2011-10-01, 03:26
Medlem
Gillar hur Charlie har totalt blivit av med sin scenrdsla. Allt gott som hnder Charlie fr en att m bra inuti!
Citera
2011-10-02, 17:50
Bannlyst
Ngon mer n jag som tycker att ssong 7 brjat dligt om man jmfr med tidigare ssonger?

Att Mac har blivit fet r fr mig oacceptabelt.
Nu mste de skmta om hans fetma varje avsnitt samtidigt som han mste frsvara den genom manliga bortfrklaringar.

Sen det hr med deras estetiska intresse, det var roligt ett avsnitt i ssong 4 dr Charlie skrivit en musikal men vad fan var roligt med nr de upptrdde innan sknhetstvlingen fr kidsen?

Som med Simpsons dr de sjunger vartannat jvla avsnitt frn 2000+.

Jmfr man med ssong 2-5 s r det hr jvligt kasst.

Rob McElhenney br banta, tjockisar r inte roliga.
Citera
2011-10-03, 00:12
Medlem
ccoonnyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-80
Ngon mer n jag som tycker att ssong 7 brjat dligt om man jmfr med tidigare ssonger?

Nu mste de skmta om hans fetma varje avsnitt samtidigt som han mste frsvara den genom manliga bortfrklaringar.

Sen det hr med deras estetiska intresse, det var roligt ett avsnitt i ssong 4 dr Charlie skrivit en musikal men vad fan var roligt med nr de upptrdde innan sknhetstvlingen fr kidsen?

Jag hller med till viss del. Ls mitt frra inlgg. Men det kanske kommer en pong med fetman i slutet, vi fr avvakta och se. Annars ser jag ingen pong med det hela. Blir bara att serien fr massa dryga clicher, vilket jag redan sett brjar utvecklas i trden.

Men du har definitivt en pong, ssong 7 har brjar mycket, mycket smre.
Citera
2011-10-03, 00:29
Medlem
Finns det att tanka?? har letat som en galning men utan resultat!
Citera
2011-10-03, 01:03
Medlem
JesusLovesUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajen454
Finns det att tanka?? har letat som en galning men utan resultat!

Herregud ! Var har du letat? Piratebay brukar ha de mesta.
Citera
2011-10-03, 01:16
Medlem
JesusLovesUs avatar
Citat:

Nu ska du inte jmnfra en av tidernas bsta serier med simpsons! Simpsons r uruselt pga att det bara finns en rolig karaktr i hela serien. I Its always sunny tycker jag fanme ALLA karaktrer r roliga p sitt stt (frutom "the Waitress" dra).

Och ditt argument med att du tycker de gr fr mycket musikal hller inte eftersom det faktiskt bara var andra gngen de gr ett musiknummer i serien.

Sen tillslut att Rob Mchelenney som spelar Mac sjlv kom p iden att bli fet fr seriens skull tyder p att dessa mnniskor verkligen brinner fr den hr serien! Sen r ju smaken som baken. Du kanske inte tycker tjockis-skmt r roliga (mjligtvis fr att du knner dig trffad???) Men det gr jag s that's that !
Citera
2011-10-03, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JesusLovesU
Nu ska du inte jmnfra en av tidernas bsta serier med simpsons! Simpsons r uruselt pga att det bara finns en rolig karaktr i hela serien. I Its always sunny tycker jag fanme ALLA karaktrer r roliga p sitt stt (frutom "the Waitress" dra).

Och ditt argument med att du tycker de gr fr mycket musikal hller inte eftersom det faktiskt bara var andra gngen de gr ett musiknummer i serien.

Sen tillslut att Rob Mchelenney som spelar Mac sjlv kom p iden att bli fet fr seriens skull tyder p att dessa mnniskor verkligen brinner fr den hr serien! Sen r ju smaken som baken. Du kanske inte tycker tjockis-skmt r roliga (mjligtvis fr att du knner dig trffad???) Men det gr jag s that's that !

Jag tycker att IASIP r den bsta serien genom tiderna och vill drfr inte se serien g samma de till mtes som de andra populra serierna. Att det blir fr verdrivet och fr ogenomtnkt samt samma skmt.

Att Rob valt att bli fet fr seriens skull visste jag inte.
Stmmer det s skulle det gra min dag fr jag trodde att han givit upp, blivit fr populr, rik s han inte bryr sig lngre.
Lnk till ditt pstende skulle sitta fint.

Trffad? Nej, jag gillar bara inte stora frndringar p sdant jag lskar. Det r en stor frndring i mina gon.
Citera
2011-10-03, 14:48
Medlem
ButterFaces avatar
Citat:

Att Rob valt att bli fet fr seriens skull visste jag inte.
Stmmer det s skulle det gra min dag fr jag trodde att han givit upp, blivit fr populr, rik s han inte bryr sig lngre.
Lnk till ditt pstende skulle sitta fint.

http://www.huffingtonpost.com/2011/0..._n_920799.html

Frsta lnken p "Mac fat" p google. =)

Finns kllor verallt om du bara googlar runt lite.
Citera
2011-10-03, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ButterFace
http://www.huffingtonpost.com/2011/0..._n_920799.html

Frsta lnken p "Mac fat" p google. =)

Finns kllor verallt om du bara googlar runt lite.

Tack! Ska tnka p det till nsta gng.
Citera
2011-10-03, 17:52
Medlem
dazed-and-confuseds avatar
Jag tycker serien har ryckt upp sig om man jmfr med frra ssongen, senaste avsnittet var ju klockrent.
Citera
2011-10-03, 19:03
Medlem
lendrygghs avatar
Bra, men inte jttebra avsnitt. Hursomhelst klart bttre n ssongsinledningen. Gillade Franks sng om ickepedofili.
Citera
2011-10-06, 20:45
Medlem
MsPa1nTs avatar
Vet inte vad folk snackar om hr.

Tycket utan tvekan att ssong 7 r den bsta n s lnge. Har skrattat s att jag grter till i princip alla 3 avsnitten n s lnge. Att Mac har gtt upp i vikt, eller snarare "cultivating mass", r s sjukt jvla klockers att jag har svrt att stta ord p det. Riktigt nice och se vilken bestmmelse han har ver att ge oss en bra show!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in