2016-03-05, 13:27
Medlem
whosgotthecracks avatar
Dem har ju kontrakt p en ssong till. Och med tanke p att denna ssongen s har dom slagit tittarrekord (med jmfrt deras andra ss) s lr dem nog kunna hlla p ett tag till. Om dem inte beslutar sig att gra som seinfeld och lgga av p topp istllet som ex big bang theory som tappat nstan 75% av sina tittare tills programmet blir nedlagt istllet. (big bang blir nedlagt med tanke p skdisarna hade kontrakt p tv ss till, med producenterna lgger ner programmet efter deras ss som pgr nu)...luddigt skrivit. jag r lite bakis...

Men lite om ss 11. Fantastiskt ss faktiskt! Och om man tnker efter s hade denna ss fungerar vldigt bra som en sista ss. Mnga flashbacks, referens till frsta ssongerna. Knytet ihop lite sckar m.m
Detta r ju sklart inte fallet.

Ser verkligen fram emot nsta veckas avsnitt!

edit: ss 12 brjas spelas in i slutet av mars lste jag nu.
Citera
2016-03-06, 10:51
Medlem
Kickexs avatar
Ville grna se Frank sga "I'm the captain of this ship" till kaptenen medans han r packad/hg som fan
Citera
2016-03-06, 10:53
Medlem
emaptis avatar
Jag tror inte dom blir inslppta vare sig i himlen eller helvetet utan blir tillbakaskickade till Paddys, eller att dom blir skickade till helvetet och det visar sig vara Paddys. Och att det r Frank som efter att ha tagit ver kaptensrollen snker skeppet.
Citera
2016-03-06, 13:32
Medlem
whosgotthecracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
Jag tror inte dom blir inslppta vare sig i himlen eller helvetet utan blir tillbakaskickade till Paddys, eller att dom blir skickade till helvetet och det visar sig vara Paddys. Och att det r Frank som efter att ha tagit ver kaptensrollen snker skeppet.

Jag tror inte det. Hade varit fr vernaturligt och inte alls passat in i serien
Citera
2016-03-10, 10:44
Medlem
whosgotthecracks avatar
D var nnu en ssong av denna fantastiska serie avslutat. Avsnittet va p ett stt bra fast lite trkigt faktiskt.

Citera
2016-03-10, 11:14
Medlem
swimp78s avatar
lskar serien och tycker avslutningsavsnitten var helt ok, men rtt svagt. Det har gjorts betydligt bttre dubbelavsnitt (High school reunion r min favorit). Tyckte "goes to hell"-avsnittet kndes lite av en frlngd "bottle episode". Alla i ett rum, ganska lst prat, en del verkade nstan improviserat.

Ssongen i sin helhet var mycket bra. Tycker nstan IASIP r en av f serier som nstan blivit bttre med tiden. Den var mer ojmn tidigare. D kunde avsnitten pendla mellan 2 och 5. Nu hller det sig mer typ p en jmn 4:a
Citera
2016-03-10, 13:52
Medlem
von_Ss avatar
nnu en fantastisk ssong av vrldens roligaste serie r ver. Inte bsta avsnittet men nr drren ppnades och vra hjltar brjade fightas fr att rdda sig sjlva istllet fr att hjlpas t bjd p ssongens garv
Citera
2016-03-11, 17:51
Medlem
swimp78s avatar
Jag vetefan om jag sett den dr julspecialen som heter "A very sunny christmas". Den verkar omjlig att f tag p som torrent. Konstigt. Sndes den p tv som ett vanligt ssongsavsnitt? r den vrd att se? Det verkar som den kom mellan s6 och s7.
Citera
2016-03-11, 18:27
Medlem
whosgotthecracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Jag vetefan om jag sett den dr julspecialen som heter "A very sunny christmas". Den verkar omjlig att f tag p som torrent. Konstigt. Sndes den p tv som ett vanligt ssongsavsnitt? r den vrd att se? Det verkar som den kom mellan s6 och s7.

Den ingick i ss 5.

Sjukt rolig faktiskt! Det bsta r att den r ocensurerad. Man slipper jobbiga "bleep-ljud"
Citera
2016-03-11, 23:05
Medlem
Little Feats avatar
Mycket njd med ssongen och det sista avsnittet var bra. Jag garvade som fan nr Dennis krde sin CCH Pounder och Dee frskte kontra med Obama

https://www.youtube.com/watch?v=lsDLkDmzhJQ
Citera
2016-03-19, 13:52
Medlem
Nu har jag ntligen kikat p den nya ssongen. Kul att det fortfarande hller. r glad att det hmtade sig lite efter enligt mig dipen runt s 8-9 (trorjag det var). Favoritavsnitten mste vara nr Mac och Dennis flyttar ut i frorten samt Charlie catches a leprechaun. Dennis psykopatiska och psykotiska sidor fascinerar mig Det avsnitt jag gillade minst var nog skidavsnittet. Ovntade sexscener dr dock, hehe. Avslutningen bjd p mnga skratt ven om det inte var ngon jttehit.

Ser ivrigt fram emot nsta ssong!
Citera
2016-03-22, 16:40
Medlem
skrudiss avatar
I det stora hela mste jag tyvrr erknna att senaste ssongen inte levde upp till mina frvntningar. Jag tyckte att frsta avsnittet, ihop med frorten och mjligtvis det sista var mer eller mindre bra.

Nu minns jag inte i skrivande stund alla avsnitt, men i mitt tycke mrks det att Rob, Charlie och Glenn inte skrivit manus (bortsett frn Rob och Charlie i premiravsnittet). Det r ngot abstrakt, men tror att det r tempot och "knslan" som r lite off. Drtill saknar ssongen en helhet, och ger intrycket av att man istllet samlat ihop avvikande avsnitt frn tidigare ssonger i en best of-upplaga. Allts, jag menar att det vanligtvis brukar dyka upp ett-tv avsnitt per r, dr gnget lmnar sin vanliga milj eller p annat stt skiljer sig frn vad vi r vana vid. Luddigt, jag vet, men det r som sagt abstrakta tankar.

I det stora hela r jag lite besviken p gnget. Jag har full respekt fr att iderna brjar sina och motivationen likas. Inte heller vill jag att serien (ngonsin) lggs ned, men ngot frsvinner nr magknslan r att de kanske r rtt trtta p serien... Numera r ssongerna p tio avsnitt, ofta flyttas ssongsstarten fram (vl?), de skriver inget/vldigt lite etc.

Avslutningsvis: lskar serien och har bara hga frvntningar. I mina gon finns det inget roligare p TV!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in