Ojämnt avsnitt tycker jag. Dennis levererade inte lika bra som han brukar, ganska "förutsägbar" eller vad man ska kalla det. Dee var förjävla skön och Charlies tecknade fantasier var så mycket Charlie det kan bli.
Känns helt sjukt om man kan klaga på det här avsnittet.
Långa actionscener (Mac) är ju tråkigt, men resterande i avsnittet är ju klockrent.
Garvade hårt flera gånger.
Speciellt med Charlies seriösa fina tankar bara för att avslutas med att han vill ha hela detta rika kärleksfulla livet för att kunna bli gubben i "Up" - skrattade så in i helvete.
Sista säsongen har väl inte varit lika bra som de andra på samma sätt. Men de blir nog bättre Är ju faktiskt en av dom bästa komediserierna på länge. Dee tycker ja har blivit bättre, i vapenavsnittet när hon kläcker - "Oh, you set one bitch on fire and everyone loses their minds" :P
"Charlie! Charlie, look at that! Look how clean I am. It's all about purity, Charlie. Humans are filthy... dirty-filthy! You got a mixin' with beasts - foul rodents."
Senast redigerad av morpdeus 2013-10-17 kl. 19:30.
Mycket bra avsnitt. Dennis spelar psykopat på ett mycket övertygande sätt och avsluttningen med Frank var fantastiskt. Bästa avsnittet på hela säsongen än så länge.
Nej det här håller inte! Som vanligt några roliga moment men på stora hela ett mediokert avsnitt, antagligen något bättre än dom flesta andra avsnitten hittils, alltid något
Fan vad jag längtar efter ett nytt avsnitt som verkligen får en skratta brallan av sig
Jag tyckte detta tillsammans med "Mac Day" var de bästa avsnitten hittills denna säsong!
Garvade framförallt åt Frank genom hela avsnittet samt åt Dennis när han
vägrade inse att han var sjuk och drog av sången inne i badrummet!
Denna humorserie är enligt mig världsklass och det finns ingen annan som är ens i närheten av It's Always Sunny in Philadelphia!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!