2007-12-17, 01:03
Medlem
Konverterings program

Hej igen.

Snookade igenom trden och lade mrke till att ganska mnga letar efter ett bra konverteringsprogram. Jag anvnder mig av Videora, funkar wunderbra, anvndarvnligt etc etc.

Ladda ner och njut av highkvalle rullar p Touchen!

http://thepiratebay.org/tor/3400992/...iPod_Converter

Ha det bra!

//Johnny
Citera
2007-12-18, 01:27
Medlem
Ngon som vet vad Ipod Touch kostar i Thailand?
Citera
2007-12-18, 06:52
Medlem
irrblosss avatar
Ngon som har koll p om det finns ngot stt att lsa pdf-filer p Touchen? Det hade varit bra att kunna ha ett litet referensbibliotek i fickan d och d.
Citera
2007-12-18, 10:17
Medlem
herrheides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Ngon som har koll p om det finns ngot stt att lsa pdf-filer p Touchen? Det hade varit bra att kunna ha ett litet referensbibliotek i fickan d och d.
Den kan lsa pdf, men bara nr de redan ligger p internet.
Citera
2007-12-19, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Specias

Det dr du skrev om Jailbreak och iPodtouchfans.com.

//Johnny

Du skulle inte skicka lnkarna till de trdar det beskrivs hur man jailbreakar en 1.1.2. Jag hittar inte.
Citera
2007-12-19, 23:03
Medlem
Klahzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixbo7
Du skulle inte skicka lnkarna till de trdar det beskrivs hur man jailbreakar en 1.1.2. Jag hittar inte.

Sk p youtube finns mycket. Bland annat har ipodmaster tror jag han heter ett par filmer.
Citera
2007-12-20, 12:53
Medlem
DWOYs avatar
fick min touch idag. men jag har ett litet problem :P enheten dyker inte upp i iTunes. det r min frsta iPod s jag r helt novis nr det gller iPod och iTunes:P nn som vet vad jag missat gra?

edit: jag har windows xp som os
Citera
2007-12-20, 17:50
Medlem
Flrps avatar
Ngon som har ett tips p en bra FM-sndare som passar touchen, helst till ett vettigs pris (Max 300:-)?
Citera
2007-12-22, 13:56
Medlem
DWOYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DWOY
fick min touch idag. men jag har ett litet problem :P enheten dyker inte upp i iTunes. det r min frsta iPod s jag r helt novis nr det gller iPod och iTunes:P nn som vet vad jag missat gra?

nehepp. fr vl kontakta Apple support d.
Citera
2007-12-22, 16:18
Medlem
herrheides avatar
Citat:

Hnder det inget nr du stoppar in den i datorn? Kommer det inget ljud eller popup som upplyser dig om att du har stoppat in ny maskinvara?
Citera
2007-12-22, 19:15
Medlem
DWOYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrheide
Hnder det inget nr du stoppar in den i datorn? Kommer det inget ljud eller popup som upplyser dig om att du har stoppat in ny maskinvara?

nu hittar jag enheten i iTunes :P men jag lyckas inte fra ver musik eller filmer till ipoden. nr jag slpper musiken eller filmerna p ipodenheten s hnder ingenting.
Citera
2007-12-22, 20:09
Medlem
herrheides avatar
Citat:
nu hittar jag enheten i iTunes :P men jag lyckas inte fra ver musik eller filmer till ipoden. nr jag slpper musiken eller filmerna p ipodenheten s hnder ingenting.
Lter ju skumt. Skapa en spellista och vlj sen att synkronisera den. terkom med resultat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in