Flashback bygger pepparkakshus!
2015-03-24, 19:13
Medlem
kattmatfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Blir det inte mer än 10 avsnitt i säsong 10?

Nopp! Varit så det senaste två säsongerna.
Citera
2015-03-25, 20:04
Medlem
Salgouds avatar
Om ni har missat det så blir det alltså minst 2 säsonger till, blev förnyad för 11 och 12 den 18e mars. http://uk.ign.com/articles/2014/04/04/its-always-sunny-in-philadelphia-renewed-for-season-11-and-season-12
Citera
2015-03-25, 22:47
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Om ni har missat det så blir det alltså minst 2 säsonger till, blev förnyad för 11 och 12 den 18e mars. http://uk.ign.com/articles/2014/04/04/its-always-sunny-in-philadelphia-renewed-for-season-11-and-season-12

Härligt att höra! Tycker fortfarande att serien håller hög kvalité även om man börjar bli van vid karaktärerna vid det här laget. Kom ihåg när jag upptäckte serien förra sommaren/hösten och höll på att dö av skratt åt alla sjuka/mörka skämt som radades upp. Det är fortfarande samma sköna stämning, men nu börjar man bli van.
Citera
2015-03-26, 15:35
Medlem
swimp78s avatar
Har ni några favoritavsnitt eller säsonger av serien?
Har nyligen tittat igenom den från start. Första säsongen har bra avsnitt, men det är en annan ton där, lite mer nedtonat och långsamt. Säsong 3-7 tycker jag är bäst.

Annars håller jag dubbelavsnittet "The High School reunion" högt. Samt "Dee Dates a retarded person" och "Nightman cometh".

Lite gulligt också i "Jersey Shore"-avsnittet att Charlie får en trevlig stund med the waitress, om än blott tillfälligt (hon är E:ad och vet inte vad hon gör..)
Citera
2015-03-26, 15:55
Medlem
pyttefnaxs avatar
Finns massor med favoritavsnitt men ett jag direkt kommer att tänka på är Mac Day, det med Country Mac, dvs Macs kusin från landet.
Citera
2015-03-26, 21:34
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Har ni några favoritavsnitt eller säsonger av serien?
Har nyligen tittat igenom den från start. Första säsongen har bra avsnitt, men det är en annan ton där, lite mer nedtonat och långsamt. Säsong 3-7 tycker jag är bäst.

Annars håller jag dubbelavsnittet "The High School reunion" högt. Samt "Dee Dates a retarded person" och "Nightman cometh".

Lite gulligt också i "Jersey Shore"-avsnittet att Charlie får en trevlig stund med the waitress, om än blott tillfälligt (hon är E:ad och vet inte vad hon gör..)

Som sagt, "Dennis and Dee goes on welfare" är ett av mina absoluta favoritavsnitt.

"Mac is a serial killer", "The gang gets whacked" (1&2), "Dennis Reynolds: En Erotic Life"... så många bra avsnitt att man vill se om dom.
Citera
2015-03-28, 18:36
Medlem
JutomenPepsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Som sagt, "Dennis and Dee goes on welfare" är ett av mina absoluta favoritavsnitt.

"Mac is a serial killer", "The gang gets whacked" (1&2), "Dennis Reynolds: En Erotic Life"... så många bra avsnitt att man vill se om dom.

Är det avsnittet när dom blir crack-addicts och Mac och Charlie får tag på Franks kontokort? Ett jävligt bra avsnitt! Annars är "Frank gets an intervention" fruktansvärt kul också. Kommer inte ihåg vilket avsnitt men den scenen jag minns som jag skrattat mest åt är när det brinner eller kanske brinner på Paddy's och Frank kommer inspringade med en pistol och skriker.
Citera
2015-03-28, 19:40
De avsnitt som fokuserar på Charlie och/eller Frank är lätt mina favoriter. Shadynasty (tror avsnittet heter så) när Frank berättar om sitt liv på 70- och 80-talet är jävligt roligt.

Avsnittet där Charlies morsa fejkar att hon har cancer är också bra.
Citera
2015-03-30, 23:24
Medlem
cudders avatar
The Gang Gets trapped, s07e09, tycker jag är ett jävligt roligt avsnitt. Kollade igenom säsongerna på IMDB och det finns ju helt galet många bra avsnitt. Man blir sugen på att börja se om serien nu.

Ett annat avsnitt som gillas starkt är Dennis and Dee Get a New Dad
Citera
2015-03-31, 09:51
Medlem
swimp78s avatar
Avsnittet där de vill gratulera Charlie på födelsedagen genom att ge honom presenter baserade på hans "dream book" är roligt. "Denim chicken"..

(nästan lite sugen på en denim chicken-tshirt.. http://shop.fxnetworks.com/always-sunny-denim-chicken-t-shirt/detail.php?p=368182)
Citera
2015-04-14, 01:47
Medlem
whosgotthecracks avatar
Igår började inspelningen av säs 11.
https://twitter.com/glennhowerton/status/587648319884660737

Verkar redan lovande
Citera
2015-04-14, 10:00
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Avsnittet där de vill gratulera Charlie på födelsedagen genom att ge honom presenter baserade på hans "dream book" är roligt. "Denim chicken"..

(nästan lite sugen på en denim chicken-tshirt.. http://shop.fxnetworks.com/always-sunny-denim-chicken-t-shirt/detail.php?p=368182)

Haha! Det avsnittet ær sjukt bra

Det och avsnittet dær Frank ballar ur, och Gail the Snail kommer in i bilden, ær mina två favoriter!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in