2015-01-16, 14:49
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Bra frsta avsnitt! Jag frstr verkligen inte varfr svensk tv inte visar mer av sunny in philadelphia.

Antalet l som de drack hade dock grna ftt vara lite mer realistiskt hehe, Dee drack ver femtio.
Sedan reagerade jag ocks p att Charlie inte var mer nervs och orolig nr de lmnade Philly. Tidigare har han alltid varit vldigt ngslig nr gnget gr detta. Men beror vll p alkoholnivn.
Ja, 71 r visserligen ver 50. ven Charlie drack 71 l, och en rom och cola.
Citera
2015-01-16, 18:25
Medlem
Cristuphers avatar
Citat:
Bra frsta avsnitt! Jag frstr verkligen inte varfr svensk tv inte visar mer av sunny in philadelphia.

Antalet l som de drack hade dock grna ftt vara lite mer realistiskt hehe, Dee drack ver femtio.
Sedan reagerade jag ocks p att Charlie inte var mer nervs och orolig nr de lmnade Philly. Tidigare har han alltid varit vldigt ngslig nr gnget gr detta. Men beror vll p alkoholnivn.

Reagerade ocks p det, han ska ju knappt aldrig ha varit utanfr Philly och ska vara vldigt rdd fr att resa. Hoppas dem inte tappar sdana dr rda trdar som finns genom serien, de r oftast vldigt kul nr karaktrernas drag och historia upprepas s man kan se ett mnster i dem.
Citera
2015-01-20, 20:05
Medlem
chran508s avatar
Citat:

Amerikanskt l ska tydligen vara som vatten vad jag hrt.
Personligen blev jag besviken p frsta avsnittet. Inte mnga skratt dr inte.
Citera
2015-01-20, 20:08
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Amerikanskt l ska tydligen vara som vatten vad jag hrt.
Personligen blev jag besviken p frsta avsnittet. Inte mnga skratt dr inte.
Smaken menar mnga pminner om vatten, men procenten r densamma, och det Gabrio menade var nog att man riskerar att d av s mycket alkohol.

Frbannat bra avsnitt frvrigt. Hoppas att resten av ssongen blir lika bra.
Citera
2015-01-20, 20:18
Medlem
chran508s avatar
Frstr inte vad folk sg som var s bra i detta avsnitt.
Ovanligt blekt och ganska innehllslst. Vill se mer av psykopat-Dennis.
Citera
2015-01-20, 23:27
Medlem
TaxMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Smaken menar mnga pminner om vatten, men procenten r densamma, och det Gabrio menade var nog att man riskerar att d av s mycket alkohol.

Frbannat bra avsnitt frvrigt. Hoppas att resten av ssongen blir lika bra.
Hela gnget r ju gravt alkaliserade, s klart att de kan hva mnga brs.
Citera
2015-01-22, 00:27
Medlem
Fan, jag hittar inte nya avsnittet. Vill HEMSKT grna se det. Min favoritserie. Hjlp en ltt frstndhandikappad man som mig
Citera
2015-01-22, 09:22
Medlem
William Hainess avatar
Date Rates

The gay one or the dirty one.

If you were to rate me, what would you rate me?

If you were going to rate me...
Citera
2015-01-22, 19:04
Medlem
Tasken1s avatar
Ssongen brjar svagt och monotont manuskript. Men man kan dock inte frvnta sig superavsnitt efter 10 ssonger. Och framfrallt efter alla bra avsnitt som gjorts av denna underbara serie.
Kommer inte spoila avsnittet men Dennis fr sitt ytliga och narcissistiska ego en trn.

Ger detta avsnitt 6.9/10.
Citera
2015-01-22, 19:34
Citat:
Ursprungligen postat av Tasken1
Ssongen brjar svagt och monotont manuskript. Men man kan dock inte frvnta sig superavsnitt efter 10 ssonger. Och framfrallt efter alla bra avsnitt som gjorts av denna underbara serie.
Kommer inte spoila avsnittet men Dennis fr sitt ytliga och narcissistiska ego en trn.

Ger detta avsnitt 6.9/10.
Fan pratar du fr skit? Det hr avsnittet var superroligt.
Citera
2015-01-22, 19:38
Medlem
pyttefnaxs avatar
Ssongen har brjar ovntat bra, hade inte trott att dom skulle klara att fortstta g i exakt samma spr men att det fortfarande r lika bra. Visst att Dennis part kanske kan ha varit en bit verdriven men det r ju IASIP.

Ibland fr jag intrycket att dom filmar serien fr att dom har kul och inte bryr sig i vad tittarunderskningar eller tv-bolag har fr invndningar.
Citera
2015-01-22, 20:08
Medlem
chran508s avatar
Bttre avsnitt n frsta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in