2009-12-22, 23:03
Medlem
swixs avatar
Troligtvis s har hrlursingngen lossnat frn kretskortet. Jag tror att det ska finnas ngon video p Youtube som visar hur man plockar isr och byter uttaget.
Citera
2009-12-23, 23:13
Medlem
Viking-s avatar
Jag befinner mig utomlands och forde over ett par filmer pa min ipod i hopp om att kunna se de pa en dator utomlands. Problemet ar att det inte gar att exportera filmerna som mediafiler till min kompis dator, utan de ligger i itunes utan att gora nytta. Min fraga ar ifall det gar att "ta ut" mediafilerna fran itunes och lagga de i en separat mapp sa att jag kan se de via vlc eller valfritt program.
Tacksam for svar.
Citera
2009-12-23, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MBN_MAN
Kan ju meddela att ipod 32gb kostar 3095kr p elgigantens varuhus i lnna.

sch fr dyr
Citera
2009-12-25, 22:18
Medlem
MBN_MANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sparky99
sch fr dyr
Jadu. Det jag ville sga var att det skiljde ganska mycket pengar mellan internetpriset och varuhus-priset, vilket r typ 400kr.
Citera
2009-12-26, 15:35
Medlem
karamellpojkens avatar
Kpte en ipod med frskring fr 499kr frra veckan. Fr jag en ny om jag rkar tappa den i kaffet?
Citera
2009-12-26, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karamellpojken
Kpte en ipod med frskring fr 499kr frra veckan. Fr jag en ny om jag rkar tappa den i kaffet?

jag fick
Citera
2009-12-26, 23:20
Medlem
lendrygghs avatar
iPod touch och wi-fi

Har nyligen infrskaffat mig en iPod touch, 8 gigabyte, "hela kret" s att sga med allt i sin ordning. Sen skulle jag koppla upp mig p vrt trdlsa ntverk, eftersom det tydligen skulle g. Men sen nr den skte s hittade den inget och d satt jag nd en halvmeter frn sjlva "sndaren" eller vad det nu kallas, allts antennen som str fr det sjlva trdlsa i det hela. iPoden sker men finner inget. Jag finner detta mycket underligt. Vanliga datorer hr hemma kan koppla upp sig utan problem, och ntverket r inte lsenordsskyddat.
Sen idag kte jag in till stadens lokala bibliotek, och dr fann den ntverk s det stod hrliga till, och det gick att surfa och alltihop. P stan fann den ntverk verallt. Men den hittade inte det hemma? Trots att den hade alla frutsttningar. Jag gick in p Kjell & Company, frhoppningsvis kunde dom luska ut ngonting. Men nej.
Vl hemma kollade jag upp apple.com, men fann ingen anvndbar information hos deras support.
Tycker detta r skit! Ngon som vet vad som br gras?

(Om det finns liknande trdar med svar p detta, ombedes jag att bli hnvisad dit.)
Senast redigerad av lendryggh 2009-12-26 kl. 23:26.
Citera
2009-12-26, 23:20
Medlem
MBN_MANs avatar
32gb:arn r s jvla slut det bara gr nu i sverige. Bestllde p CDON idag nr dem sa att den fortfarande var i lager, men nu r den slut ven dr, s jag vette fan hur man ska f tag p skiten relativt snabbt..
Citera
2009-12-27, 00:56
Medlem
__Alez__s avatar
Har lnge funderat p en ipod touch, 32gb har det varit d..

Men nu s hittade jag en mediaspelare som heter Archos. r dom bttre n ipoden eller? Bra priser p dom och bra mycket mer minnesutrymme, strre skrm ocks.

Ngon som r lite erfarenhet om dom hr Archosspelarna?
Citera
2009-12-27, 01:56
Medlem
The-Johans avatar
du kan frska att skriva in ipodes MAC adress i tilltelse rutan i din router, MAC adressen hittar du i Instllningar> Allmnt> Om, och dr str det jmte wifi-adress
Citera
2009-12-27, 17:31
Bannlyst
ngon som vet hur mkt en ipod touch 3g 8gb kostar i mediamarkt? de har ingen jvla hemsida s man kan se priserna
Citera
2009-12-27, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Har lnge funderat p en ipod touch, 32gb har det varit d..

Men nu s hittade jag en mediaspelare som heter Archos. r dom bttre n ipoden eller? Bra priser p dom och bra mycket mer minnesutrymme, strre skrm ocks.

Ngon som r lite erfarenhet om dom hr Archosspelarna?
Tror den har vldigt svrt att slut iPoden i Apps, finns sp otroligt mycket och bra apps
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in