Flashback bygger pepparkakshus!
2010-04-01, 17:50
Medlem
Phass avatar
Säsong 6:
Citera
2010-04-02, 00:52
Medlem
Showzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phas
Säsong 6:

Äsch, kan bli intressant. Gänget kan ju inte hålla på och fjanta runt kring samma saker... tar personligen nyheten som en god en.
Citera
2010-04-02, 01:02
Medlem
Rotmosrullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Showz
Äsch, kan bli intressant. Gänget kan ju inte hålla på och fjanta runt kring samma saker... tar personligen nyheten som en god en.

Jag med! Risken är nog stor att det blir fiasko, men jag tänker gå in med positivt tänkande.
Citera
2010-04-02, 02:03
Medlem
Phass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Showz
Helt klart! Är inte alls negativ till det hela
Citera
2010-04-02, 02:18
Medlem
Oneofakinds avatar
Kan bli intressant, huvudsaken är dock att serien kommer igång igen! Sett alla fem säsonger många gånger nu och vill ha nytt!
Citera
2010-04-03, 15:17
Medlem
GeneralEttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsPa1nT
Hittade denna serie via en torrentsite (broadcasthe.net) och kunde inte annat än att utbryta i total glädje.

Favoritavsnitt är utan tvekan när Charlie smider planer för att få The Waitress att ligga med honom genom diverse hämningskupper från alla sidor som bilder ett sådant avancerat nätverk av händelser att man inte kan annat än att gotta sig i regin.

vilket avsnitt är det?
Citera
2010-04-03, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralEttan
vilket avsnitt är det?

Menar han avsnittet då alla mammor blir involverade på ett eller annat sätt?
Citera
2010-04-03, 16:08
Medlem
MsPa1nTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralEttan
vilket avsnitt är det?

mac bangs dennis mom

s02e04
Citera
2010-04-04, 02:56
Medlem
Nibelungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotmosrullen
Jag med! Risken är nog stor att det blir fiasko, men jag tänker gå in med positivt tänkande.
Om det blir fiasko är det här väl förmodligen den lättaste serian av dem alla att "skjuta av" en karaktär som inte riktigt funkar

Citera
2010-04-06, 22:34
Medlem
Det kvittar hur jävla dåligt humör jag är på, så fort jag hör tonerna till denna underbara serie blir jag glad!

Finns så många guldkorn till avsnitt men jag diggar när Charlie och Mac anställs som postansvariga på ett företag och Charlie går helt bananas och misstänker en stor konspiration.

Charlie's reklamfilm för Kitten Mittons är så sjukt rolig också..
Citera
2010-04-06, 23:49
Medlem
CaptainInsane-os avatar
http://www.dicktowel.com/dicktowel.html

Def. värd en repost
Citera
2010-04-07, 18:58
Medlem
chromacors avatar
Rösta på Charlie i den här omröstningen om bästa TV-karaktär:

http://www.chicagonow.com/blogs/show-patrol/2010/04/redeyes-best-tv-character-tournament-championship-round.html

Han har kvalificerat sig genom alla deltävlingar och nu står han mot töntkaraktären i Burn Notice, så kom igen nu alla Sunny-fans!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in