Flashback bygger pepparkakshus!
2010-11-20, 00:56
Medlem
Frontschweins avatar
Sopa!

I övrigt, skönt avsnitt. Charlie i bastu och på 3D-bio
Citera
2010-11-20, 01:23
Medlem
Denimchicken!
Citera
2010-11-20, 01:29
Medlem
ikilled2pacs avatar
Kommer det en ny säsong? såfall när kommer den

edit: såg nu att denna inte var slut, men detta är väl inte sista säsongen?
Citera
2010-11-20, 13:54
Medlem
kvarterets avatar
tyckte avsnittet var asskönt! ett av de bättre den här säsongen. charlie på 3d-bion är ju underbart. och dreambooken var ju också sjukt bra. denim chicken, hahahahahahha
Citera
2010-11-21, 14:50
Medlem
Riktigt bra avsnitt
Citera
2010-11-21, 22:30
Medlem
AlexandraLiass avatar
En av mina favoritserier! Vad jag har förstått (efter visst intensivt letande) går det inte att få tag på säsong 3 och framåt i rätt format, det vill säga region 2, här i Europa. Har det överhuvudtaget släppts? Jag har spanat på alla möjliga sajter & butiker både i Sverige men också i England när jag var där. Någon som har en aning om var jag kan beställa dessa säsonger? Jag laddar inte ner utan vill ha som samlarobjekt i bokhyllan.
Citera
2010-11-25, 21:10
Bannlyst
Väldigt många som klagar på denna säsong på diverse amerikanska forum.. (lite oförtjänt tycker jag) men åtminstånde denimchicken episoden var väldigt bra och "true to form" ..
Citera
2010-11-25, 23:15
Medlem
GoogleThats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eizo71
Väldigt många som klagar på denna säsong på diverse amerikanska forum.. (lite oförtjänt tycker jag) men åtminstånde denimchicken episoden var väldigt bra och "true to form" ..

Jag tycker Sunny har tappat en del sen säsong 4. Både säsong 5 och 6 har haft sina avsnitt men oftast är det inte riktigt den klass man förväntar sig.
Jag kan inte sätta fingret på vad som är fel med de senaste två säsongerna men jag tycker inte de är lika bra längre.. Tyvärr...

Säsong 4 av Sunny måste förövrigt vara något av det bästa i komediväg som visats på Tv någonsin. Herregud vilka många bra avsnitt.
Citera
2010-11-26, 04:06
Medlem
jamesdeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoogleThat
Jag tycker Sunny har tappat en del sen säsong 4. Både säsong 5 och 6 har haft sina avsnitt men oftast är det inte riktigt den klass man förväntar sig.
Jag kan inte sätta fingret på vad som är fel med de senaste två säsongerna men jag tycker inte de är lika bra längre.. Tyvärr...

Förmodligen är det att skådespelarna inte skriver serien längre.
Citera
2010-11-26, 04:35
Medlem
MrFidolins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdean
Förmodligen är det att skådespelarna inte skriver serien längre.

Jag tror snarare problemet är att dom har fått för stor budget.
Varje avsnitt har dom väl nästan åkt någonstans som har kostat pengar.
Dom gamla goda avsnitten hade dom inte en spänn och fick förlita sig mer på ett vattentätt manus inne i baren
Citera
2010-11-26, 10:35
Medlem
soscagons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFidolin
Jag tror snarare problemet är att dom har fått för stor budget.
Varje avsnitt har dom väl nästan åkt någonstans som har kostat pengar.
Dom gamla goda avsnitten hade dom inte en spänn och fick förlita sig mer på ett vattentätt manus inne i baren

Har också gått i dom tankarna att dom har för mycket pengar att använda och helt enkelt försöker för mycket, man ser ju ganska tydligt att kvaliten har höjts dock inte innehållsmässigt .
Citera
2010-11-26, 12:26
Medlem
Lactoss avatar
Kommer det inget avsnitt i veckan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in