Som andra ocks ppekat tycker ven jag att senaste avsnittet var det svagaste hittills i denna ssong.
Skrattade dock hgt nr
den dda hunden fll ur kistan ner p golvet
verlag har dock ssongen varit grymt bra n s lnge. Var lite rdd innan att de inte skulle hlla standarden med S7 men de har visat med rge att de fortfarande har mycket kvar att ge.
Finns engelska subs p undertexter.se iaf, brukar oftast hellre kra med det p vissa serier n svenska, slipper man stra sig p vissa versttningar
Att dem som gr texterna kan verstta frn engelska r otroligt nr dem missbrukar 'dem' som dem gr, dem verkar ha skippat svenskalektionerna till frmn fr textning, det kommer straffa sig nr dem ska ska till gymnasiet.
Som andra ocks ppekat tycker ven jag att senaste avsnittet var det svagaste hittills i denna ssong.
Skrattade dock hgt nr
den dda hunden fll ur kistan ner p golvet
verlag har dock ssongen varit grymt bra n s lnge. Var lite rdd innan att de inte skulle hlla standarden med S7 men de har visat med rge att de fortfarande har mycket kvar att ge.
Jag hller med och.. jag hller med! Haha! episkt bra scen
Att dem som gr texterna kan verstta frn engelska r otroligt nr dem missbrukar 'dem' som dem gr, dem verkar ha skippat svenskalektionerna till frmn fr textning, det kommer straffa sig nr dem ska ska till gymnasiet.
Jag vet hur man anvnder de dem och dom, men dom som textar de svenska undertexterna p undertexter.se kan bara anvnda dem dem och dem. Det tyder p att dem inte r s gamla eller att dem inte brydde sig i svenskalektionerna.
Riktigt bra avsnitt, dom brjar ta sig igen (till skillnad frn den frfrliga ssongsinledningen)! Wolf Cola och krucifixet var underbart bra och "People don't trust you Frank, you're a piece of shit. And you're ugly, and you ooze sleaze and you're very very ugly" fick mig att skratta hgt.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!