2008-09-20, 10:47
Medlem
grasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OBFK
Jag har den gamla touchen, kan man fixa 2.1 utan att betala eller?
nej. Men det r vrt att lgga ut 70 kr p 2.1.. s mycket bttre n att jailbreaka.
Citera
2008-09-20, 15:30
Medlem
Nu har jag inte lst hela trden s ngon kanske redan har frgat samma sak men jag gr ett frsk:

Gr det att lgga in programvara i den nya Ipod touchen s man kan fixa gps i den?
Citera
2008-09-20, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArneTwisted
Nu har jag inte lst hela trden s ngon kanske redan har frgat samma sak men jag gr ett frsk:

gps r en hrdvara, men ska vll finnas nt program iaf till iphone som ger position via wlan men vet inte hur det funkar hr i sverige
Citera
2008-09-20, 19:00
Medlem
Mitt frsta inlgg!

Halloj, jag bestllde min ipod touch 2g frra tisdagen, fick den i torsdags. Grymt bra leveranstid!

Iaf s undrar jag om det finns n jailbreak som funkar till version 2.1.1? Rkade uppdatera frn 2.1 till 2.1.1
Citera
2008-09-21, 13:03
Medlem
FMLs avatar
vilket programm rekomenderas om jag skall flytta ver mina ltar som ligger p touchen till datorn?den r inte jailbreakad.

peace
Citera
2008-09-21, 13:22
Medlem
Spaxxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FML
vilket programm rekomenderas om jag skall flytta ver mina ltar som ligger p touchen till datorn?den r inte jailbreakad.

peace
Frgade i en annan trd om detta och det verkar inte finnas ngot program som klarar detta, tminstonde inte till touchen.
---------

Finns det ngot som kan g fel vid jailbreak? behver man vara paranoid om man vill testa:P?

Ngon som har en guide som r beprvad?
Citera
2008-09-22, 05:23
Medlem
grasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneTwisted

nr du fixar 2.1 fr du ett program med karta. typ google maps med frdbeskrivningar. den kan ocks spra vart du r via ditt internet.
Citera
2008-09-22, 05:24
Medlem
grasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spaxxen
Frgade i en annan trd om detta och det verkar inte finnas ngot program som klarar detta, tminstonde inte till touchen.
---------

Finns det ngot som kan g fel vid jailbreak? behver man vara paranoid om man vill testa:P?

Ngon som har en guide som r beprvad?

Finns mycket som kan g fel. Skerhetskopiera din Ipod innan du provar. Om den hakar upp sig d r det bara att terstlla allt.
Citera
2008-09-22, 15:07
Bannlyst
finns den gamla touch kvar i butikerna, eller har dom bytt ut hela sortimentet nu nr den nya har kommit? tnkte att den gamla kanske r prisvnligare..
Citera
2008-09-22, 15:11
Medlem
Klyschans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.O
finns den gamla touch kvar i butikerna, eller har dom bytt ut hela sortimentet nu nr den nya har kommit? tnkte att den gamla kanske r prisvnligare..
Verkar finnas gott om dom lite varstans. D r det vrre med att hitta dom nya, framfrallt 8 GB-modellen.

Jag tror inte att dom r mer n typ 200 kr billigare n dom nya, s sdr skitvrt r det kanske inte.

Random tips: Prisjakt.se och Pricerunner.com.
Citera
2008-09-22, 15:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klyschan
Verkar finnas gott om dom lite varstans. D r det vrre med att hitta dom nya, framfrallt 8 GB-modellen.

Jag tror inte att dom r mer n typ 200 kr billigare n dom nya, s sdr skitvrt r det kanske inte.

Random tips: Prisjakt.se och Pricerunner.com.
well, om det r s lite prisskillnad s r det vl hugget som stucket. sen om man ska uppgradera den till 2.0 s kostar vl det en slant ocks. det fr bli den nya.
Citera
2008-09-22, 18:42
Medlem
Har ett problem p min ipod nu.. Har tankat hem ngra free apps frn app store och allting funkar finfint, tills idag. Jag startar appen men dom stngs ner direkt. Det funkar att terstlla telefonen men d kommer problemet tillbaka om ngon dag. Desutom s nr jag byter lt flera gnger i rad s blir media spelarn jtte seg men om jag stnger ner ipod och startar den igen s funkar det igen :s

Ngon som vet hur man fixar problemet? Jag har version 2.1.1. Hittar inte nummret till supportern p apples hemsida heller, ngon som kan det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in