Flashback bygger pepparkakshus!
2009-03-21, 15:13
Medlem
solstols avatar
Andra roliga exempel på charlies läs och skriv okunnighet är när han visar texten för "nightman" i avsnittet "sweet dee´s dating a retarded person" varpå både mac och dennis frågar om det är en sida ur en ritbok.

eller "the gang solves the northkorea situation" när dom är på det koreanska haket och charlie ser en dörr där det står pirate, sättet han försöker förklara sig på är så roligt... men det roligaste med det är när han försöker öppna dörren med sin hemnyckel, för övrigt första avsnittet med "the duster"
Citera
2009-03-21, 15:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av solstol
Andra roliga exempel på charlies läs och skriv okunnighet är när han visar texten för "nightman" i avsnittet "sweet dee´s dating a retarded person" varpå både mac och dennis frågar om det är en sida ur en ritbok.

eller "the gang solves the northkorea situation" när dom är på det koreanska haket och charlie ser en dörr där det står pirate, sättet han försöker förklara sig på är så roligt... men det roligaste med det är när han försöker öppna dörren med sin hemnyckel, för övrigt första avsnittet med "the duster"

det står inte pirate på dörren...
det står PRIVATE och han läser det som pirate...

Och det där med nyckeln är också en rolig grej... fast de är roligare när man hör det på engelska
han försöker öppna dörren med sin egen hemma nyckel...
varpå den andra frågar
-What da hell are you doing?
-It cant be that much combinations

Något i den stilen
Citera
2009-03-22, 19:44
Medlem
SheriffeN^^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstol

Flera bra exempel är med i "The gang runs for office".

Först det tal som Charlie skriver till Dennis. Ska inte spoila för den där scenen måste ses för att uppskattas fullt ut

Och sen när han försöker läsa meddelandet på parkeringsplatsen och Dennis säger "Dude, you clearly have a learnings disability" varpå Charlie bara viftar bort det lite nonchalant.

Ett annat bra exempel är i "Mac is a serial killer"

När Charlie snackar om att han vill bli en advokat och Dee säger "Don't you think that a lawyer should be able to read and write?" Charlie bara viftar bort påståendet som vanligt
Citera
2009-03-23, 03:56
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Roligaste måste ju vara början på alla avsnitt, strax innan episodnamnet kommer... min favorit är när dom diskuterar om att det är alltid nån som råkar illa ut när frank är med och gör grejjer.

Frank:
i'm just pal'n around with the guys, hows anybody gonna get hurt?

Sen kommer texten direkt efter:
Frank sets sweet dee on fire
Citera
2009-03-23, 10:15
Medlem
monoceress avatar
Såg "The gang runs for office" igår och måste bjuda på ett riktigt guldkorn, Dennis ska läsa talet som Charlie skrivit:

Citat:
Hello, fellow American. This you should vote me. I leave power. Good. Thank you. Thank you. If you vote me, I am hot. What? Taxes. They'll be lower, son. The democratic vote for me is the right thing to do, Philadelphia. So do.

Kan inte hålla mig för garv varje gång jag hör/läser det där
Citera
2009-03-23, 10:33
Medlem
ignats avatar
ahh shit kan inte vänta på nästa säsong ! bästa serien
Citera
2009-03-23, 10:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ignat
ahh shit kan inte vänta på nästa säsong ! bästa serien

När kommer nästa säsong?! :O
Citera
2009-03-23, 20:38
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rambonaut
När kommer nästa säsong?! :O
September 2009 har jag för mig
Citera
2009-03-23, 20:46
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monoceres
Såg "The gang runs for office" igår och måste bjuda på ett riktigt guldkorn, Dennis ska läsa talet som Charlie skrivit:

Kan inte hålla mig för garv varje gång jag hör/läser det där
Taked baby. Meet at later bar, night or day sometime
Citera
2009-03-23, 20:47
Medlem
Chowies avatar
ni vet väl att "mac" är med i lost?
Citera
2009-03-23, 20:53
Medlem
Phass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chowie
ni vet väl att "mac" är med i lost?
Han har medverkat i ett avsnitt.
Citera
2009-03-23, 20:56
Medlem
Chowies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phas
Han har medverkat i ett avsnitt.
det stämmer, är det dylan moran på bilden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in