2014-12-14, 21:21
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Bara en mnad kvar till ny ssong! Den 14 januari. Lngtar

Ska nog titta igenom serien ytterligare en gng fram till dess.
Hrligt! Hller p att titta igenom den igen nu men visste inte att den nya ssongen var p gng snart redan
Citera
2015-01-13, 07:11
Medlem
Snart dags! Imorgon natt nrmare bestmt.

Season 10, Episode 1
Citat:
The Gang Beats Boggs
The gang try to solve world hunger by purchasing a small plot of land to start growing their own food, however Charlie ends up buying "magic beans" instead of seeds.
Citera
2015-01-14, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Snart dags! Imorgon natt nrmare bestmt.

Season 10, Episode 1

vet du (eller ngon annan fr vrigt) mjligtvis vart man kan se det?
Senast redigerad av spelaren123 2015-01-14 kl. 22:45.
Citera
2015-01-14, 23:24
Medlem
whosgotthecracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spelaren123
vet du (eller ngon annan fr vrigt) mjligtvis vart man kan se det?

Eftersom ingen svensk kanal har kpt in serien s blir det till att tanka hem eller vnta p dvdn. Rtt mrkligt nd att ingen svensk kanal kpt in denna underbara serie. Sexan visade ngra avsnitt fr ngra r sedan. Men thats it, right?
F. ser jag vldigt mycket fram emot nattens avsnitt! ver ett r sedan det gick senast
Citera
2015-01-15, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whosgotthecrack
Eftersom ingen svensk kanal har kpt in serien s blir det till att tanka hem eller vnta p dvdn. Rtt mrkligt nd att ingen svensk kanal kpt in denna underbara serie. Sexan visade ngra avsnitt fr ngra r sedan. Men thats it, right?
F. ser jag vldigt mycket fram emot nattens avsnitt! ver ett r sedan det gick senast

Hller med till 100%!

Antar att man inte fr skriva ut vart man kan tanka/streama avsnittet p den hr forumdelen?

ngon fr grna pma mig vart man kan se/tanka, har inte bra koll p sidor nu nr mnga r nedstngda!

frvrigt ngon som vet exakt tid nr det visas p tv?
Citera
2015-01-15, 13:08
Medlem
Bra frsta avsnitt.
Citera
2015-01-15, 14:46
Medlem
Tasken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lucasmoura
Bra frsta avsnitt.

Vart hittade du det? Vill se!!

Edit: Finns p BIT-HDTV.
Senast redigerad av Tasken1 2015-01-15 kl. 14:51.
Citera
2015-01-15, 15:16
Medlem
elitzs avatar
Bra avsnitt! Skrattade hgt vid ett flertal tillfllen.
Kul att f se doctor mantis toboggan in action
Citera
2015-01-15, 16:39
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosgotthecrack

Har fr mig att fyran visade den fr nnu fler r sen, nr den var ganska ny. Jag har inte sett serien p r och dar, eftersom jag inte brukar ladda ner saker. Kanske fr brja med det, eller kpa lite boxar , det r ju trots allt en av de roligaste komediserierna ngonsin
Citera
2015-01-15, 17:14
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spelaren123
Hller med till 100%!

Antar att man inte fr skriva ut vart man kan tanka/streama avsnittet p den hr forumdelen?

ngon fr grna pma mig vart man kan se/tanka, har inte bra koll p sidor nu nr mnga r nedstngda!

frvrigt ngon som vet exakt tid nr det visas p tv?

h.. fr man frga borde man f svara, eller? Det finns massvis med ersttare till TPB. Fr att vara p skra sidan finns det ju en sida som heter sparkarv punkt oblockerad punkt pw. Dr brukar allt finnas snabbt, iaf allt jag vill se - Sunny inkluderat.

EDIT: Glmde likt en idiot att adressen ska versttas till engelska.. :P

Citat:
Ursprungligen postat av elitz
Bra avsnitt! Skrattade hgt vid ett flertal tillfllen.
Kul att f se doctor mantis toboggan in action

Jvligt bra, faktiskt! Man blir ltt lite orolig nr en serie har hllt p s lnge, och frsta avsnittet p varje ssong r lite spnt.. Men detta var kanon! Dr. Mantis Toboggan var ovntat men jvligt skoj!

Helt klart hg niv! Kan knappt vnta till nsta veckan. Brjade se om serien frn ssong 1 fr ngon mnad sedan r p s06 nu. Jvligt glad ver att det finns s mycket! Svrt att hitta annat som mter sig.
Senast redigerad av Salgoud 2015-01-15 kl. 17:35.
Citera
2015-01-15, 20:21
Medlem
pimmetjes avatar
Tyckte ocks att det var ett riktigt bra frsta avsnitt p ssongen!

Angende att kpa Always Sunny p dvd - finns mer n ssong 1 och 2 i region 2? Jag orkar inte med tjafs med andra regioner. Har redan boxen med ssong 1 och 2. Googlade lite p det men det verkar vl inte som att det har slppts ngot annat
Citera
2015-01-16, 14:41
Awaiting Email Confirmation
Bra frsta avsnitt! Jag frstr verkligen inte varfr svensk tv inte visar mer av sunny in philadelphia.

Antalet l som de drack hade dock grna ftt vara lite mer realistiskt hehe, Dee drack ver femtio.
Sedan reagerade jag ocks p att Charlie inte var mer nervs och orolig nr de lmnade Philly. Tidigare har han alltid varit vldigt ngslig nr gnget gr detta. Men beror vll p alkoholnivn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in