2018-11-14, 18:42
Medlem
skrudiss avatar
Jag lskar Sunny och serien r verlgsen (i konkurrens av Seinfeld) den serie jag har sett flest gnger, och jag finner en enorm tillgnglighet till att terkomma till den.

Ssongerna p sistone har svajat och det tynger mig ngot att vara inne p slutet; avsnitten har blivit frre och frre, premirerna har skjutits upp och frflyttats, fler avsnitt dr enstaka karaktrer av huvudrollerna medverkar. Det r acceptabelt och normalt att de trttnat, och drfr kan jag finna en enorm respekt i Rob och hur han fortfarande tycks vilja se serien drivas framt. Jag upplever det som att han n i dag har tydliga ml med vad han vill gra och vart han vill dra det hela. ven om Glenn och Dennis r min favoritkaraktr, s finner jag det trkigt att ven han verkar distansera sig alltmer. Visst att skdisarna vill prva sina vingar p annat hll, men herregud, Glenns serie (AP Bio, heter den va?) var sannerligen inget att hylla.

Tack fr allt, gnget! ven om rgarven inte r lika frekventa som frut, hller jag fortfarande serien ack s hgt.
Citera
2018-11-14, 21:58
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Inte varit ett superfan av denna ssongen. Dennis var borta och kom tillbaka, men sen har han varit borta ur en massa andra avsnitt senare utan frklaring.

Gllande sista avsnittet med dansen s gillade jag det, fr det var s surrealistiskt, som ngon sa, det skar sig mot resten av avsnittet. Skulle sga att det skar sig mot hela serien.
Men s r jag ett stort fan av Sigur Ros och kunde med det tycka dansen var ganska snygg faktiskt.

Nn sympatisk knsla fr Mac fr jag dock inte tack och lov, och hoppas verkligen inte det r ngot de siktar p och kommer frska genomfra fr karaktrerna om serien lider mot sitt slut. De r roliga idioter, jag vill inte se de bli humaniserade. Ett snt grepp hade inte bara lett till ett gng dliga avsnitt men riskerat att frstra mycket av serien retroaktivt.
Citera
2018-11-14, 22:56
Medlem
carminaburanas avatar
Jag vill gilla det men skdespelarinsatserna r s jvla dliga, och alla scenarion r s verdrivna.
Citera
2018-11-15, 23:55
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrudis
Visst att skdisarna vill prva sina vingar p annat hll, men herregud, Glenns serie (AP Bio, heter den va?) var sannerligen inget att hylla.

Tack fr tipset! Sett 4 avsnitt nu och gillar det. Hade precis sett klart The Mick med Dee och det var ocks ganska bra.

Ingen av de sklart i nrheten av Always Sunny, men helt klart sevrda.
Citera
2018-11-16, 22:50
Medlem
V-rocks avatar
Tyckte den hr ssongen haft samma kvalitet som det mesta sedan "guldldern" som jag inte riktigt kan komma ihg nr den var. Aldrig frsttt mig p varken interpreative dans men efter nummret knde jag mig typ som frank, under en kort stund s fattade jag det.

Vl smetig avslutningen p en kul ssong.
Citera
2018-11-18, 10:31
Medlem
black.crowes avatar
lskar verkligen iasip, men mina fildelardagar r ver.
Ngon som vet nr ssongerna brukar komma ut p dvd?
Eller om man kan se dom p annat vis, kan ej streama p fix eller Amazon.
Suget efter 10 nya avsnitt r enormt.
Citera
2018-11-18, 16:37
Medlem
Nicki-Lilltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av black.crowe
lskar verkligen iasip, men mina fildelardagar r ver.
Ngon som vet nr ssongerna brukar komma ut p dvd?
Eller om man kan se dom p annat vis, kan ej streama p fix eller Amazon.
Suget efter 10 nya avsnitt r enormt.

Lr nog dyka upp p viaplay nr som helst tror jag. Finns till ss 12 just nu...
Citera
2018-12-22, 01:03
Medlem
ArthurMorgans avatar
Nr slpps nsta ssong?
Citera
2018-12-22, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArthurMorgan
Nr slpps nsta ssong?

Ej bestmt n. Antagligen under hsten 2019 eller vinter/vr 2020. Gissar att ssong 14 blir den sista.
Citera
2019-06-13, 19:40
Medlem
sarcastic.bastards avatar
Fr alla nyfikna kan jag bertta att inspelningen av nya ssongen brjade idag😊
Ssong 14 har premir i hst👍
Citera
2019-08-03, 00:27
Medlem
elephantstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sarcastic.bastard
Fr alla nyfikna kan jag bertta att inspelningen av nya ssongen brjade idag😊
Ssong 14 har premir i hst👍

Det knns som att du redan har koll, men jag mste nd tipsa om Charlies, McElhenneys och Howertons instagramkonton. De delar med sig av en del behind the scenes och gamla bilder frn innan serien spelades in. Fr vrigt tycker jag att senaste slppta ssongen hller hg klass. Skrattade s jag grt nr de nitade ungarna!
Citera
2019-08-03, 01:58
Medlem
klyktattares avatar
Dolph Lundgren ska vara med i tv avsnitt tydligen. :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in