Citat:
Ursprungligen postat av
Sebastiano
Dem har tappat det helt jag vet inte varför men nånting saknas och jag orkar knappt se färdigt avsnitten längre helt sjukt att en serie kan gå ned sig så grovt
Håller med. E2 var ganska roligt men i övrigt är det bedrövligt usel kvalitet. Ta SMS-avsnittet som ett exempel. Det är en rolig idé som kunde varit en punchline eller två under några minuter men det funkar inte att bygga ett helt avsnitt runt SMS-förvirring.
Dessutom så känner jag att de har börjat sätta bojor på sig själva. PK-bojor. Jag saknar gamla avsnitt med de perversa bröderna och Gail the Snail, med rövknullande uteliggare, den nedknarkade prästen, rum ham och allmänt pistolviftande. Det var hjärndöd humor men det funkade. Det var IASIPs själ. Serien har genomgått samma filter som Family Guy jag helt slutat se sedan ett par säsonger tillbaka. Det är inte roligt längre. Det är för PK och med en tydlig vänsterliberal slagsida. Det är inte roligt när det blir politiskt. Det ska vara idiotiskt. Det är kul på allvar.
Jag har två avsnitt som ligger på datorn som jag inte ens orkat titta på. Jag ska väl kämpa mig igenom säsongen men sedan får det nog räcka även med Sunny...