2011-10-08, 15:30
Medlem
Som andra ocks ppekat tycker ven jag att senaste avsnittet var det svagaste hittills i denna ssong.
Skrattade dock hgt nr

verlag har dock ssongen varit grymt bra n s lnge. Var lite rdd innan att de inte skulle hlla standarden med S7 men de har visat med rge att de fortfarande har mycket kvar att ge.
Citera
2011-10-09, 01:32
Medlem
har redan skt. nn som hittat / vet om de finns swesub till denna fantastiska serie?
Citera
2011-10-09, 10:14
Medlem
obin_gams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke7
har redan skt. nn som hittat / vet om de finns swesub till denna fantastiska serie?
tyvrr, du fr helt enkelt lra dig engelska
Citera
2011-10-09, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obin_gam
tyvrr, du fr helt enkelt lra dig engelska

jag kan engelska vldigt bra
Citera
2011-10-09, 16:01
Medlem
listigts avatar
Citat:
jag kan engelska vldigt bra

Varfr behver du isf undertext? Tror fr vrigt inte det finns till det hr avsnittet.

Bara jag som tycker serien har gtt ner sig? Sg precis senaste avsnittet och det var rtt dligt. Var dock kul nr Mac blev arg p Charlie och skrek
Citera
2011-10-09, 16:05
Medlem
Dantias avatar
Citat:
Finns engelska subs p undertexter.se iaf, brukar oftast hellre kra med det p vissa serier n svenska, slipper man stra sig p vissa versttningar
Citera
2011-10-09, 16:10
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dantia
Finns engelska subs p undertexter.se iaf, brukar oftast hellre kra med det p vissa serier n svenska, slipper man stra sig p vissa versttningar
Att dem som gr texterna kan verstta frn engelska r otroligt nr dem missbrukar 'dem' som dem gr, dem verkar ha skippat svenskalektionerna till frmn fr textning, det kommer straffa sig nr dem ska ska till gymnasiet.
Citera
2011-10-09, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
Som andra ocks ppekat tycker ven jag att senaste avsnittet var det svagaste hittills i denna ssong.
Skrattade dock hgt nr

verlag har dock ssongen varit grymt bra n s lnge. Var lite rdd innan att de inte skulle hlla standarden med S7 men de har visat med rge att de fortfarande har mycket kvar att ge.

Jag hller med och.. jag hller med! Haha! episkt bra scen
Citera
2011-10-09, 23:34
Medlem
jamesdeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Att dem som gr texterna kan verstta frn engelska r otroligt nr dem missbrukar 'dem' som dem gr, dem verkar ha skippat svenskalektionerna till frmn fr textning, det kommer straffa sig nr dem ska ska till gymnasiet.

Jag antar att du frsker vara ironisk...?
Citera
2011-10-09, 23:41
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdean
Jag antar att du frsker vara ironisk...?
Jag vet hur man anvnder de dem och dom, men dom som textar de svenska undertexterna p undertexter.se kan bara anvnda dem dem och dem. Det tyder p att dem inte r s gamla eller att dem inte brydde sig i svenskalektionerna.
Citera
2011-10-10, 16:50
Medlem
lendrygghs avatar
Riktigt bra avsnitt, dom brjar ta sig igen (till skillnad frn den frfrliga ssongsinledningen)! Wolf Cola och krucifixet var underbart bra och "People don't trust you Frank, you're a piece of shit. And you're ugly, and you ooze sleaze and you're very very ugly" fick mig att skratta hgt.
Citera
2011-10-12, 02:11
Medlem
SMguld01s avatar
http://www.youtube.com/watch?v=6DZ2X...eature=related

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in