2013-10-10, 13:12
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudrad Fjolla
- Does my dick work? :Garvbl:

Kiiiiill meeeee

Charlies var bst tyckte jag, jvligt vacker. Och alla barn som blir janitors och waitresses
Citera
2013-10-10, 13:32
Medlem
TaxMonkeys avatar
Riktigt grymt avsnitt. Var det bara jag eller fick Dennis orgasm nr han kvvde sjukskterskan?

Charlies "Marriage store" och "Baby store" var grdden p moset.
Citera
2013-10-10, 14:00
Medlem
pyttefnaxs avatar
Ett till avsnitt dr man fr se Macs religisa sida, att han fick komma till bghimlen.

Passande avsnitt som det hundrade, allas rollpersonligheter i tydlig klartext. Men nu kommer fljande avsnitt knnas tama med det hr i bagaget.
Citera
2013-10-10, 14:10
Medlem
elitzs avatar
Helt fantastiskt avsnitt!
Dennis r s sjuk
Citera
2013-10-10, 21:01
Medlem
george-nadas avatar
Tycker att serien tappat som fan den hr ssongen. Var bttre nr det inte s pkostat, slipper grna helikoptrar, Stiffler och tecknade inslag.
Citera
2013-10-10, 23:54
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george-nada
Tycker att serien tappat som fan den hr ssongen. Var bttre nr det inte s pkostat, slipper grna helikoptrar, Stiffler och tecknade inslag.
Vad fr helikopter? Det tecknade kunde de gott ha skippat tycker jag ocks.
Citera
2013-10-11, 00:15
Medlem
Shintas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KattPersson

N, det tecknade var ju Charlie i ett ntskal; han r innerst inne ett barn och hela vrlden ser ut drefter, naivt och rosa moln med ett litet hata-Dee-krsbr p toppen.
Citera
2013-10-11, 09:46
Medlem
george-nadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KattPersson
Flg dom inte runt med Dee i ngon helikopter i det frsta avsnittet? D hon trodde hon blivit knd eller vad det var.

Tycker Dee var roligare nr hon var mobbad och utanfr gnget. Nu har hon ftt en strre roll och r alltid med..
Citera
2013-10-11, 10:03
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george-nada
Flg dom inte runt med Dee i ngon helikopter i det frsta avsnittet? D hon trodde hon blivit knd eller vad det var.

Tycker Dee var roligare nr hon var mobbad och utanfr gnget. Nu har hon ftt en strre roll och r alltid med..

Ett privat jetplan om det nu spelar ngon roll dee var ju historiskt mobbad frra avsnittet. Hon har vl alltid varit med i gnget p ngot hrn?
Citera
2013-10-11, 11:34
Bannlyst
Gillade avsnittet. Mest fr att man fick vara sker p att Frank/Devito/seriens svaghet bara fick en liten del. Dennis som vanligt hjdpunkten.

Tycker ssongen har hllit en vettig niv hittills. Hller dock med ovanstende nskar mer Dee-hat.
Citera
2013-10-11, 13:45
Medlem
Tasken1s avatar
Bsta avsnittet denna ssongen. Brjar dock trttna p Mac som fan och hans karatemoves hela tiden. Dennis och Charlie grymma som vanligt!
Citera
2013-10-11, 14:11
Medlem
Krickerts avatar
Underbart underhllande serie det hr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in