Citat:
Ursprungligen postat av JesusLovesU
Nu ska du inte jmnfra en av tidernas bsta serier med simpsons! Simpsons r uruselt pga att det bara finns en rolig karaktr i hela serien. I Its always sunny tycker jag fanme ALLA karaktrer r roliga p sitt stt (frutom "the Waitress" dra).
Och ditt argument med att du tycker de gr fr mycket musikal hller inte eftersom det faktiskt bara var andra gngen de gr ett musiknummer i serien.
Sen tillslut att Rob Mchelenney som spelar Mac sjlv kom p iden att bli fet fr seriens skull tyder p att dessa mnniskor verkligen brinner fr den hr serien! Sen r ju smaken som baken. Du kanske inte tycker tjockis-skmt r roliga (mjligtvis fr att du knner dig trffad???) Men det gr jag s that's that !
Jag tycker att IASIP r den bsta serien genom tiderna och vill drfr inte se serien g samma de till mtes som de andra populra serierna. Att det blir
fr verdrivet och fr ogenomtnkt samt samma skmt.
Att Rob
valt att bli fet fr seriens skull visste jag inte.
Stmmer det s skulle det gra min dag fr jag trodde att han givit upp, blivit fr populr, rik s han inte bryr sig lngre.
Lnk till ditt pstende skulle sitta fint.
Trffad? Nej, jag gillar bara inte stora frndringar p sdant jag lskar. Det r en stor frndring i mina gon.