Flashback bygger pepparkakshus!
2014-12-14, 21:21
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Bara en månad kvar till ny säsong! Den 14 januari. Längtar

Ska nog titta igenom serien ytterligare en gång fram till dess.
Härligt! Håller på att titta igenom den igen nu men visste inte att den nya säsongen var på gång snart redan
Citera
2015-01-13, 07:11
Medlem
Snart dags! Imorgon natt närmare bestämt.

Season 10, Episode 1
Citat:
The Gang Beats Boggs
The gang try to solve world hunger by purchasing a small plot of land to start growing their own food, however Charlie ends up buying "magic beans" instead of seeds.
Citera
2015-01-14, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Snart dags! Imorgon natt närmare bestämt.

Season 10, Episode 1

vet du (eller någon annan för övrigt) möjligtvis vart man kan se det?
Senast redigerad av spelaren123 2015-01-14 kl. 22:45.
Citera
2015-01-14, 23:24
Medlem
whosgotthecracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spelaren123
vet du (eller någon annan för övrigt) möjligtvis vart man kan se det?

Eftersom ingen svensk kanal har köpt in serien så blir det till att tanka hem eller vänta på dvdn. Rätt märkligt ändå att ingen svensk kanal köpt in denna underbara serie. Sexan visade några avsnitt för några år sedan. Men thats it, right?
F.ö ser jag väldigt mycket fram emot nattens avsnitt! Över ett år sedan det gick senast
Citera
2015-01-15, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whosgotthecrack
Eftersom ingen svensk kanal har köpt in serien så blir det till att tanka hem eller vänta på dvdn. Rätt märkligt ändå att ingen svensk kanal köpt in denna underbara serie. Sexan visade några avsnitt för några år sedan. Men thats it, right?
F.ö ser jag väldigt mycket fram emot nattens avsnitt! Över ett år sedan det gick senast

Håller med till 100%!

Antar att man inte får skriva ut vart man kan tanka/streama avsnittet på den här forumdelen?

någon får gärna pma mig vart man kan se/tanka, har inte bra koll på sidor nu när många är nedstängda!

förövrigt någon som vet exakt tid när det visas på tv?
Citera
2015-01-15, 13:08
Medlem
Bra första avsnitt.
Citera
2015-01-15, 14:46
Medlem
Tasken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lucasmoura
Bra första avsnitt.

Vart hittade du det? Vill se!!

Edit: Finns på BIT-HDTV.
Senast redigerad av Tasken1 2015-01-15 kl. 14:51.
Citera
2015-01-15, 15:16
Medlem
elitzs avatar
Bra avsnitt! Skrattade högt vid ett flertal tillfällen.
Kul att få se doctor mantis toboggan in action
Citera
2015-01-15, 16:39
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosgotthecrack

Har för mig att fyran visade den för ännu fler år sen, när den var ganska ny. Jag har inte sett serien på år och dar, eftersom jag inte brukar ladda ner saker. Kanske får börja med det, eller köpa lite boxar , det är ju trots allt en av de roligaste komediserierna någonsin
Citera
2015-01-15, 17:14
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spelaren123
Håller med till 100%!

Antar att man inte får skriva ut vart man kan tanka/streama avsnittet på den här forumdelen?

någon får gärna pma mig vart man kan se/tanka, har inte bra koll på sidor nu när många är nedstängda!

förövrigt någon som vet exakt tid när det visas på tv?

Äh.. får man fråga borde man få svara, eller? Det finns massvis med ersättare till TPB. För att vara på säkra sidan finns det ju en sida som heter sparkaröv punkt oblockerad punkt pw. Där brukar allt finnas snabbt, iaf allt jag vill se - Sunny inkluderat.

EDIT: Glömde likt en idiot att adressen ska översättas till engelska.. :P

Citat:
Ursprungligen postat av elitz
Bra avsnitt! Skrattade högt vid ett flertal tillfällen.
Kul att få se doctor mantis toboggan in action

Jävligt bra, faktiskt! Man blir lätt lite orolig när en serie har hållt på så länge, och första avsnittet på varje säsong är lite spänt.. Men detta var kanon! Dr. Mantis Toboggan var oväntat men jävligt skoj!

Helt klart hög nivå! Kan knappt vänta till nästa veckan. Började se om serien från säsong 1 för någon månad sedan är på s06 nu. Jävligt glad över att det finns så mycket! Svårt att hitta annat som mäter sig.
Senast redigerad av Salgoud 2015-01-15 kl. 17:35.
Citera
2015-01-15, 20:21
Medlem
pimmetjes avatar
Tyckte också att det var ett riktigt bra första avsnitt på säsongen!

Angående att köpa Always Sunny på dvd - finns mer än säsong 1 och 2 i region 2? Jag orkar inte med tjafs med andra regioner. Har redan boxen med säsong 1 och 2. Googlade lite på det men det verkar väl inte som att det har släppts något annat
Citera
2015-01-16, 14:41
Awaiting Email Confirmation
Bra första avsnitt! Jag förstår verkligen inte varför svensk tv inte visar mer av sunny in philadelphia.

Antalet öl som de drack hade dock gärna fått vara lite mer realistiskt hehe, Dee drack över femtio.
Sedan reagerade jag också på att Charlie inte var mer nervös och orolig när de lämnade Philly. Tidigare har han alltid varit väldigt ängslig när gänget gör detta. Men beror väll på alkoholnivån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in