2010-08-06, 23:32
Medlem
Falcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oluck
fuck u

Fair enough, var kanske lite osakligt av mig att bara g loss p dig s dr men motivera grna varfr du tycker vrldens mest briljanta humorserie suger d.
Citera
2010-08-06, 23:35
Medlem
olucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Fair enough, var kanske lite osakligt av mig att bara g loss p dig s dr men motivera grna varfr du tycker vrldens mest briljanta humorserie suger d.

serien verkar sjukt b. specielt dom dr 2 (charlie?) och den andra(vet inte namnet )
kommer jmt med s sjukt dumma kommentarer..
Citera
2010-08-06, 23:37
Medlem
buntishs avatar
Citat:
serien verkar sjukt b. specielt dom dr 2 (charlie?) och den andra(vet inte namnet )

och sjukt dumma kommentarer gr serien dlig how?

fr fan, folk som ser ett avsnitt och sger att det r dligt borde fan inte f uttala sig..

svin bra serie, en av de roligaste ver flera ssonger..
Citera
2010-08-06, 23:40
Medlem
olucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buntish
och sjukt dumma kommentarer gr serien dlig how?

fr fan, folk som ser ett avsnitt och sger att det r dligt borde fan inte f uttala sig..

svin bra serie, en av de roligaste ver flera ssonger..

har sett ett tiotal avsnitt. gillade den frn brjan men det blev smre och smre.
Citera
2010-08-07, 00:44
Medlem
Funkes avatar
Citat:
har sett ett tiotal avsnitt. gillade den frn brjan men det blev smre och smre.

Du har allts sett mer n en ssong och vet fortfarande inte vad alla i gnget heter? Antingen tycker du verkligen illa om serien eller s behver du koncentrera dig lite mer nr du kollar p serier.
Citera
2010-08-07, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av libnss
Ska gra detsamma om ngon vecka. Nr jag frst brjade se detta s hade jag inte speciellt hga frhoppningar, men det verkade bra fr en frfest.
Hade laddat upp med en platta l och s1. Satte p frsta avsnittet och var inte alls imponerad, tyckte det var alldeles fr mycket skrik och inte alls som man frvntat sig. Men nr man hade vant sig vid den miljn s uppskattade man serien mer och mer, och nu sitter man bara och vntar p 16:e september

Hller med. Jag hll p att ta bort alla avsnitt pga att de ALLTID skrek som fan och grlade de frsta avsnitten, inte s roligt att hlla p s hela tiden.
Citera
2010-08-08, 13:10
Medlem
Beys avatar
Det bsta med serien r nr man ser om den och mrker sm kommentarer som vissa av dom sger som man frst inte lgger mrke till frsta gngen man ser allt. Jag brukar se ungefr 1 avsnitt om dagen numera fast att jag sett dem kasnke 3-4 gnger var.
Citera
2010-08-09, 18:13
Moderator
skunkensunes avatar
Drmde om att jag sg frsta avsnittet p kommande ssong, eller slutet av det tminstone. Slutade med att ett tg av ngon anledning precis skulle kra ver Dee och Dennis.
Citera
2010-08-09, 18:24
Medlem
Citat:
du vet om att det r en komediserie va?
Citera
2010-08-09, 22:31
Medlem
olucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
du vet om att det r en komediserie va?
ja men den r fan inte ens rolig
Citera
2010-08-09, 22:51
Medlem
brainspaces avatar
Citat:
ja men den r fan inte ens rolig

Antar att du r en sndr bgjvel som sitter och skrattar snder t "roliga" bilder med katter p eller?
Citera
2010-08-09, 23:55
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brainspace
Antar att du r en sndr bgjvel som sitter och skrattar snder t "roliga" bilder med katter p eller?

Kittenmittens?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in