Citat:
Ursprungligen postat av Sockerpajen
Frank var vl ocks ganska normal de frsta avsnitten han var med, sedan har det eskalerat under ssongerna. Nu nr jag tnker p det s var hela gnget ngorlunda normala i brjan, speciellt frsta ssongen.
-Charlie anvnder en "lnad" unge fr att komma i nrheten av servitrisen.
-Mac nstlar sig in i en antiabort-rrelse fr att f ligga.
-Gnget serverar alkohol till smbarn.
-Charlie lurar folk att han har cancer.
-Hela gnget dejtar underriga. (Utom Mac vilket gr att han blir helt vild av avund.)
-Mac dejtar en transa.
-Gnget betalar servitrisen fr att ligga med Charlie.
-Gnget drabbas av vapenfeber och rkar skjuta Charlie i huvudet.
-De hittar en ding i baren och frsker stta p hans srjande dotter (eller barnbarn jag kommer inte ihg vilket).
-De frsker f ett gng hemlsa att posera som anhriga till den avlidne fr att imponera p dottern.
-Mac och Charlie kommer ver en Nazistuniform och frsker slja den.
-Mac blir frbannad fr att han inte blev antastad som barn och frsker frfra den som han tror hade antastat andra barn.
-Vi fr gra bekantskap med brderna McPoyle.
Mjligtvis att de var
mer normala n under senare ssonger men att klara av ovanstende lista p 7 avsnitt a 22 minuter r inte riktigt vad jag skulle klassa som normalt
Fr att ta upp Franks trackrecord ver de frsta avsnitten s hittar vi godbitar som.
-Ltsas vara handikappad fr att f sympatier av strippor.
-Han kidnappar en hund.
-Han gr ett vertagande av sina barns fretag och hotar dem med fngelse om han inte fr vara med i gnget.
-Han frsker skaffa slavar till sin nyligen infrskaffade bar.
-Han ligger med servitrisen som han vet att Charlie r galen i.
-Han anordnar en spelklubb som innefattar rysk roulette.
-Han mutar ett barn med en cykel fr att hans lag ska kunna vinna i basket.
terigen kanske mer normala n senare avsnitt men fan inte normala om man ser det frn medelmnniskans perspektiv.