Inget speciellt avsnitt den hr veckan men bjd p ngra skratt. Rtt dlig twist p slutet, om det nu ens kan kallas fr det. Dansscenen var kul, ngon som vet vad lten heter?
Har precis brjat flja flja den hr skna serien, men vart kan jag hitta de olika ssongerna ngonstans - ssong 3 och framt? (Vore guld med Svensk text men fungerar med engelsk ocks)
Har precis brjat flja flja den hr skna serien, men vart kan jag hitta de olika ssongerna ngonstans - ssong 3 och framt? (Vore guld med Svensk text men fungerar med engelsk ocks)
Tar mer n grna emot ett PM!
Ta inte detta som en frolmpning men hur kommer sig det att du inte kan flytande engelska nr du r ver arton r gammal?
Ta inte detta som en frolmpning men hur kommer sig det att du inte kan flytande engelska nr du r ver arton r gammal?
Vad har ens engelskakunskaper med text att gra? Jag hatar att behva lyssna s kollar aldrig utan text (dock alltid engelsk), fast mina engelskakunskaper r helt klart ver medel.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!