Dem har ju kontrakt på en säsong till. Och med tanke på att denna säsongen så har dom slagit tittarrekord (med jämfört deras andra säs) så lär dem nog kunna hålla på ett tag till. Om dem inte beslutar sig att göra som seinfeld och lägga av på topp istället som ex big bang theory som tappat nästan 75% av sina tittare tills programmet blir nedlagt istället. (big bang blir nedlagt med tanke på skådisarna hade kontrakt på två säs till, med producenterna lägger ner programmet efter deras säs som pågår nu)...luddigt skrivit. jag är lite bakis...
Men lite om säs 11. Fantastiskt säs faktiskt! Och om man tänker efter så hade denna säs fungerar väldigt bra som en sista säs. Många flashbacks, referens till första säsongerna. Knytet ihop lite säckar m.m
Detta är ju såklart inte fallet.
Ser verkligen fram emot nästa veckas avsnitt!
Som någon skrev, så tror jag också att Mac kommer "bli straight igen" tror även att det kommer att visa sig att det är kapten som orsakat att båten sjunk då att han säkert har druckit deras alkohol. Precis som Frank säger i början av avsnittet. Sen står dem nog framför någon känd/person dom känner till och förklarar vad som hänt.
edit: säs 12 börjas spelas in i slutet av mars läste jag nu.
Jag tror inte dom blir insläppta vare sig i himlen eller helvetet utan blir tillbakaskickade till Paddys, eller att dom blir skickade till helvetet och det visar sig vara Paddys. Och att det är Frank som efter att ha tagit över kaptensrollen sänker skeppet.
Jag tror inte dom blir insläppta vare sig i himlen eller helvetet utan blir tillbakaskickade till Paddys, eller att dom blir skickade till helvetet och det visar sig vara Paddys. Och att det är Frank som efter att ha tagit över kaptensrollen sänker skeppet.
Jag tror inte det. Hade varit för övernaturligt och inte alls passat in i serien
Älskar serien och tycker avslutningsavsnitten var helt ok, men rätt svagt. Det har gjorts betydligt bättre dubbelavsnitt (High school reunion är min favorit). Tyckte "goes to hell"-avsnittet kändes lite av en förlängd "bottle episode". Alla i ett rum, ganska löst prat, en del verkade nästan improviserat.
Säsongen i sin helhet var mycket bra. Tycker nästan IASIP är en av få serier som nästan blivit bättre med tiden. Den var mer ojämn tidigare. Då kunde avsnitten pendla mellan 2 och 5. Nu håller det sig mer typ på en jämn 4:a
Ännu en fantastisk säsong av världens roligaste serie är över. Inte bästa avsnittet men när dörren öppnades och våra hjältar började fightas för att rädda sig själva istället för att hjälpas åt bjöd på säsongens garv
Jag vetefan om jag sett den där julspecialen som heter "A very sunny christmas". Den verkar omöjlig att få tag på som torrent. Konstigt. Sändes den på tv som ett vanligt säsongsavsnitt? Är den värd att se? Det verkar som den kom mellan s6 och s7.
Jag vetefan om jag sett den där julspecialen som heter "A very sunny christmas". Den verkar omöjlig att få tag på som torrent. Konstigt. Sändes den på tv som ett vanligt säsongsavsnitt? Är den värd att se? Det verkar som den kom mellan s6 och s7.
Den ingick i säs 5.
Sjukt rolig faktiskt! Det bästa är att den är ocensurerad. Man slipper jobbiga "bleep-ljud"
Nu har jag äntligen kikat på den nya säsongen. Kul att det fortfarande håller. Är glad att det hämtade sig lite efter enligt mig dipen runt s 8-9 (trorjag det var). Favoritavsnitten måste vara när Mac och Dennis flyttar ut i förorten samt Charlie catches a leprechaun. Dennis psykopatiska och psykotiska sidor fascinerar mig Det avsnitt jag gillade minst var nog skidavsnittet. Oväntade sexscener där dock, hehe. Avslutningen bjöd på många skratt även om det inte var någon jättehit.
I det stora hela måste jag tyvärr erkänna att senaste säsongen inte levde upp till mina förväntningar. Jag tyckte att första avsnittet, ihop med förorten och möjligtvis det sista var mer eller mindre bra.
Nu minns jag inte i skrivande stund alla avsnitt, men i mitt tycke märks det att Rob, Charlie och Glenn inte skrivit manus (bortsett från Rob och Charlie i premiäravsnittet). Det är något abstrakt, men tror att det är tempot och "känslan" som är lite off. Därtill saknar säsongen en helhet, och ger intrycket av att man istället samlat ihop avvikande avsnitt från tidigare säsonger i en best of-upplaga. Alltså, jag menar att det vanligtvis brukar dyka upp ett-två avsnitt per år, där gänget lämnar sin vanliga miljö eller på annat sätt skiljer sig från vad vi är vana vid. Luddigt, jag vet, men det är som sagt abstrakta tankar.
I det stora hela är jag lite besviken på gänget. Jag har full respekt för att idéerna börjar sina och motivationen likaså. Inte heller vill jag att serien (någonsin) läggs ned, men något försvinner när magkänslan är att de kanske är rätt trötta på serien... Numera är säsongerna på tio avsnitt, ofta flyttas säsongsstarten fram (väl?), de skriver inget/väldigt lite etc.
Avslutningsvis: älskar serien och har bara höga förväntningar. I mina ögon finns det inget roligare på TV!