Flashback bygger pepparkakshus!
2013-10-06, 00:04
Medlem
pyttefnaxs avatar
Dom lade precis upp en trailer till det kommande avsnittet på facebook, ser ut att bli ett nytt bra avsnitt, Mac utövar karate igen.
Citera
2013-10-06, 00:22
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Det där med att mac är råkristen, är det nån premiss de uppfann i det här avsnittet eller har han varit det hela tiden?Minns att han varit lite smått selektivt kristen i nåt tidigare avsnitt, men minns inte att han var såhär superkristen.

Att Mac är jäkligt kristen är ett genomgående tema.
Citera
2013-10-06, 00:36
Medlem
swimp78s avatar
Nja, tycker inte det varit så framträdande i andra avsnitt.
Citera
2013-10-06, 00:42
Medlem
Falcãos avatar
Citat:

Nu orkar jag inte gå igenom alla avsnitt för att visa alla tillfällen där hans kristna (sjukt mycket av en barnatro) framgår så om du vill veta och om din fråga var allvarlig och inte bara retorisk så får du själv titta tillbaka för att bli korrigerad eller får du låtsas att jag har fel.
Senast redigerad av Falcão 2013-10-06 kl. 00:44.
Citera
2013-10-06, 01:49
Medlem
Shintas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Nu orkar jag inte gå igenom alla avsnitt för att visa alla tillfällen där hans kristna (sjukt mycket av en barnatro) framgår så om du vill veta och om din fråga var allvarlig och inte bara retorisk så får du själv titta tillbaka för att bli korrigerad eller får du låtsas att jag har fel.

Jag skulle nog säga att Mac är väldigt kristen när han känner att det behövs och passar honom och hans ändamål, antagligen på grund av uppfostran. I slutändan är han dock jäkligt dålig på det, vilket är det hysteriskt roliga Absolut att det är ett tema som återkommer ett par tre gånger per säsong och känns igen, jag står på din sida Ser man inte det kan man tyvärr inte har tittat särskilt noga.
Citera
2013-10-06, 10:07
Medlem
Funkes avatar
Citat:

Exempelvis första säsongen när han demonstrera mot aborter och i säsong 6 när han vill stoppa homoäktenskap. Sedan är han ju en hycklare bland annat eftersom han själv troligtvis är lite smått homosexuell. Både genom episoderna med Carmen och nu senast när han vill smörja in kroppsbyggarna
Citera
2013-10-06, 11:16
Medlem
swimp78s avatar
Jag vet att det framgått i några avsnitt, men att påstå att det varit ett genomgående tema vetefan.
Tycker det som utmärker Mac är fäbless för fula karate-moves , 80-talsaction och "sköna" ideer som han drabbas av.
Citera
2013-10-06, 12:19
Medlem
pyttefnaxs avatar
Mac är väl ungefär lika kristen som han är karateexpert.
Citera
2013-10-06, 18:44
Medlem
Shintas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Mac är väl ungefär lika kristen som han är karateexpert.

Haha, det låter som en rättvis bedömning; hängiven med fullkomligt värdelös.
Citera
2013-10-10, 06:07
Medlem
Shintas avatar
Bästa frukostteven ever! "The gang saves the day" kan sammanfattas med en mening; den ultimata sunny-fantasin! Men jag ska inte spoila för mycket utan det måste upplevas first hand..

Edit: Kan inte sluta skratta och älska den här showen, grattis till hundra avsnitt!! Håller tummarna för hundra till
Senast redigerad av Shinta 2013-10-10 kl. 06:18.
Citera
2013-10-10, 07:30
Medlem
Falcãos avatar
Fantastiskt avsnitt! Älskade särskilt Dees helt flippade fantasi.
Citera
2013-10-10, 08:15
Medlem
Pudrad Fjollas avatar
- Does my dick work? :Garvböl:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in