Har nyligen infrskaffat mig en iPod touch, 8 gigabyte, "hela kret" s att sga med allt i sin ordning. Sen skulle jag koppla upp mig p vrt trdlsa ntverk, eftersom det tydligen skulle g. Men sen nr den skte s hittade den inget

och d satt jag nd en halvmeter frn sjlva "sndaren" eller vad det nu kallas, allts antennen som str fr det sjlva trdlsa i det hela. iPoden sker men finner inget. Jag finner detta mycket underligt. Vanliga datorer hr hemma kan koppla upp sig utan problem, och ntverket r inte lsenordsskyddat.
Sen idag kte jag in till stadens lokala bibliotek, och dr fann den ntverk s det stod hrliga till, och det gick att surfa och alltihop. P stan fann den ntverk verallt. Men den hittade inte det hemma? Trots att den hade alla frutsttningar. Jag gick in p Kjell & Company, frhoppningsvis kunde dom luska ut ngonting. Men nej.
Vl hemma kollade jag upp apple.com, men fann ingen anvndbar information hos deras support.
Tycker detta r skit! Ngon som vet vad som br gras?
(Om det finns liknande trdar med svar p detta, ombedes jag att bli hnvisad dit.)