Hall allihopa! Jag kpte de hr nya kitet till min touch fr 155 kr. Nu undrar jag en sak. De r s att nr man kolla p aktiekurserna s r de endast amerikanska som finns p min. Kan man lgga in svenska aktiekurser p ngot stt??
Jag gillar den, dock mycket tveksam till det snla utrymmet.. Nr man kan anvnda bilder video o framfrallt ljud s bra s knns det som att hrddisken kommer fyllas vldigt snabbt.
Sen anvnder jag aldrig iTunes store s det knns meningslst. Och Cover flow r snyggt men inte s anvndbart..
Njae det blir nog en iPod classic med 160gb disk.
Cover flow r jkligt kul och snygg om man har ork att slnga in omslag p alla mp3:s. kpte mig en 160 gig fr tv veckor sedan och jag r grymt njd med prestandan osv. Kp!
Hall allihopa! Jag kpte de hr nya kitet till min touch fr 155 kr. Nu undrar jag en sak. De r s att nr man kolla p aktiekurserna s r de endast amerikanska som finns p min. Kan man lgga in svenska aktiekurser p ngot stt??
Det r enkelt gjort. Tryck p i:et nere till hger, sedan p plustecknet uppe till vnster. Dr skriver du in namnet p aktien och vips s r det klart.
EDIT: Orkar inte sepa mig. P Apples hemsida str det att den kostar 399 dollar vilket motsvarar ganska exakt 2517 kronor. Iaf enligt forex, men den kursen r la inte s bra...aja!
Senast redigerad av Pixbo7 2008-01-29 kl. 19:03.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!