Flashback bygger pepparkakshus!
2009-02-13, 01:42
Medlem
NinjaItakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Någon som vet var man kan få tag på dessa på nätet? swesub skulle vara ett plus.

Alla säsonger och avsnitt finns uppe på torrentleech.org

För övrigt så är Charlie så jävla bra. Han är kanske någon av dom stördaste på planeten
Citera
2009-02-13, 01:48
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinjaItaket
Alla säsonger och avsnitt finns uppe på torrentleech.org

För övrigt så är Charlie så jävla bra. Han är kanske någon av dom stördaste på planeten
Synd att man inte är medlem där då
Citera
2009-02-13, 17:28
Medlem
Lantbruks avatar
Man kan ju inte annat än att uppskatta denna sjukt underhållande serie, briljant humor, som dessvärre inte alla förstår sig på, skulle jag tro. Karaktärerna är ju riktigt misslyckade (alltså inte misslyckat gestaltade...), och deras fula upptåg blir oerhört charmerande.

Platsar helt klart in i Roligaste tv-serierna någonsin!-tråden.

Mvh
Senast redigerad av Lantbruk 2009-02-13 kl. 17:30.
Citera
2009-02-13, 18:55
Medlem
Chowies avatar
den platsar inte bara, den är!
Citera
2009-02-16, 13:54
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Älskar verkligen när alla backstabbar alla! Save your on skin är nog deras motto ändå lyckas dom vara bästa vänner typ.
Citera
2009-02-17, 02:56
Medlem
kroems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chowie
den platsar inte bara, den är!
Håller med till 100.

Ett lite roligt extraklipp, tror det är en promo: http://www.youtube.com/watch?v=hIs5BYWt_SM

Fan vad jag älskar den serien - den räddar mina nätter när man jobbar.
Citera
2009-02-17, 06:26
Medlem
camejos avatar
Till alla som inte upptäckt det finns det ganska mycket godis på youtube runt serien också, bland annat den här mailbagserien:

http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=it%27s+always+su nny+mailbag&aq=f

Olsen är lysande rolig i dessa klipp tycker jag, väldigt begåvad och utrustad med en annorlunda humor.
Citera
2009-02-17, 10:57
Medlem
ironmaidengeeks avatar
Uppskattar verkligen avsnittens uppriktiga och jävligt beskrivande namn som tex avsnittet som gick igår på sexan : Mac Bangs The Waitress eller nåt i den stilen
Citera
2009-02-17, 12:26
Medlem
Sic_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironmaidengeek
Uppskattar verkligen avsnittens uppriktiga och jävligt beskrivande namn som tex avsnittet som gick igår på sexan : Mac Bangs The Waitress eller nåt i den stilen

För att dra ett till exempel så finns ju avsnittet när Dee dejtar rapparen och Dennis säger att han är efterbliven varpå Dee säger "I'm not dating a retarded guy.. Am I?" Så kommer titelbilden upp "Dee dates a retarded guy" eller liknande det. Humor i det också
Citera
2009-02-17, 12:47
Medlem
brainspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sic_
För att dra ett till exempel så finns ju avsnittet när Dee dejtar rapparen och Dennis säger att han är efterbliven varpå Dee säger "I'm not dating a retarded guy.. Am I?" Så kommer titelbilden upp "Dee dates a retarded guy" eller liknande det. Humor i det också

Varje avsnitt börjar ju så
Citera
2009-02-17, 14:16
Medlem
shing02s avatar
Någon som vet när nästa säsong börjar?
Citera
2009-02-17, 14:17
Medlem
Akademikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shing02
Någon som vet när nästa säsong börjar?

har för mig att jag läst i höst någonstans.. men är inte säker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in