2007-09-08, 09:25
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teh_pwnerer
S man betalar ju en massa bara fr dom ondiga detaljerna och man fr fortfarande bara 16gig.
S du tycker att en weblsare bara r en "ondig detalj"? Tnk vad sknt att kunna sitta t.ex. i tv-soffan och kolla tv-tabler, Flashback, G-mail osv. Visst kan man gra det med en laptop ocks, men smidigare med en iPod som man kan ha i fickan och plocka fram nr man knner fr.
Citera
2007-09-08, 09:34
Medlem
Helt ondigt med en itouch..funktioner r verskattade, speciellt de "flashiga". Ipod gillar jag fr dess enkelhet. Itouch knns som att kpa en musikmobil utan telefonfunktionen.
Citera
2007-09-08, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Helt ondigt med en itouch..funktioner r verskattade, speciellt de "flashiga". Ipod gillar jag fr dess enkelhet. Itouch knns som att kpa en musikmobil utan telefonfunktionen.
r man prylnrd s r man
Citera
2007-09-08, 10:36
Medlem
Boffens avatar
Citat:
Det dr kan man vlja o se hur man vill. Man kan se det som en dlig handdator som saknar viktiga grejer, som en nerbantad iPhone eller vad som.
Jag ser det istllet som en mediaspelare med en massa extra funktioner. Och enligt mig s r inte telefondelen i en iPhone nn hjdare s en Touch blir perfekt fr mig!
Citera
2007-09-08, 11:01
Medlem
frosses avatar
Ni r alla mindre vetande. Den som har flest prylar nr han dr vinner. Punkt.
Citera
2007-09-08, 12:13
Medlem
teh_pwnerers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
S du tycker att en weblsare bara r en "ondig detalj"? Tnk vad sknt att kunna sitta t.ex. i tv-soffan och kolla tv-tabler, Flashback, G-mail osv. Visst kan man gra det med en laptop ocks, men smidigare med en iPod som man kan ha i fickan och plocka fram nr man knner fr.

Nej, WLAN r inte en ondig detalj, jag syftar mest p touchscreenen och alla andra visuella effekter.
Fast det hadde nog blivit ett helvete att navigera webblsaren om man inte hadde haft ntt slags tagentbord. S jag antar att touchscreenen r en bra lsning.
Citera
2007-09-08, 12:16
Medlem
teh_pwnerers avatar
Citat:

Haha, jag har lnge pratat om att telefontillverkarna stoppar in s mycket ondiga funktioner s att dom snart glmmer att stoppa in funktionen att ringa. Detta kanske r starten fr det?
Citera
2007-09-08, 17:50
Medlem
neogeos avatar
ne jag gillar funktioner s lnge det r smidigt att anvnda dem ..

och nr dem inte str nr man inte anvnder dem ..
tror att Apple vet hur man gr det ..

en sak undrar jag .. vad har skrmen fr upplsning ?

och eftersom Safari saknar Flash .. kommer man kunna lsa sin Hotmail..
den r vl delvis flash dessa dagar eller ?
Citera
2007-09-08, 18:09
Medlem
Kaustis avatar
Har kollat runt lite p internet, och bltand verkar inte vara inkluderat i Touchen. Iaf inte aktiverat. Dom skriver dock att det finns hrdvara fr BT, men skiten r inte aktiverad.

Finns det mjligtvis ngot stt att spela musiken frn touchen via wifi? Om det finns typ nn adapter som gr om signalen till BT? Ute och cyklar, hittar inget p ntet, men r det ens mjligt att gra detta?

(har inte kllan, s kan ju vara bullshit, men detta har jag lst iaf)
Citera
2007-09-09, 19:03
Medlem
frosses avatar
Touchen skeppas som sagt den 28 september, en fredag. Kommer man hinna f den till onsdag den 3e?

...sen en sak bara, dom mste fixa flashstdet, det suger utan.
Citera
2007-09-09, 20:34
Medlem
Det enda jag r bekymrad ver r om hrlursuttaget r frsnkt som det r p iPhone. Jag anvnder 6.3mm -> 3.5mm adapter vilket betyder att den inte kommer ner i uttaget, s om det r frsnkt mste man vl se sig om efter ngot annat alternativ.
Citera
2007-09-09, 21:00
Medlem
frosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bastant
Det enda jag r bekymrad ver r om hrlursuttaget r frsnkt som det r p iPhone. Jag anvnder 6.3mm -> 3.5mm adapter vilket betyder att den inte kommer ner i uttaget, s om det r frsnkt mste man vl se sig om efter ngot annat alternativ.
Nej det r inte frsnkt. Anledningen till att det r det p iPhone r pga av mikrofonen i headsetet. Ipoden har vanlig 3,5.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in