Flashback bygger pepparkakshus!
2015-03-13, 10:38
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KattPersson
Det var ingen liten mängd blod de stal från Frank
Det var ett rätt blodigt avsnitt.

Inte har dom fokuserat så tydligt på Dennis mentala hälsa i tidigare säsonger som i denna? I flera avsnitt den här säsongen har hans säkringsskåp brunnit.
Citera
2015-03-13, 10:48
Medlem
swimp78s avatar
Kan väl inte finnas nån mainstream-komediserie som är så härligt gränslös och skitig och med så vedervärdiga karaktärer som IASIP ! Underbart
Citera
2015-03-13, 14:54
Medlem
Kickexs avatar
Trodde verkligen att vi skulle få reda på om Frank var Charlies far
Nu lär dom inte återvända till det ämnet på ett tag...

Men annars var det ett soft och blodigt avsnitt. Rätt så roligt roligt att Frank skulle hålla sig i form och tappade endast liter av blod i stället för fett, haha.
Citera
2015-03-15, 11:51
Medlem
von_Ss avatar
Sjukt avsnitt

Har Mac varit så här jävla dum tidigare?
Citera
2015-03-15, 19:30
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Sjukt avsnitt

Har Mac varit så här jävla dum tidigare?
Har väl alltid hintats till att Mac är rätt korkad (och bög). Samt att Dennis har någon form av allvarlig personlighetsstörning. Men tycker att de har fokuserat mycket mer på det den här säsongen. Samtidigt har de tonat ner att Charlie i princip är en idiot savant vilket är jävligt synd för det tyckte jag var jätteroligt. Hoppas att han får komma tillbaka och leka advokat på riktigt snart.
Citera
2015-03-15, 19:32
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Har väl alltid hintats till att Mac är rätt korkad (och bög). Samt att Dennis har någon form av allvarlig personlighetsstörning. Men tycker att de har fokuserat mycket mer på det den här säsongen. Samtidigt har de tonat ner att Charlie i princip är en idiot savant vilket är jävligt synd för det tyckte jag var jätteroligt. Hoppas att han får komma tillbaka och leka advokat på riktigt snart.
Vore kul om han nu var en riktig stjärna inom "bird-law" och får briljera.
Citera
2015-03-15, 19:34
Citat:
Ursprungligen postat av KattPersson
Vore kul om han nu var en riktig stjärna inom "bird-law" och får briljera.
Exakt! Skulle vara ett awesome avsnitt. Det kan börja med att de läser någon artikel om en fågel i tidningen som råkat illa ut eller liknande.
Citera
2015-03-15, 19:36
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Det var ett rätt blodigt avsnitt.

Inte har dom fokuserat så tydligt på Dennis mentala hälsa i tidigare säsonger som i denna? I flera avsnitt den här säsongen har hans säkringsskåp brunnit.

Håller med om att Dennis karaktär utvecklats. I tidiga säsonger var han väl mer eller mindre en straight guy, dessutom distraherande snygg, mot de andras absurdism och idioti och hans sanna demoniska jag skymtade man bara i förbifarten (åtminstone som jag minns det), men nu har han verkligen blommat ut. Han spelar det så jävla bra också. Man känner ju ingen moderlig ömhet mot honom som man kan med de andra ibland men han har fan gått och blivit min favorit.
Citera
2015-03-15, 19:37
Medlem
pyttefnaxs avatar
Avsnittet med inspektörskan var ju ett klockrent Charlieavsnitt där han fick briljera, visa vem det var som egentligen bar Paddys på sina axlar utan att de andra ens begrep vad han gjorde.
Citera
2015-03-15, 20:48
Medlem
Jannebigplays avatar
Tycker det är bra att Charlies dumhet har fått hållas tillbaka några snäpp. Min favoritsäsong är s3 där han är halvt normal men är fylld av udda upptåg samtidigt som mycket också kan förklaras tack vare hans kärlek till lim

Denna scen är ju annars också förjävla klockren https://www.youtube.com/watch?v=bo2m4eTrKQ4
Citera
2015-03-19, 21:35
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Såg fram till säsongen där Mac blev fet men tyckte att de hade tappat ganska mycket. Har det blivit bättre sen dess?

Ganska galet ändå att han tjockade till sig så för seriens skull
Citera
2015-03-19, 23:27
Medlem
JutomenPepsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Såg fram till säsongen där Mac blev fet men tyckte att de hade tappat ganska mycket. Har det blivit bättre sen dess?

Ganska galet ändå att han tjockade till sig så för seriens skull

Fast o Dee fick ju barn IRL så antog att han la på sig ett par pappa kilon Men dee verkade ha klarat sig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in