Flashback bygger pepparkakshus!
2010-08-06, 23:32
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oluck
fuck u

Fair enough, var kanske lite osakligt av mig att bara gå loss på dig så där men motivera gärna varför du tycker världens mest briljanta humorserie suger då.
Citera
2010-08-06, 23:35
Medlem
olucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Fair enough, var kanske lite osakligt av mig att bara gå loss på dig så där men motivera gärna varför du tycker världens mest briljanta humorserie suger då.

serien verkar sjukt b. specielt dom där 2 (charlie?) och den andra(vet inte namnet )
kommer jämt med så sjukt dumma kommentarer..
Citera
2010-08-06, 23:37
Medlem
buntishs avatar
Citat:
serien verkar sjukt b. specielt dom där 2 (charlie?) och den andra(vet inte namnet )

och sjukt dumma kommentarer gör serien dålig how?

för fan, folk som ser ett avsnitt och säger att det är dåligt borde fan inte få uttala sig..

svin bra serie, en av de roligaste över flera säsonger..
Citera
2010-08-06, 23:40
Medlem
olucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buntish
och sjukt dumma kommentarer gör serien dålig how?

för fan, folk som ser ett avsnitt och säger att det är dåligt borde fan inte få uttala sig..

svin bra serie, en av de roligaste över flera säsonger..

har sett ett tiotal avsnitt. gillade den från början men det blev sämre och sämre.
Citera
2010-08-07, 00:44
Medlem
Funkes avatar
Citat:
har sett ett tiotal avsnitt. gillade den från början men det blev sämre och sämre.

Du har alltså sett mer än en säsong och vet fortfarande inte vad alla i gänget heter? Antingen tycker du verkligen illa om serien eller så behöver du koncentrera dig lite mer när du kollar på serier.
Citera
2010-08-07, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av libnss
Ska göra detsamma om någon vecka. När jag först började se detta så hade jag inte speciellt höga förhoppningar, men det verkade bra för en förfest.
Hade laddat upp med en platta öl och s1. Satte på första avsnittet och var inte alls imponerad, tyckte det var alldeles för mycket skrik och inte alls som man förväntat sig. Men när man hade vant sig vid den miljön så uppskattade man serien mer och mer, och nu sitter man bara och väntar på 16:e september

Håller med. Jag höll på att ta bort alla avsnitt pga att de ALLTID skrek som fan och grälade de första avsnitten, inte så roligt att hålla på så hela tiden.
Citera
2010-08-08, 13:10
Medlem
Beys avatar
Det bästa med serien är när man ser om den och märker små kommentarer som vissa av dom säger som man först inte lägger märke till första gången man ser allt. Jag brukar se ungefär 1 avsnitt om dagen numera fast att jag sett dem kasnke 3-4 gånger var.
Citera
2010-08-09, 18:13
Moderator
skunkensunes avatar
Drömde om att jag såg första avsnittet på kommande säsong, eller slutet av det åtminstone. Slutade med att ett tåg av någon anledning precis skulle köra över Dee och Dennis.
Citera
2010-08-09, 18:24
Medlem
Citat:
du vet om att det är en komediserie va?
Citera
2010-08-09, 22:31
Medlem
olucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
du vet om att det är en komediserie va?
ja men den är fan inte ens rolig
Citera
2010-08-09, 22:51
Medlem
brainspaces avatar
Citat:
ja men den är fan inte ens rolig

Antar att du är en såndär bögjävel som sitter och skrattar sönder åt "roliga" bilder med katter på eller?
Citera
2010-08-09, 23:55
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brainspace
Antar att du är en såndär bögjävel som sitter och skrattar sönder åt "roliga" bilder med katter på eller?

Kittenmittens?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in