.
Men har sexan slutat sända denna underbara serie?
Man tycker ju att de kunde byta ut alla gamla repriser av scrubs, simpssons, family guy, 2 1/2 men mm och istället visa lite It's Always Sunny In Philadelphia!
Citera
2009-05-21, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderdasen
Nu var det ett tag sen jag såg ett avsnitt på tv, är ju dock så sent så att det är ganska sällan man pallar.
Men har sexan slutat sända denna underbara serie?
Man tycker ju att de kunde byta ut alla gamla repriser av scrubs, simpssons, family guy, 2 1/2 men mm och istället visa lite It's Always Sunny In Philadelphia!
6an har ju visat alla säsonger så nu är det väl paus fram tills säsong 5 kommer.
Citera
2009-05-22, 02:59
Medlem
Wevons avatar
Klockren serie. En av mina favoriter helt klart.
Citera
2009-05-23, 21:10
Medlem
Danny Devito har den mest jävla underbart roliga självförnedrande rollen som finns. Precis min humor, älskar alla idiotiska projekt de alltid ska börja med. Alla karaktärer är helt perfekt utformade, det är fan inte klokt hur man kan hitta så pass bra matchande skådespelare. Det är även än väldigt låg budjet serie med tanke på hur faktiskt få skådespelare som är med i den. Prison break och south park är de enda serier som jag håller som lika bra, how i met your mother, family guy och gossip girl får helt enkelt flytta på sig.
Citera
2009-05-23, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petterdif
IASIP måste vara den bästa serien någonsin. Har aldrig gapskrattat så mycket som under de 3 första säsongerna i hela mitt liv. Säsong 4 däremot har varit en riktig besvikelse enligt mig. De har gått ner sig totalt, känns som de vet att de har många fans nu som kommer följa dem vad de än gör och att kvalitén därför har sänkts kraftigt. Tycker förvisso att en del scener i säsong 4 är sjukt roliga men aldrig på samma sätt som under de tre första säsongerna.

Alla får ju tycka vad de vill men nu tycker jag att du har fel.

Har dock inte sett alla i säsong 4 ännu men av de jag sett tycker jag att de var riktigt jävla bra, jag skrattade sjukt mycket åt t ex andra avsnittet när de ska lösa bensin krisen. Det är nog bara för att du inte kanske tycker just de avsnitten är roligare, jag känner igen detdär.
Citera
2009-06-01, 09:53
Medlem
Rangvalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speerskinka
jag skrattade sjukt mycket åt t ex andra avsnittet när de ska lösa bensin krisen.

WILDCARD BITCHES!

Faen, när kommer IASIP tillbaka igen? Är 100% säker på att dom gjort fler avsnitt, något där Dee ska trilla i en trappa (Gör stunten själv!), dom kunde dock inte spela in det i S03 eller S04 som planerat för att Katilin Olsson (Stava, whatever) hade brytit ryggen eller något :P

Vet iofs inte om dom börjat spela in fler avsnitt, men dom finns på papper iaf

Sen har ju grabbarna en ny serie på gång, om rymd och robotar osv, men det ser inte ut som att dom själva kommer medverka som skådisar där

S03E08 kommer alltid att vara bäst btw, The Gang goes Invincible, det är nog det bästa DeVito någonsin gjort enligt mig haha!
Citera
2009-06-01, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald
WILDCARD BITCHES!

Faen, när kommer IASIP tillbaka igen? Är 100% säker på att dom gjort fler avsnitt, något där Dee ska trilla i en trappa (Gör stunten själv!), dom kunde dock inte spela in det i S03 eller S04 som planerat för att Katilin Olsson (Stava, whatever) hade brytit ryggen eller något :P

Vet iofs inte om dom börjat spela in fler avsnitt, men dom finns på papper iaf

Sen har ju grabbarna en ny serie på gång, om rymd och robotar osv, men det ser inte ut som att dom själva kommer medverka som skådisar där

S03E08 kommer alltid att vara bäst btw, The Gang goes Invincible, det är nog det bästa DeVito någonsin gjort enligt mig haha!
Nya avsnitt till höst!
Citera
2009-06-01, 17:54
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald
lizard, am i standing in poop? ett annat bästa frank-moment är när han kommer och ger dee och charlie en flaska portvin som passar bra till "human meat"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in