I'm your ro..? That's your rock bottom, sticking your dick in your daughter's face you son of a bitch!
Bra avsnitt idag, massvis med extremt osknt beteende frn alla karaktrerna, precis som det ska vara. Pminde delvis om "The Gang Broke Dee."
Nsta vecka ska bli intressant, tydligen r avsnittet skrivet av Megan Ganz, som annars skrivit fr Community och Modern Family. Gillar bda de serierna, men helt annan karaktr n IASIP.
Har bara sett frsta ssongen, tycker det har stor potential men jag str mig p att de skriker s jvligt. Orkar inte se nr de str och skriker p varandra ett helt avsnitt. Fortstter det s eller "lugnar" de ner sig?
Har bara sett frsta ssongen, tycker det har stor potential men jag str mig p att de skriker s jvligt. Orkar inte se nr de str och skriker p varandra ett helt avsnitt. Fortstter det s eller "lugnar" de ner sig?
Har ocks tnkt p det dr, det har blivit mycket mer gapigt och gnlligt a la Seinfeld. Trist och irriterande. De har blivit smre som skdespelare.
Sett avsnitt S12E07 nu. Rtt segt hela avsnittet fram till avslutningen - men vilken avslutning sedan! Inget r tabu fr IASIP!
Senast redigerad av Fnissturken 2017-02-16 kl. 15:09.
Det hr var konstigt! Senaste avsnittet, S12E07, ska ha lilla scammertjejen Abby frn avsnitt S12E02 (The Gang Goes To A Waterpark) som medverkande men jag kan inte se att hon r med! Se IMDBs sida fr avsnittet S12E07.
ta mig fan bsta komediserien som finns. Frank och Charlie r alltid roligast nr de hittar p ntt skoj. Till helgen fr man ta sig och fixa lite Rum-ham. Nya ssongen har varit lite upp och ned enligt min smak.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!