Flashback bygger pepparkakshus!
2009-02-02, 02:28
Medlem
Är det någon som vet om dessa finns att köpa någonstans med svensk text?
Citera
2009-02-02, 16:05
Medlem
dawns avatar
Hysteriskt rolig serie :P

Charlie är favoriten
Citera
2009-02-02, 18:12
Medlem
mannys avatar
Detta är en av mina favoritserier, helt klart! Det verkar ändå vara halvt underground, jag har bara stött på en till hittills som har gillat det :P
Dom levererar ju skämt på skämt rätt igenom ett helt avsnitt, alla lika roliga!

Citera
2009-02-02, 18:16
Medlem
superKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manny
Detta är en av mina favoritserier, helt klart! Det verkar ändå vara halvt underground, jag har bara stött på en till hittills som har gillat det :P
Dom levererar ju skämt på skämt rätt igenom ett helt avsnitt, alla lika roliga!

Gick/Går väl på 6an? Vet inte hur mycket dom visat bara, men vet att sändningstiderna var rätt skumma.

Mitt favoritavsnitt måste nog vara Oil Crisis (Gas Crisis?), Wildcard bitches! YEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAW

Citera
2009-02-02, 19:28
Medlem
jens__Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superKing
Gick/Går väl på 6an? Vet inte hur mycket dom visat bara, men vet att sändningstiderna var rätt skumma.

Mitt favoritavsnitt måste nog vara Oil Crisis (Gas Crisis?), Wildcard bitches! YEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAW

Hahaha just den scenen är så jävla underbar! Jag skrattar varje gång jag tänker på den
Citera
2009-02-04, 02:42
Medlem
CoopColas avatar
Någon som vet om det kommer mera? En vän som säger att det ska bli två säsonger till, hittar dock inget på tv.com. Någon som vet?
Citera
2009-02-04, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Någon som vet om det kommer mera? En vän som säger att det ska bli två säsonger till, hittar dock inget på tv.com. Någon som vet?

https://www.flashback.org/showpost.php?p=13834054&postcount=151
https://www.flashback.org/showpost.php?p=13938383&postcount=152
Citera
2009-02-04, 12:02
Medlem
smörfmörvels avatar
Bästa komedin sen arrested development!

Senaste säsongen var riktigt bra, tycker inte de har tappat ett dugg under säsongernas gång.
Citera
2009-02-04, 16:13
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babbelidag
https://www.flashback.org/showpost.php?p=13834054&postcount=151
https://www.flashback.org/showpost.php?p=13938383&postcount=152
Okej, tackar. Har du någon aning om när de kommer börja sända?
Citera
2009-02-04, 16:22
Medlem
SilentBullets avatar
Har kollat igenom tredje och fjärde säsongen sjukligt många gånger, det går inte att tröttna på dem. Tycker Frank blev ett riktigt bra tillskott till gänget där i andra säsongen, hans "waterboard" och sett att lösa saker är sjukt roliga, en av hans bättre:
Men Charlie är som många redan sagt den bästa av karaktärerna.
Citera
2009-02-04, 17:38
Medlem
Pudrad Fjollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentBullet
Har kollat igenom tredje och fjärde säsongen sjukligt många gånger, det går inte att tröttna på dem. Tycker Frank blev ett riktigt bra tillskott till gänget där i andra säsongen, hans "waterboard" och sett att lösa saker är sjukt roliga, en av hans bättre:
Men Charlie är som många redan sagt den bästa av karaktärerna.
Utan tvekan är Charlie den skönaste karaktären, men är det verkligen bara jag som tycker att S4 är en ganska svag säsong? Visst, den har sina ljusglimtar och ett par riktigt roliga avsnitt men samtidigt ett par ganska mediokra. Tänker då främst på avsnitt som; Mac's Banging the Waitress, Who Pooped the Bed och The Gang Gets Extreme: Home Makeover Edition. Det tar emot att gnälla såhär, då IASIP är en utav mina absoluta favoritserier, men det känns som de tre föregående säsongerna håller en högre lägstanivå.
Men men, jag ser fram emot kommande äventyr med gänget som förhoppningsvis även uppfyller mina, något höga, förväntningar .

Nightman baby.
Citera
2009-02-04, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koffelito
Är det någon som vet om dessa finns att köpa någonstans med svensk text?

Bump på denna. Kontaktade discshop som sa så här

"Hej,

Dels vet vi inte vem som har rättigheterna idag och dels har vi alla våra samarbetspartners releaselistor 5 månader i framtiden, så om den skulle vara på G skulle vi veta det. Om den kommer under denna tid, så hamnar den per automatik bland kommande filmer. Våra inköpare har alltid med sig bevakningslistor då de förhandlar och om någon av de nuvarande leverantörerna har filmen/serien, så tas den in förutsatt att det finns ett intresse ty enstaka exemplar tar vi inte in.

Med vänlig hälsning
Janne Ahlgren
Redaktör, Discshops Filmguide"

Någon som vet vart det finns eller i alla fall för region 2 eller vad det är vi har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in