Som andra också påpekat tycker även jag att senaste avsnittet var det svagaste hittills i denna säsong.
Skrattade dock högt när
den döda hunden föll ur kistan ner på golvet
Överlag har dock säsongen varit grymt bra än så länge. Var lite rädd innan att de inte skulle hålla standarden med S7 men de har visat med råge att de fortfarande har mycket kvar att ge.
Finns engelska subs på undertexter.se iaf, brukar oftast hellre köra med det på vissa serier än svenska, slipper man störa sig på vissa översättningar
Att dem som gör texterna kan översätta från engelska är otroligt när dem missbrukar 'dem' som dem gör, dem verkar ha skippat svenskalektionerna till förmån för textning, det kommer straffa sig när dem ska söka till gymnasiet.
Som andra också påpekat tycker även jag att senaste avsnittet var det svagaste hittills i denna säsong.
Skrattade dock högt när
den döda hunden föll ur kistan ner på golvet
Överlag har dock säsongen varit grymt bra än så länge. Var lite rädd innan att de inte skulle hålla standarden med S7 men de har visat med råge att de fortfarande har mycket kvar att ge.
Jag håller med och.. jag håller med! Haha! episkt bra scen
Att dem som gör texterna kan översätta från engelska är otroligt när dem missbrukar 'dem' som dem gör, dem verkar ha skippat svenskalektionerna till förmån för textning, det kommer straffa sig när dem ska söka till gymnasiet.
Jag vet hur man använder de dem och dom, men dom som textar de svenska undertexterna på undertexter.se kan bara använda dem dem och dem. Det tyder på att dem inte är så gamla eller att dem inte brydde sig i svenskalektionerna.
Riktigt bra avsnitt, dom börjar ta sig igen (till skillnad från den förfärliga säsongsinledningen)! Wolf Cola och krucifixet var underbart bra och "People don't trust you Frank, you're a piece of shit. And you're ugly, and you ooze sleaze and you're very very ugly" fick mig att skratta högt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!