2018-11-07, 20:49
Medlem
Kickexs avatar
Stackars Sunny! Flashback lr sga snder detta avsnittet

Nu vet vi iaf varfr Rob blev s muskuls.
Citera
2018-11-08, 14:34
Medlem
Vad i helvete... Det brjade ganska roligt, tex nr Mac var p fngelset och glatt konstaterade att samtalet med pappan gick bra

Men vad fan hnde sen? Jvla trams med den dr dansen p slutet. IASIP ska vara urflippat, sjuka kommentarer och absolut inte PK.

Jvligt trkigt att konstatera, men ska de fortstta som den hr ssongen s kan de lika grna lgga ner efter 13.
Citera
2018-11-08, 18:55
Bannlyst
Tycker tidigare delar av ssongen varit bra. Hade kanske gillat de tv tidigare avsnitten mer om jag frsttt mig p handgg.

Hr var det bara ett rejlt magplask. Vntade p att farsan skulle komma tillbaka med en shank, prison riot eller liknande. NGOT i slutet. Payoff med Cricket. Payoff med Franks "tillstnd". Vad som helst.

Istllet ingenting. Ingenting alls det bara fizzlade ut och jag satt och sg ut som en fgelholk. OK det blev ju ovntat, och tanken var vl d att det skulle f tittaren att "tnka till" men nej...funkade inte alls. Skippa den ltsasdjupa artsy meta skiten och skoja med bgarna lika hrt som resten.
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-11-08 kl. 19:30.
Citera
2018-11-08, 19:00
Medlem
Ngot var fel med avsnittet, jag tror McElhenney vunnit ngot vad e dyl s han fick gra ett avsnitt precis hur han ville hur dligt det n vore, och han valde att visa upp hur deffad han r. Jag snabbspolade under merparten av dansen s jag kanske missade nt men fan vad det sg. andra sidan r han sjukt j-a deffad, med reservation fr att det r cgi men det har dom vl aldrig anvnt tidigare.

Cricket var ju stenhrd som lderbg, billig men nd stenhrt.
Citera
2018-11-08, 21:59
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
IASIP ska vara urflippat, sjuka kommentarer och absolut inte PK.

IASIP kr med grov humor men har aldrig varit annat n PK deluxe. Men visst passade inte dansen seriens ton.

P det stora hela en fantastisk ssong, Charlie i toalettavsnittet och Franks fejs i bgavsnittet r nog favoriterna s hr efter en frsta titt. Synd p Dennis i dom tv sista avsnitten.
Citera
2018-11-08, 23:16
Medlem
ArthurMorgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
IASIP kr med grov humor men har aldrig varit annat n PK deluxe. Men visst passade inte dansen seriens ton.

P det stora hela en fantastisk ssong, Charlie i toalettavsnittet och Franks fejs i bgavsnittet r nog favoriterna s hr efter en frsta titt. Synd p Dennis i dom tv sista avsnitten.
Kndes som de teranvnt en hel del skmt, tex Frank som blder pch blir trasigare och trasigare fr var minut som gr, bgrestaurangskmt, nej, det hr avsnittet var inte s bra. Dremot tyckte jag att det var rtt nyskapande att ha med Mac's dans, det var verkligen inte i IASIP's stil och just drfr lite kul, de borde kanske haft en komisk twist p slutet, det hade blivit bttre. De vill vl att man ska tnka till, kanske om bgeri eller annat, om att bli accepterad och lskad av frldrar. Han har ftt ihop en grym kropp i alla fall, undras hur lnge han orkar hlla den.
Citera
2018-11-08, 23:32
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArthurMorgan
Kndes som de teranvnt en hel del skmt, tex Frank som blder pch blir trasigare och trasigare fr var minut som gr, bgrestaurangskmt, nej, det hr avsnittet var inte s bra. Dremot tyckte jag att det var rtt nyskapande att ha med Mac's dans, det var verkligen inte i IASIP's stil och just drfr lite kul, de borde kanske haft en komisk twist p slutet, det hade blivit bttre. De vill vl att man ska tnka till, kanske om bgeri eller annat, om att bli accepterad och lskad av frldrar. Han har ftt ihop en grym kropp i alla fall, undras hur lnge han orkar hlla den.

Jag hade inget emot dansen som sdan, gillade den till och med, men det skar sig duktigt mot galenskaperna som ledde fram till den.
Citera
2018-11-09, 01:37
Medlem
ArthurMorgans avatar
Citat:
Jag hade inget emot dansen som sdan, gillade den till och med, men det skar sig duktigt mot galenskaperna som ledde fram till den.
En del av charmen med serien r att den r Robs, Charlies och Glens lilla leklda och de gillar ju att frvna och gra udda saker. Rob hade vl en drm om att f visa upp sin kropp och gra ngot serist, fr ett gonblick nr jag sg Danny DeVitos min under dansen s tnkte jag "det hr skulle kunna vara ur en jtteseris film och det visar hur duktig DeVito r som skdis vilket man inte ser normalt i IASIP". Jag tror att folk r negativa fr att dom inte r vana vid ett serist inslag med budskap i serien.
Citera
2018-11-09, 04:36
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
En del av charmen med serien r att den r Robs, Charlies och Glens lilla leklda och de gillar ju att frvna och gra udda saker.

Det r tammetusan hela charmen med serien, nda sen McElhenneys solopitch hos FX har IASIP helt och hllet varit deras grej. Det r s vitt jag vet helt unikt fr en komediserie av den magnituden och drfr r ocks IASIP helt unikt bra. Jag tycker synd om alla som inte har sett IASIP och drfr inte vet hur bra tv kan vara.

Citat:
Rob hade vl en drm om att f visa upp sin kropp och gra ngot serist, fr ett gonblick nr jag sg Danny DeVitos min under dansen s tnkte jag "det hr skulle kunna vara ur en jtteseris film och det visar hur duktig DeVito r som skdis vilket man inte ser normalt i IASIP". Jag tror att folk r negativa fr att dom inte r vana vid ett serist inslag med budskap i serien.

Hr hller jag med om allt utom att vi normalt inte fr se hur bra skdis DeVito r. Jag har aldrig sett en och samma man bli utsatt fr s mnga tokigheter i en serie och DeVitos fysiska stil fixar biffen varje gng. Vidare finns det mnga fina stunder mellan Frank och Charlie fr att inte nmna alla gnger Frank blir panikslagen, ledsen, arg, frvirrad eller hller bisarra monologer. Min favoritscen med DeVito r givetvis nr Frank fr reda p att Dennis och Dee inte r hans. Nej, DeVito lyser som en stjrna i IASIP.
Citera
2018-11-09, 12:57
Medlem
Dofternas avatar
lskar dansen. lskar nr konst utmanar skdaren. Fr ASIP r konst och det r roligt att se att de fortfarande kan utmana tittaren.
"buhu, han dansade voj voj. det passar inte den bild jag har av vad som passar...det r PK med dans"

Bland det bsta jag sett.
Citera
2018-11-09, 14:39
Medlem
Citat:

Det r vl inte s "pk-delux" att driva med missbrukare, judar, svarta, "rape jokes" etc?
Citera
2018-11-09, 14:50
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Det r vl inte s "pk-delux" att driva med missbrukare, judar, svarta, "rape jokes" etc?

Du har ju missfrsttt serien helt och hllet. Dom enda dom driver med r gnget sjlva och hur stora rvhl dom r, samt mediebranschen i vissa riktade avsnitt som The Gang Tries Desperately to Win an Award.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in