Flashback bygger pepparkakshus!
2016-02-26, 00:11
Jag gillar Charlie och hur störd han var när han skulle förhöra "pysslingen". Charlie är verkligen min favoritkaraktär även om Dennis inte kommer långt därifrån. Sen delar Mac och Frank på tredjeplatsen och Sweet Dee kommer sist. Hon är inte en dålig karaktär men det är sällan hon är lika utflippad som Charlie och Dennis.
Citera
2016-02-26, 10:07
Medlem
swimp78s avatar
Mac är den med mest "funnybones". Annars gillar jag alla. Älskar när Dee får för sig att hon är en duktig skådespelerska och börjar med nån fasansfull buskisdialekt..
Citera
2016-02-27, 14:46
Medlem
Jag gillar alla men favoriten är Dee. När hon gör standup och Charlie är med som publik är nog roligaste scenen i hela serien.
Citera
2016-03-03, 17:19
Medlem
Pizzaklants avatar
Med den här säsongen så har jag ändåp tyckt att nu räcker det, kvaliten och det genuina har försvunnit... avsnitt 9 dock räddade upp hela skiten och ännu bättre... det är ett dubbelavsnitt!<3 tycker samtliga dubbelavsnitt är bland de bästa i hela serien

dock så antar jag utifrån detta att de fortfarande kan men nu när de blivit så rika och kända så har de bara inte lusten längre och därför gör de många skitavsnitt

avsnitt 9
Citera
2016-03-03, 20:49
Medlem
Maaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pizzaklant
Vad var det dom drack btw? "boat fule" eller vad dom sa??

Boat fuel och apelsinjuice, en perfekt Screwdriver
Citera
2016-03-03, 20:52
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Med den här säsongen så har jag ändåp tyckt att nu räcker det, kvaliten och det genuina har försvunnit... avsnitt 9 dock räddade upp hela skiten och ännu bättre... det är ett dubbelavsnitt!<3 tycker samtliga dubbelavsnitt är bland de bästa i hela serien

dock så antar jag utifrån detta att de fortfarande kan men nu när de blivit så rika och kända så har de bara inte lusten längre och därför gör de många skitavsnitt

avsnitt 9
Mac har väl erkänt tidigare?
Citera
2016-03-03, 21:03
Medlem
TaxMonkeys avatar
Dennis konfrontation med tjejen på skeppet var nog det mörkaste vi sett honom. Jag undrar hur långt de kan dra hans våldtäktsmentalitet i en komediserie innan det går över gränsen?
Citera
2016-03-03, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
Mac har väl erkänt tidigare?

Du tänker kanske på Country-Mac, han hade inga problem med att erkänna att var "into Dudes".
Att Mac var homosexuell blev tydligare för varje säsong, men fram till detta avsnitt har han levt i förnekelse och alltid tagit ganska starkt avstånd ifrån bögar, med hänvisning till gud och bibeln mm.

Verkar bli en fin avslutning på säsongen, som till sin helhet har varit väldigt bra. Gillade Franks och Charlies västar, väldigt praktiska.
Senast redigerad av Dworek 2016-03-03 kl. 23:09.
Citera
2016-03-03, 23:38
Medlem
von_Ss avatar
Är det klart att det blir en ny säsong? Avsnittet började ju med att de var på väg till helvetet efter att ha sänkt båten, eller missade jag något?

Dennis snack med tjejen, helvete vilket psyko han är
Citera
2016-03-03, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Är det klart att det blir en ny säsong? Avsnittet började ju med att de var på väg till helvetet efter att ha sänkt båten, eller missade jag något?

Dennis snack med tjejen, helvete vilket psyko han är

Ja, en tolfte säsong är inplanerad om jag har förstått rätt.
Citera
2016-03-04, 00:56
Medlem
Chevrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S

Iklädda badrockar... gissar på att de nyligen blivit uppfiskade ur havet och försöker lisma in sig hos kustbevakning/rederi/mediauppbåd eller liknande.

Kul avsnitt
Citera
2016-03-04, 18:03
Medlem
Cristuphers avatar
Citat:

avsnitt 9

Tror han kommer gå tillbaka till att vara "straight" och kristen efter del två då skämten om att han är smygbög och "macho" funkar bra. Samt att de måste då lägga ner massa tid på hans nya liv som bög, vilket de nog inte har lust med. Men hade annars varit modig av dem att göra den ändringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in