2011-11-18, 22:32
Medlem
daggeulricHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Tycker avsnittet var sdr faktisk. Men mest kanske pga den enormt hga kvalit som de tre avsnitten innan haft

Och angende sekvensen du nmner. Nr de skrattar t att det sticker fram godis ur Macs ficka. S jvla elakt, som 10-riga mobbare. Hysteriskt kul!

Always Sunny r den helt verlgset roligaste serien just nu. Jag vill inte ens ge nya komediserier chansen fr att jag vet att de inte kommer upp i samma klass.

Knner samma sak. Inget annat r tillrckligt kul efter att man har varvat Sunny en 4-5 gnger..

Kram.
Citera
2011-11-18, 22:53
Medlem
chran508s avatar
Njaa...nu tycker jag man tog ett rejlt kliv tillbaka. Det knns som man borde gra mycket bttre ifrn sig med ett avsnitt som heter How Mac Got Fat. Garvade dock hgt nr Mac sade
Citera
2011-11-18, 23:41
Medlem
GoogleThats avatar
Jag tycker det kndes mer som ett klassiskt Sunny avsnitt jmfrt med de flesta andra avsnitten som slppts sen ssong 4 slutade.
Citera
2011-11-19, 15:48
Medlem
SMguld01s avatar
Kollade om p alla avsnitt i ssong 7 inatt och har gjort en liten "ranking-lista" utav dem avsnitten som har kommit!

1. The Anti-Social Network
2. Chardee MacDennis: The Game of Games
3. The Gang Goes to the Jersey Shore
4. The Storm of the Century
5. Sweet Dee Gets Audited
6. Frank Reynolds' Little Beauties
7. The Gang Gets Trapped
8. How Mac Got Fat
9. Frank's Pretty Woman
10. Frank's Brother
Citera
2011-11-19, 17:15
Medlem
daggeulricHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMguld01
Kollade om p alla avsnitt i ssong 7 inatt och har gjort en liten "ranking-lista" utav dem avsnitten som har kommit!

1. The Anti-Social Network
2. Chardee MacDennis: The Game of Games
3. The Gang Goes to the Jersey Shore
4. The Storm of the Century
5. Sweet Dee Gets Audited
6. Frank Reynolds' Little Beauties
7. The Gang Gets Trapped
8. How Mac Got Fat
9. Frank's Pretty Woman
10. Frank's Brother

Frank's Brother var ju ltt det trkigaste avsnittet som ngonsins gjorts. Snkte ribban s innt..

Kram.
Citera
2011-11-20, 20:53
Medlem
Professorn.s avatar
Dansscenen r s jvla underbar, delad frstaplats med terroristvideon!
Citera
2011-11-20, 20:57
Medlem
pyttefnaxs avatar
Vad r det fr avsnitt dr dom har snutbilen? Var det bra? Jag var nog stukad nr jag sg det och tyckte det var ett hjdaravsnitt. Och lika med nr Dee och Dennis(?) blir knarkare fr att kunna g p soc. Och alla de tidiga avsnitten dr Cricket r med och dom kvaddar hela hans liv. Och avsnittet dr Deniss och Mac kr ihjl sig i Dees bil nr Macs farsa ska dda dom.
Citera
2011-11-21, 17:04
Medlem
SMguld01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Vad r det fr avsnitt dr dom har snutbilen? Var det bra? Jag var nog stukad nr jag sg det och tyckte det var ett hjdaravsnitt. Och lika med nr Dee och Dennis(?) blir knarkare fr att kunna g p soc. Och alla de tidiga avsnitten dr Cricket r med och dom kvaddar hela hans liv. Och avsnittet dr Deniss och Mac kr ihjl sig i Dees bil nr Macs farsa ska dda dom.

1. Bums: Making a Mess All Over the City (S3E14)

2. Dennis and Dee Go on Welfare (S2E03)

3. (Finns fler fast kommer inte p dem)
- The Gang Exploits a Miracle (S2E07)
- The Gang Gets Whacked Del 1&2 (S3E12&13)
- The Gang Dances Their Asses Off (S3E15)
- Mac and Dennis: Manhunters (S4E01)

4. Mac and Charlie Die (S4E05&06)
Citera
2011-11-25, 14:58
Medlem
Laxons avatar
Men vafaaaan! Efter att ha skyndat sig hem frn jobbet fr att se senaste Sunny-avsnittet s mts man av att de inte snder nsta avsnitt frrn om en vecka! FAN vad lack jag blir.
Citera
2011-11-25, 15:03
Medlem
daggeulricHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxon
Men vafaaaan! Efter att ha skyndat sig hem frn jobbet fr att se senaste Sunny-avsnittet s mts man av att de inte snder nsta avsnitt frrn om en vecka! FAN vad lack jag blir.

Jag vet, vilken besvikelse. Sunny r ju veckans hjdpunkt!

Kram.
Citera
2011-11-25, 16:14
Medlem
GoogleThats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxon

Jag hatar Thanksgiving.
Citera
2011-11-26, 06:55
Medlem
listigts avatar
S07E09 var riktigt bra och frvnansvrt underhllande Bsta i slutet nr..

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in