Nu har jag kommit s lngt p mitt Touch-kp att den ligger i kundvagnen.
Kvarstr gr bara ett frgetecken och det r om jag ska lgga till "AppleCare Protection Plan fr iPod" ocks, vilket innebr att Apple:
Utkar telefonassistansen till upp till tv r
Utkar skyddet fr maskinvaran till upp till tv r
Ngon som har kpt detta till sin iPod skulle vl kunna bertta om detta r en helt ondig utgift eller ngot frnuftigt som man absolut ska kpa till.
Nice iPod , men jag tnkte p fraktkostnaderna. r det fraktfritt fastn man bestller frn USA?
Jag menade sklart apple store Sverige. Fr att bestlla frn apple store i USA mste man ju ha en amerikansk adress:P och det r det ju inte mnga som har (eller jo det r ju typ hundra miljoner.. men du hajar skert)
Edit: och nr jag sa att de hller samma priser verallt menade jag sklart verallt i Landet och inte verallt i vrlden.
Fan farsan skulle ka till New York typ i brjan av oktober, om man ber han tjacka en blir det fan inte dyrt, 16 Gb fr 400 dollares = 2800 kr
Ltt att det blir en sn, fr bara frska klara mig i en mnad frst...
Nu har jag kommit s lngt p mitt Touch-kp att den ligger i kundvagnen.
Kvarstr gr bara ett frgetecken och det r om jag ska lgga till "AppleCare Protection Plan fr iPod" ocks, vilket innebr att Apple:
Utkar telefonassistansen till upp till tv r
Utkar skyddet fr maskinvaran till upp till tv r
Ngon som har kpt detta till sin iPod skulle vl kunna bertta om detta r en helt ondig utgift eller ngot frnuftigt som man absolut ska kpa till.
Det beror (enligt mig) hur lnge du tnker ha produkten, fr mig r en Apple Care helt sjlvklar p datorer osv. Men kanske inte p en iPod? Tror iofs du fr den utbytt etc. mycket enklare
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!