2007-09-09, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frosse
Nej det r inte frsnkt. Anledningen till att det r det p iPhone r pga av mikrofonen i headsetet. Ipoden har vanlig 3,5.

Gtt! D r det vl egentligen bara att bestlla p d.
Citera
2007-09-09, 23:44
Medlem
nobles avatar
Citat:
Touchen skeppas som sagt den 28 september, en fredag. Kommer man hinna f den till onsdag den 3e?

...sen en sak bara, dom mste fixa flashstdet, det suger utan.

Str att min kommer den 2-3e p Apple's hemsida, men har hnt att jag ftt grejerna innan deras datum
Citera
2007-09-10, 07:37
Medlem
frosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noble
Str att min kommer den 2-3e p Apple's hemsida, men har hnt att jag ftt grejerna innan deras datum
Ja, om den nu skeppas p fredag (28) s lr du f den tisdag den 2e typ. Kan man skippa bud och be dom leverera till posten ist?
Citera
2007-09-10, 08:39
Medlem
Legalizelutfisks avatar
den verkar otroligt sexig...
den verkar dock ha lite av ett verpris..ngot som skert fixarsig efter ngon mnad
(som p ipohon)
Citera
2007-09-10, 19:50
Medlem
herrheides avatar
Release?

Det str p apples hemsida att den kommer att slppas vrlden ver simultant den 28:e september, men p onoff och siba str det att frvntat leveransdatum r v. 41-42 :-S. Kan detta frsenade leveransdatum bero p ett annat releasedatum i Sverige eller helt enkelt att de inte fr tag p ngra frrn de datumen?

http://store.apple.com/Apple/WebObje...pod/ipod_touch
Citera
2007-09-10, 20:01
Medlem
frosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrheide
Det str p apples hemsida att den kommer att slppas vrlden ver simultant den 28:e september, men p onoff och siba str det att frvntat leveransdatum r v. 41-42 :-S. Kan detta frsenade leveransdatum bero p ett annat releasedatum i Sverige eller helt enkelt att de inte fr tag p ngra frrn de datumen?

http://store.apple.com/Apple/WebObje...pod/ipod_touch
OnOff Siba vet jag inte men att applestore.se skeppar den 28 september, thats for sure
Citera
2007-09-10, 22:28
Medlem
nobles avatar
Har ju tillochmed hnt att Apple "shippar" innan sina utlovade datum
Citera
2007-09-10, 22:41
Medlem
herrheides avatar
Citat:
OnOff Siba vet jag inte men att applestore.se skeppar den 28 september, thats for sure

Vet inte om det r s sure. Lste precis p wikipedia och enligt dem s slpps bde nanon och Touch den 5:e Oktober. Jag r medveten om att wikipedias trovrdhet inte r mkt att hnga i julgranen, men d jag tidigare skrev att onoff och siba hade ett preliminrt leveransdatum v. 41-42 kanske inte detta datumet r s fel nd.
Citera
2007-09-11, 14:08
Medlem
pontusens avatar
Jag litar mer p apple n wikipedia:
Berknat avsndningsdatum: 28 Sep, 2007.

Berknad leverans: 02 Oct, 2007 - 03 Oct, 2007.
Citera
2007-09-11, 18:21
Medlem
frosses avatar
Jag behver en senast den 2e oktober! haha. Ska ka till fabriken i kina eller vart den nu ligger kpa en svart vid bakdrren.
Citera
2007-09-11, 19:52
Medlem
Akademikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrheide
Vet inte om det r s sure. Lste precis p wikipedia och enligt dem s slpps bde nanon och Touch den 5:e Oktober. Jag r medveten om att wikipedias trovrdhet inte r mkt att hnga i julgranen, men d jag tidigare skrev att onoff och siba hade ett preliminrt leveransdatum v. 41-42 kanske inte detta datumet r s fel nd.

Nanon r redan utskickad.
Jag vet det eftersom jag har den i fickan as we speak.
Citera
2007-09-11, 20:11
Medlem
herrheides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akademikern
Nanon r redan utskickad.
Jag vet det eftersom jag har den i fickan as we speak.

D fr jag vl helt enkelt erknna mig verbevisad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in