2016-02-26, 00:11
Jag gillar Charlie och hur strd han var nr han skulle frhra "pysslingen". Charlie r verkligen min favoritkaraktr ven om Dennis inte kommer lngt drifrn. Sen delar Mac och Frank p tredjeplatsen och Sweet Dee kommer sist. Hon r inte en dlig karaktr men det r sllan hon r lika utflippad som Charlie och Dennis.
Citera
2016-02-26, 10:07
Medlem
swimp78s avatar
Mac r den med mest "funnybones". Annars gillar jag alla. lskar nr Dee fr fr sig att hon r en duktig skdespelerska och brjar med nn fasansfull buskisdialekt..
Citera
2016-02-27, 14:46
Medlem
Jag gillar alla men favoriten r Dee. Nr hon gr standup och Charlie r med som publik r nog roligaste scenen i hela serien.
Citera
2016-03-03, 17:19
Medlem
Pizzaklants avatar
Med den hr ssongen s har jag ndp tyckt att nu rcker det, kvaliten och det genuina har frsvunnit... avsnitt 9 dock rddade upp hela skiten och nnu bttre... det r ett dubbelavsnitt!<3 tycker samtliga dubbelavsnitt r bland de bsta i hela serien

dock s antar jag utifrn detta att de fortfarande kan men nu nr de blivit s rika och knda s har de bara inte lusten lngre och drfr gr de mnga skitavsnitt

avsnitt 9
Citera
2016-03-03, 20:49
Medlem
Maaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pizzaklant
Vad var det dom drack btw? "boat fule" eller vad dom sa??

Boat fuel och apelsinjuice, en perfekt Screwdriver
Citera
2016-03-03, 20:52
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Med den hr ssongen s har jag ndp tyckt att nu rcker det, kvaliten och det genuina har frsvunnit... avsnitt 9 dock rddade upp hela skiten och nnu bttre... det r ett dubbelavsnitt!<3 tycker samtliga dubbelavsnitt r bland de bsta i hela serien

dock s antar jag utifrn detta att de fortfarande kan men nu nr de blivit s rika och knda s har de bara inte lusten lngre och drfr gr de mnga skitavsnitt

avsnitt 9
Mac har vl erknt tidigare?
Citera
2016-03-03, 21:03
Medlem
TaxMonkeys avatar
Dennis konfrontation med tjejen p skeppet var nog det mrkaste vi sett honom. Jag undrar hur lngt de kan dra hans vldtktsmentalitet i en komediserie innan det gr ver grnsen?
Citera
2016-03-03, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
Mac har vl erknt tidigare?

Du tnker kanske p Country-Mac, han hade inga problem med att erknna att var "into Dudes".
Att Mac var homosexuell blev tydligare fr varje ssong, men fram till detta avsnitt har han levt i frnekelse och alltid tagit ganska starkt avstnd ifrn bgar, med hnvisning till gud och bibeln mm.

Verkar bli en fin avslutning p ssongen, som till sin helhet har varit vldigt bra. Gillade Franks och Charlies vstar, vldigt praktiska.
Senast redigerad av Dworek 2016-03-03 kl. 23:09.
Citera
2016-03-03, 23:38
Medlem
von_Ss avatar
r det klart att det blir en ny ssong? Avsnittet brjade ju med att de var p vg till helvetet efter att ha snkt bten, eller missade jag ngot?

Dennis snack med tjejen, helvete vilket psyko han r
Citera
2016-03-03, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
r det klart att det blir en ny ssong? Avsnittet brjade ju med att de var p vg till helvetet efter att ha snkt bten, eller missade jag ngot?

Dennis snack med tjejen, helvete vilket psyko han r

Ja, en tolfte ssong r inplanerad om jag har frsttt rtt.
Citera
2016-03-04, 00:56
Medlem
Chevrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S

Ikldda badrockar... gissar p att de nyligen blivit uppfiskade ur havet och frsker lisma in sig hos kustbevakning/rederi/mediauppbd eller liknande.

Kul avsnitt
Citera
2016-03-04, 18:03
Medlem
Cristuphers avatar
Citat:

avsnitt 9

Tror han kommer g tillbaka till att vara "straight" och kristen efter del tv d skmten om att han r smygbg och "macho" funkar bra. Samt att de mste d lgga ner massa tid p hans nya liv som bg, vilket de nog inte har lust med. Men hade annars varit modig av dem att gra den ndringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in