2009-02-02, 02:28
Medlem
r det ngon som vet om dessa finns att kpa ngonstans med svensk text?
Citera
2009-02-02, 16:05
Medlem
dawns avatar
Hysteriskt rolig serie :P

Charlie r favoriten
Citera
2009-02-02, 18:12
Medlem
mannys avatar
Detta r en av mina favoritserier, helt klart! Det verkar nd vara halvt underground, jag har bara sttt p en till hittills som har gillat det :P
Dom levererar ju skmt p skmt rtt igenom ett helt avsnitt, alla lika roliga!

Citera
2009-02-02, 18:16
Medlem
superKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manny
Detta r en av mina favoritserier, helt klart! Det verkar nd vara halvt underground, jag har bara sttt p en till hittills som har gillat det :P
Dom levererar ju skmt p skmt rtt igenom ett helt avsnitt, alla lika roliga!

Gick/Gr vl p 6an? Vet inte hur mycket dom visat bara, men vet att sndningstiderna var rtt skumma.

Mitt favoritavsnitt mste nog vara Oil Crisis (Gas Crisis?), Wildcard bitches! YEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAW

Citera
2009-02-02, 19:28
Medlem
jens__Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superKing
Gick/Gr vl p 6an? Vet inte hur mycket dom visat bara, men vet att sndningstiderna var rtt skumma.

Mitt favoritavsnitt mste nog vara Oil Crisis (Gas Crisis?), Wildcard bitches! YEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAW

Hahaha just den scenen r s jvla underbar! Jag skrattar varje gng jag tnker p den
Citera
2009-02-04, 02:42
Medlem
CoopColas avatar
Ngon som vet om det kommer mera? En vn som sger att det ska bli tv ssonger till, hittar dock inget p tv.com. Ngon som vet?
Citera
2009-02-04, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Ngon som vet om det kommer mera? En vn som sger att det ska bli tv ssonger till, hittar dock inget p tv.com. Ngon som vet?

https://www.flashback.org/showpost....&postcount=151
https://www.flashback.org/showpost....&postcount=152
Citera
2009-02-04, 12:02
Medlem
smrfmrvels avatar
Bsta komedin sen arrested development!

Senaste ssongen var riktigt bra, tycker inte de har tappat ett dugg under ssongernas gng.
Citera
2009-02-04, 16:13
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babbelidag
https://www.flashback.org/showpost....&postcount=151
https://www.flashback.org/showpost....&postcount=152
Okej, tackar. Har du ngon aning om nr de kommer brja snda?
Citera
2009-02-04, 16:22
Medlem
SilentBullets avatar
Har kollat igenom tredje och fjrde ssongen sjukligt mnga gnger, det gr inte att trttna p dem. Tycker Frank blev ett riktigt bra tillskott till gnget dr i andra ssongen, hans "waterboard" och sett att lsa saker r sjukt roliga, en av hans bttre:
Men Charlie r som mnga redan sagt den bsta av karaktrerna.
Citera
2009-02-04, 17:38
Medlem
Pudrad Fjollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentBullet
Har kollat igenom tredje och fjrde ssongen sjukligt mnga gnger, det gr inte att trttna p dem. Tycker Frank blev ett riktigt bra tillskott till gnget dr i andra ssongen, hans "waterboard" och sett att lsa saker r sjukt roliga, en av hans bttre:
Men Charlie r som mnga redan sagt den bsta av karaktrerna.
Utan tvekan r Charlie den sknaste karaktren, men r det verkligen bara jag som tycker att S4 r en ganska svag ssong? Visst, den har sina ljusglimtar och ett par riktigt roliga avsnitt men samtidigt ett par ganska mediokra. Tnker d frmst p avsnitt som; Mac's Banging the Waitress, Who Pooped the Bed och The Gang Gets Extreme: Home Makeover Edition. Det tar emot att gnlla shr, d IASIP r en utav mina absoluta favoritserier, men det knns som de tre fregende ssongerna hller en hgre lgstaniv.
Men men, jag ser fram emot kommande ventyr med gnget som frhoppningsvis ven uppfyller mina, ngot hga, frvntningar .

Nightman baby.
Citera
2009-02-04, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koffelito
r det ngon som vet om dessa finns att kpa ngonstans med svensk text?

Bump p denna. Kontaktade discshop som sa s hr

"Hej,

Dels vet vi inte vem som har rttigheterna idag och dels har vi alla vra samarbetspartners releaselistor 5 mnader i framtiden, s om den skulle vara p G skulle vi veta det. Om den kommer under denna tid, s hamnar den per automatik bland kommande filmer. Vra inkpare har alltid med sig bevakningslistor d de frhandlar och om ngon av de nuvarande leverantrerna har filmen/serien, s tas den in frutsatt att det finns ett intresse ty enstaka exemplar tar vi inte in.

Med vnlig hlsning
Janne Ahlgren
Redaktr, Discshops Filmguide"

Ngon som vet vart det finns eller i alla fall fr region 2 eller vad det r vi har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in