2008-01-25, 17:27
Medlem
irrblosss avatar
Ngon som har koll p vilka eventuella fjrrkontroller som funkar till touchen? Lite jobbigt att byta lt nr det r touchscreen, var lttare p min gamla iPod Video, dr kunde man ju knna sig fram i fickan. Har hrt att fjrren med inbyggd radio t.ex. inte funkar. Finns det mjligen ngon tredjepartsfjrr p t.ex. Teknikmagasinet som man kan kpa till touchen? Vill ju inte lgga ut fr mycket pengar p den heller.
Citera
2008-01-25, 20:02
Medlem
Snigges avatar
Efter 3 mnader med en Touch 16 Gb s kan jag bara sga att det hela suger nt vldsamt..ett grnssnitt som r vrdelst, taskigt med funktioner t.ex finns det inte ens en funktion fr att deleta ltar .. Itunes r ett skmt..Istore lika s..

Ett utav mina smsta prylkp ngonsin..
Citera
2008-01-25, 21:28
Medlem
Gr det p ngot stt att installera linux p touchen?

Nr jag sker p google r det enda jag hittar sidor om hur man kan anvnda en touch tillsammans med en dator som har linux.
Citera
2008-01-26, 15:08
Medlem
Exceeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snigge
Efter 3 mnader med en Touch 16 Gb s kan jag bara sga att det hela suger nt vldsamt..ett grnssnitt som r vrdelst, taskigt med funktioner t.ex finns det inte ens en funktion fr att deleta ltar .. Itunes r ett skmt..Istore lika s..

Ett utav mina smsta prylkp ngonsin..

Nej, grnssnittet r grymt bra och praktiskt, finns hur mycket funktioner som helst och iTunes r jvligt praktiskt.

Menmen, lust att slja d?
Citera
2008-01-26, 16:51
Medlem
$100s avatar
Jag packade upp min touch hr precis och den kraschar hela tiden, man gr in i ett program s hoppar den ut p skrivbordet, vafan r felet d? Den r terstlld och s!
Citera
2008-01-26, 18:52
Medlem
Flrps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av $100
Jag packade upp min touch hr precis och den kraschar hela tiden, man gr in i ett program s hoppar den ut p skrivbordet, vafan r felet d? Den r terstlld och s!

Lter som den r pajj. Ring Apple.
Citera
2008-01-26, 19:03
Medlem
$100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flärp
Lter som den r pajj. Ring Apple.

Gjorde det, frmodligen hrdvarufel, d wifi har slutat funka samt home-knappen inte gr som den brukar, hoppas jag fr ut en ny av onoff!
Citera
2008-01-26, 19:04
Medlem
Flrps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av $100
Gjorde det, frmodligen hrdvarufel, d wifi har slutat funka samt home-knappen inte gr som den brukar, hoppas jag fr ut en ny av onoff!

Klart du fr en ny. Hoppas du sparade kvittot
Citera
2008-01-28, 12:16
Medlem
Ap-ungens avatar
Tja. Hoppas ngon kan hjlpa till.
Ftt min Touch nu men mste tydligen ansluta den till Itunes innan den gr att anvnda. Varfr?
Gr det att hoppa ver det?
Har nmligen ingen dator hemma och kan inte installera Itunes p datorn p jobbet.

Tacksam fr svar!
Citera
2008-01-28, 14:18
Medlem
tarzzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joerde
Gr det p ngot stt att installera linux p touchen?

Nr jag sker p google r det enda jag hittar sidor om hur man kan anvnda en touch tillsammans med en dator som har linux.

Det hr kanske man hjlpa dig, https://help.ubuntu.com/community/Po...Devices/iPhone

Citat:
Ursprungligen postat av Ap-ungen
Tja. Hoppas ngon kan hjlpa till.
Ftt min Touch nu men mste tydligen ansluta den till Itunes innan den gr att anvnda. Varfr?
Gr det att hoppa ver det?
Har nmligen ingen dator hemma och kan inte installera Itunes p datorn p jobbet.

Tacksam fr svar!

Hur hadde du tnkt att lgga in musiken i din iPod d? fr du mste ju tyvrr anvnda iTunes fr det med, om den inte r jailbroken frstss, eller hadde du tnkt att ladda ner all musik via iTunes i din ipod? Hur som helst s tror jag att du tyvrr mste anvnda dig av iTunes p en dator frst fr att kunna f igng den..
Citera
2008-01-28, 15:11
Medlem
Ap-ungens avatar
Men jag vill inte lgga in musik nu utan jag vill bara kunna leka med den, typ surfa os.
Citera
2008-01-28, 20:31
Medlem
Snigges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exceed
Nej, grnssnittet r grymt bra och praktiskt, finns hur mycket funktioner som helst och iTunes r jvligt praktiskt.

Menmen, lust att slja d?

Du mste skmta, jmfrt med min gamla 1gb Iriver s r det bara utrymmet i Ipoden som r bra..det r ju bara knl att inte ens kunna ltt lgga ver ltar frn t.ex en kompis dator..
och..Japp slja r p gng...vntar p att Sandisk sansa view 16gb slpps p allvar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in