Flashback bygger pepparkakshus!
2011-10-25, 07:53
Medlem
daggeulricHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxon
Jag tyckte avsnittet var bra. Inte skitbra och inte jættedåligt, det var bra. Tycker dock att de hade kunnat gøra Dee´s del i avsnittet bættre, allt hon gjorde blev bara øverdrivet och framtvingat.

Tänkte faktiskt också speciellt på det! Måste bara säga att det näst senaste avsnittet med Frank's uppväxt var det tråkigaste avsnittet som gjorts. Men det vägdes upp av det senaste, hysteriskt roligt.

Kram.
Citera
2011-10-28, 11:15
Medlem
Falcãos avatar
Worst Episode Ever.

Eller åtminstone sedan "Who pooped the bed?". Skrattade inte en enda gång och då brukar jag ändå skratta till några gånger per avsnitt även när det är ett svagare sådant i den här serien. Men de som klagat på att gänget rör sig för mycket utanför baren och vill att de bara ska befinna sig där och ägna sig åt galenskaper fick väl i alla fall sitt lystmäte...
Citera
2011-10-28, 11:37
Medlem
daggeulricHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Worst Episode Ever.

Eller åtminstone sedan "Who pooped the bed?". Skrattade inte en enda gång och då brukar jag ändå skratta till några gånger per avsnitt även när det är ett svagare sådant i den här serien. Men de som klagat på att gänget rör sig för mycket utanför baren och vill att de bara ska befinna sig där och ägna sig åt galenskaper fick väl i alla fall sitt lystmäte...

What? Kanske inte så att man gapflabbade men ett soft avsnitt överlag. Och du kan inte på fullaste allvar menar att detta är tråkigare än Franks avsnitt där man fick följa honom som ung, det var så sjukt tråkigt!

Kram.
Citera
2011-10-28, 11:40
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daggeulricH
What? Kanske inte så att man gapflabbade men ett soft avsnitt överlag. Och du kan inte på fullaste allvar menar att detta är tråkigare än Franks avsnitt där man fick följa honom som ung, det var så sjukt tråkigt!

Kram.

Eh, kram på dig också antar jag...

Jag tillhör den lilla skaran som tyckte avsnittet om Frank som ung var fantastiskt, så jo, detta var mycket sämre.
Citera
2011-10-28, 13:49
Medlem
ragfaces avatar
Sjukt kul avsnitt, top 5 lätt.
Citera
2011-10-28, 14:35
Medlem
von_Ss avatar
Jag tycker det var skibra. Fullt av små härliga miner och andra småsaker att garva åt.
Citera
2011-10-28, 18:44
Medlem
Harpys avatar
Äntligen något bättre än skiten dom experimenterat med sen jersey-shore avsnittet (e02). Känns som att dom provar många nya vinklar av deras småudda humor. Kan det bero på att dom antog att serien skulle bli förnyad åtminstone en säsong - är väl bra att kunna se den generella bilden av det fansen tycker om? (dom fick två säsonger f.ö)
I övrigt ett underbart spel gänget hade. Gillade delen när Dennis indirekt påvisade sina känslomässiga defekter med handen på piltavlan
Citera
2011-10-28, 21:25
Medlem
mazdaqs avatar
Overall var det ett rätt svagt avsnitt, men skrattar sällan så mycket som jag gjorde när Mac sa "You flinch you lose" och så ser man Dennis stå där med stenhård blick.
Citera
2011-10-28, 23:38
Medlem
Trevligt avsnitt! Men blir så besviken varenda gång på att Charlie är tokigt underspelad. Den enda som fortfarande skiner är Dennis. Kanske har Charlie Day gått in i väggen med sin roll? Förut brukade ju alltid Charlie dra iväg på sina egna galna idéer och vara kaosets kraft men just nu får han mest stå och upprepa vad alla andra säger. Liksom vars är min Serpico-Charlie?

PS: Det känns som gänget inte riktigt har samma passion till serien längre. Tycker faktiskt säsong 6, hittills, slår säsong 7 sönder och samman. Fortfarande riktigt kul serie ändå!
Senast redigerad av QuoteUnquote 2011-10-28 kl. 23:41.
Citera
2011-10-29, 06:41
Medlem
Peter Gibbonss avatar
Älskar avsnitt från alla serier jag följer där flera eller alla av karaktärerna blir helt involverade i ett eget ihopsnickrat spel mot varandra. Det finns ju gott om exempel genom åren, bla i Vänner när de tävlar om vem som känner varandra bäst o som slutar med att joey o chandler får tjejernas lägenhet (bästa vänneravsnittet någonsin) eller Community där alla ska få fram mest dirt på de andra o det är så en karaktär får reda på att han är adopterad =)

Så jag gillade detta skarpt o bäst var nog när d&d blev påkomna med att ha fuska o avslöjade att det gjort det i flera år. Reglerna säger ju tydligt att det är tillåtet att fuska men inte att åka dit, haha.
Citera
2011-10-29, 09:41
Medlem
Pallevantes avatar
Dennis is asshole. Why Charlie hate?
Citera
2011-10-29, 12:25
Medlem
Dantias avatar
Helt klart ett topavsnitt, härlig rolig dialog i hela avsnittet, fattar inte folk som tycker dom måste ut på utflippade äventyr a la Jersey Shore, dom kan lika gärna vara i baren ett helt avsnitt o bara prata, blir mycket roligare då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in