2018-09-05, 22:09
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Tur att hon frsvann snabbt. Det roliga frn detta avsnitt var nr Mindy inte var med, ganska dlig och seg inledning tyvrr. Slutet var fint dock, hoppas p en riktigt fin ssong nu. Lr vl inte bli s mycket mer kanske? Charlie och Mac har ju ngon annan serie p gng, Och Dennis hller p med annat.

Hoppas p Seinfeld avsnittet som nsta, tv utav mina favorit serier i en och samma d
Citera
2018-09-05, 22:10
Medlem
Instant-Neccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Tur att hon frsvann snabbt. Det roliga frn detta avsnitt var nr Mindy inte var med, ganska dlig och seg inledning tyvrr. Slutet var fint dock, hoppas p en riktigt fin ssong nu. Lr vl inte bli s mycket mer kanske? Charlie och Mac har ju ngon annan serie p gng, Och Dennis hller p med annat.

Hoppas p Seinfeld avsnittet som nsta, tv utav mina favorit serier i en och samma d

De har vl kontrakt fr en ssong till efter denna har jag fr mig?
Citera
2018-09-07, 09:17
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Instant-Necc
De har vl kontrakt fr en ssong till efter denna har jag fr mig?
Tror det r minst en ssong till efter denna.
Men jag tycker det knns tydligt att dom inte r villiga att frnya kontraket nr detta r klart.
S vi fr njuta av det som kommer och jag hoppas att deras paus gav dom lite andrum fr bra ider i denna ssong.

Underbart att serien r tillbaka fr vrigt!
Citera
2018-09-07, 10:28
Medlem
Nicki-Lilltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Tror det r minst en ssong till efter denna.
Men jag tycker det knns tydligt att dom inte r villiga att frnya kontraket nr detta r klart.
S vi fr njuta av det som kommer och jag hoppas att deras paus gav dom lite andrum fr bra ider i denna ssong.

Underbart att serien r tillbaka fr vrigt!

Detta kommer att bli danny devitos sista ssong. De andra har kontrakt till ss 15
Citera
2018-09-20, 11:15
Medlem
Dligt avsnitt i brjan, och i mitten, sen dyker Frank upp, sen blir det dligt igen, och sen, ja,
Citera
2018-09-20, 21:57
Medlem
Nicki-Lilltrolls avatar
Mste rligt sga att detta var ngot av de smsta avsnittet i sunnys historia...
Citera
2018-09-21, 03:33
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicki-Lilltroll
Mste rligt sga att detta var ngot av de smsta avsnittet i sunnys historia...
Jag skulle inte g s lngt.

Men ven dom verkade ha ett sinne fr humr ver det och hnade avsnittet flera gnger.
Citera
2018-09-21, 07:56
Medlem
Tycker hela ssongen hittills varit vldigt meh. Brjade helt ok, flinade knappt under andra avsnittet, och tredje var bara platt fall. Hoppas verkligen det blir bttre framver.
Citera
2018-09-22, 10:43
Medlem
PsychoChillers avatar
Jag har varit vldigt kritisk mot ssong elva och tolv, s nu knns det sknt att f sga att ssong tretton har brjat med tre fantastiskt bra avsnitt! Ladies Reboot kommer nog att st sig som ett av mina favoritavsnitt ngonsin. Charlie och Macs morsor och the Waitress r skitkul men Dee visar terigen att hon r roligast i gnget och kan bra ett avsnitt helt sjlv. Driften med lata kvinnokomiker r lite vertydlig men vad spelar det fr roll nr det r s roligt?
Citera
2018-09-26, 21:17
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Jag har varit vldigt kritisk mot ssong elva och tolv, s nu knns det sknt att f sga att ssong tretton har brjat med tre fantastiskt bra avsnitt! Ladies Reboot kommer nog att st sig som ett av mina favoritavsnitt ngonsin. Charlie och Macs morsor och the Waitress r skitkul men Dee visar terigen att hon r roligast i gnget och kan bra ett avsnitt helt sjlv. Driften med lata kvinnokomiker r lite vertydlig men vad spelar det fr roll nr det r s roligt?

Mycket bra skrivit, kan verkligen tnka mig att avsnittet skulle sgas bara fr det r kvinnor.

Mste se om frra avsnittet fattade inget nr jag hade rkt.
Citera
2018-09-27, 12:56
Medlem
Helt ovntat var det inte med ett MeToo-avsnitt, rtt bra nd.
Citera
2018-09-29, 19:28
Medlem
Vldigt blandad ssong so far.. Flygplansavsnittet var inte speciellt roligt tycker jag. Men de tv senaste var helt ok, ngra scener var riktigt roliga. Det kommer nog aldrig bli som i brjan igen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in