Flashback bygger pepparkakshus!
2009-09-25, 13:47
Medlem
FreddiGredds avatar
"You see, I always have a A,B and C strikeplan to get us out of any potential lifethreatening situation." Fan det är ju briljant! Dags att ta efter.
Citera
2009-09-25, 14:06
Medlem
Baseballbats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obin_gam
Sissådär tyckte jag om nyaste... ganska slätstruket avsnitt och enda riktigt bra var Dennis' ideer om vad dom skulle hitta på bak i släpvagnen

håller med, släpvagns iderna var epic.. gillar också att de ska vara så elaka mot sweet dee
Citera
2009-09-26, 01:38
Medlem
Rotmosrullens avatar
Haha fyfan vad bra avsnittet var! Världsklass!

Älskar när de är jävliga mot Dee. Nu är S5 igång på riktigt
Citera
2009-09-26, 02:14
Bannlyst
Vilka är era favoritavsnitt av serien?
Är ju inte jättelätt att välja men några av mina favoriter är iallafall:
Dennis and Dee Go On Welfare
One Hundred Dollar Baby
Frank Sets Sweet Dee On Fire
Sweet Dee's Dating A Retarded Person
Bra serie absolut, tycker dock att den tappar mer och mer. Det hade ju helt klart mer klass i början. Det blir bara för extremt och de går out of character hela tiden, men det är ju hyfsad underhållning ändå!
Citera
2009-09-26, 12:26
Medlem
obin_gams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggato
Vilka är era favoritavsnitt av serien?
Inte det bästa avsnittet på långa vägar men en av de bästa scenerna är när Frank trippar på LSD och han "fastnar" i "toaletten" i The Gang Gets Invincible
Citera
2009-09-26, 14:53
Medlem
wikholms avatar
Detta avsnitt var ju grymt ;D
Tamefan den roligaste serien som går just nu
Citera
2009-09-26, 14:55
Medlem
174563s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obin_gam
Inte det bästa avsnittet på långa vägar men en av de bästa scenerna är när Frank trippar på LSD och han "fastnar" i "toaletten" i The Gang Gets Invincible

Serien är så jävla underbar, förstår inte hur folk kan föredra skit som "how I met your mother" och "2 and a half men"
Citera
2009-09-26, 15:06
Medlem
fckingretards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 174563

Serien är så jävla underbar, förstår inte hur folk kan föredra skit som "how I met your mother" och "2 and a half men"

Har jag heller aldrig förstått.
How I met your mother kan va värt att se när man har sett allt annat, men two and a half men är olidligt drygt.

Tycker för övrigt avsnittet va helt okej.
Höll på o dö när Dee kastade sitt piss i ansiktet på Mac.
Citera
2009-09-26, 15:08
Medlem
hesoyams avatar
Säsong 5 har ju börjat så sjukt bra. Charlie måste vara den roligaste karaktären genom tiderna Nu i senaste när
..har inte skrattat så mycket på länge
Citera
2009-09-26, 16:26
Medlem
BrainDisorders avatar
Senaste avsnittet var helt jävla underbart, fyfan så jag garvade.

"WHY DID YOU HAVE TO BUY A NEW CAR, TODAY?!?"

Angående HIMYM så har det blivit riktigt tråkigt efter att man har kollat på detta, men jag måste fortsätta se det för det har sina stunder ibland och det är en ganska härlig serie överlag.
Citera
2009-09-27, 11:23
Medlem
SheriffeN^^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddiGredd
"You see, I always have a A,B and C strikeplan to get us out of any potential lifethreatening situation." Fan det är ju briljant! Dags att ta efter.

Det bästa är när Dennis efter en stunds konstig stämning frågar rakt ut "How excactly do you view yourself within the context of this group?".

Karaktärerna i serien är bland de mest genialiska någonsin. Att från genom sin fantasi utveckla en karaktär som resonerar som t.ex. Charlie är både originellt och fantastiskt.
Citera
2009-09-27, 11:25
Medlem
SheriffeN^^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Angående HIMYM så har det blivit riktigt tråkigt efter att man har kollat på detta, men jag måste fortsätta se det för det har sina stunder ibland och det är en ganska härlig serie överlag.

HIMYM kommer tvåa efter ASIP för mig (sitcoms med långa namn äger!). Man skrattar inte rakt ut lika ofta, man blir inte lika imponerad av det, men man blir glad av att se på det.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in