Citat:
Ursprungligen postat av Sockerpajen
Frank var väl också ganska normal de första avsnitten han var med, sedan har det eskalerat under säsongerna. Nu när jag tänker på det så var hela gänget någorlunda normala i början, speciellt första säsongen.
-Charlie använder en "lånad" unge för att komma i närheten av servitrisen.
-Mac nästlar sig in i en antiabort-rörelse för att få ligga.
-Gänget serverar alkohol till småbarn.
-Charlie lurar folk att han har cancer.
-Hela gänget dejtar underåriga. (Utom Mac vilket gör att han blir helt vild av avund.)
-Mac dejtar en transa.
-Gänget betalar servitrisen för att ligga med Charlie.
-Gänget drabbas av vapenfeber och råkar skjuta Charlie i huvudet.
-De hittar en döing i baren och försöker stöta på hans sörjande dotter (eller barnbarn jag kommer inte ihåg vilket).
-De försöker få ett gäng hemlösa att posera som anhöriga till den avlidne för att imponera på dottern.
-Mac och Charlie kommer över en Nazistuniform och försöker sälja den.
-Mac blir förbannad för att han inte blev antastad som barn och försöker förföra den som han tror hade antastat andra barn.
-Vi får göra bekantskap med bröderna McPoyle.
Möjligtvis att de var
mer normala än under senare säsonger men att klara av ovanstående lista på 7 avsnitt a 22 minuter är inte riktigt vad jag skulle klassa som normalt
För att ta upp Franks trackrecord över de första avsnitten så hittar vi godbitar som.
-Låtsas vara handikappad för att få sympatier av strippor.
-Han kidnappar en hund.
-Han gör ett övertagande av sina barns företag och hotar dem med fängelse om han inte får vara med i gänget.
-Han försöker skaffa slavar till sin nyligen införskaffade bar.
-Han ligger med servitrisen som han vet att Charlie är galen i.
-Han anordnar en spelklubb som innefattar rysk roulette.
-Han mutar ett barn med en cykel för att hans lag ska kunna vinna i basket.
Återigen kanske mer normala än senare avsnitt men fan inte normala om man ser det från medelmänniskans perspektiv.