2016-01-15, 02:26
Medlem
Pizzaklants avatar
jag tyckte frsta avsnittet p ss 11 var lite halvbra och tradigt terupprepande. Jag sg precis det andra avsnittet och tyckte det var genialt! En mjlig tanke r att hela ssongen kommer att ha temat "allting upprepas igen" fr som senare tv-serier tenderar att hela ssongerna utspelas i samma tema. (tex senaste south park).

Sen fann jag mnstret. Om man ser tillbaka till ssong 8 s har alltid ssongens andra avsnitt varit en form av "reprise". ss 8 "recycles the trash" ss 9 "gun fever 2 still hot". ss 10 minns jag inte riktigt men har fr mig det r kraftiga anspelningar p tidigare hnderlser d likas.

mvh

(off topic/on topic) Jersey Shore r ett av de bsta avsnitten i min mening och det r ocks avsnitt nr2.

peace!
Citera
2016-01-15, 11:58
Medlem
whosgotthecracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pizzaklant
jag tyckte frsta avsnittet p ss 11 var lite halvbra och tradigt terupprepande. Jag sg precis det andra avsnittet och tyckte det var genialt! En mjlig tanke r att hela ssongen kommer att ha temat "allting upprepas igen" fr som senare tv-serier tenderar att hela ssongerna utspelas i samma tema. (tex senaste south park).

Sen fann jag mnstret. Om man ser tillbaka till ssong 8 s har alltid ssongens andra avsnitt varit en form av "reprise". ss 8 "recycles the trash" ss 9 "gun fever 2 still hot". ss 10 minns jag inte riktigt men har fr mig det r kraftiga anspelningar p tidigare hnderlser d likas.

mvh

(off topic/on topic) Jersey Shore r ett av de bsta avsnitten i min mening och det r ocks avsnitt nr2.

peace!

Avsnitt 2, ss 10 handlade om nr dem testa det med grupp date. Blev lite repris, eftersom dennis visar sitt D.E.N.N.I.S system in action. f.. ett jvligt roligt avsnitt.
Citera
2016-01-21, 12:45
Medlem
elitzs avatar
Senaste avsnittet var mycket bra, Charlie p semester r alltid lika underhllande. Gillade 80-tals teen-movieknslan. Better of Dead va ett tag sen jag sg, men kndes lite som inspiration till avsnittet, vldigt roligt och skruvat.
Citera
2016-01-21, 12:57
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elitz
Senaste avsnittet var mycket bra, Charlie p semester r alltid lika underhllande. Gillade 80-tals teen-movieknslan. Better of Dead va ett tag sen jag sg, men kndes lite som inspiration till avsnittet, vldigt roligt och skruvat.
Ja fast jag nskade att dom filmade det s att avsnittet skulle se ut som en 80tals film. S som det visades i deras ssongs promo
Citera
2016-01-21, 22:09
Medlem
emaptis avatar
r tuttarna blurrade fr alla eller har jag tankat ner en version fr de kristna tittarna?
Citera
2016-01-21, 22:12
Medlem
whosgotthecracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
r tuttarna blurrade fr alla eller har jag tankat ner en version fr de kristna tittarna?

Fr alla
Citera
2016-01-21, 22:27
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosgotthecrack
Fr alla
Jag gjorde inlgget innan Charlie hade badat med Tatiana, d insg jag att det troligen skulle vara s.

Bara godknt avsnitt enligt mig, inte mycket mer, dom borde inte ha blurrat tuttarna, kan inte smlta det, nu lr jag ta en svng frbi xhamster som kompensation. Hoppas Frank hyr in Tatiana fler gnger.

Och jsses s bra dom var att ka skidor, helt amazing, hade jag inte trott.
Citera
2016-01-28, 12:25
Medlem
Kickexs avatar
Haha rtt s bra anvsnitt! Dennis r ju bara fr rolig ^^
Citera
2016-01-28, 13:28
Medlem
swimp78s avatar
Skidavsnittet var kul p ett rent teoretiskt plan, de vgar leka med formen och gra ett helt avsnitt som en 80-talskomedi-pastisch. Det r kul att de vgar ta ut svngarna ! Finns nog ingen annan serie som knns s freestyle-ig i sitt innehll!

Sen kanske jag fredrar de "vanliga" avsnitten, men nd sknt med en serie dr vadsomhelst kan hnda
Citera
2016-01-28, 16:04
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Skidavsnittet var kul p ett rent teoretiskt plan, de vgar leka med formen och gra ett helt avsnitt som en 80-talskomedi-pastisch. Det r kul att de vgar ta ut svngarna ! Finns nog ingen annan serie som knns s freestyle-ig i sitt innehll!

Sen kanske jag fredrar de "vanliga" avsnitten, men nd sknt med en serie dr vadsomhelst kan hnda
http://youtu.be/ITdWN4O2aMk
Som Day sger lite skmtsamt s kan det vara fr att fxx inte ens kollar upp vad dom sysslar med
Citera
2016-01-29, 11:47
Medlem
Chevrons avatar
Ssongens frsta "vanliga" avsnitt, och klart bst. Tyckte faktiskt det hll niv med senaste ssongerna.

Charlie som tramsar bort mtet med galleristen ("hella sweet life") och Franks karaktr som genast gr verstyr.
Citera
2016-01-29, 13:55
Citat:
Ursprungligen postat av Chevron
Ssongens frsta "vanliga" avsnitt, och klart bst. Tyckte faktiskt det hll niv med senaste ssongerna.

Charlie som tramsar bort mtet med galleristen ("hella sweet life") och Franks karaktr som genast gr verstyr.
Fr att inte nmna Dennis och hans "erotiska noveller" och att man senare fr reda p att han
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in