2009-12-20, 22:40
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DivisionByZero
Anslut iPoden s att den syns i enhetslistan ute till vnster i iTunes. Markera den dr och vlj fliken "Sammanfattning" s hittar du den kryssrutan under "Alternativ".

Den lter mig inte lgga inn musikk i bibloteket nu hur fan ska jag gra?
Citera
2009-12-20, 23:46
Medlem
Cynkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Johan
nu har det hnt ntt konstigt, en artist som jag precis kopierade ver till min touch har blivit en dubblett av, men bara i ipoden fr nr jag kollar i itunes s finns det bara en av varje, och dessutom s har tv album utav den artisen och blivit dubbletter s det betyder att jag har fyra album och fyra ltar av den artisten vilket r vldigt jobbigt.
Vet nn hur jag ska gra fr att lsa detta?

MMhm, jag tror jag hade ungefr samma problem frut. Jag minns inte hur det var exakt. Men jag fick dubletter i iPod men inte i iTunes. Detta beror som jag minns det p att varje lt hade p ngot stt ett speciellt album fast de tillhrde ngot samlingsalbum samtidigt. Drmed s skapas en "genvg" eller vad man ska kalla det fr varje "slags" album. Skit svrt att frklara eftersom jag inte minns ordentligt.

Men... Det r bara 1 lt, fast den har ett flertal genvgar till den eftersom titeln har flera olika mjligheter att tillhra olika grupper i iPod.
Citera
2009-12-21, 00:58
Medlem
The-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cynkan
MMhm, jag tror jag hade ungefr samma problem frut. Jag minns inte hur det var exakt. Men jag fick dubletter i iPod men inte i iTunes. Detta beror som jag minns det p att varje lt hade p ngot stt ett speciellt album fast de tillhrde ngot samlingsalbum samtidigt. Drmed s skapas en "genvg" eller vad man ska kalla det fr varje "slags" album. Skit svrt att frklara eftersom jag inte minns ordentligt.

Men... Det r bara 1 lt, fast den har ett flertal genvgar till den eftersom titeln har flera olika mjligheter att tillhra olika grupper i iPod.

hh jag tror jag fattat, har det med albumartist att gra? ska kolla upp det, tack fr svaret!!!

EDIT: nr jag tog bort albumartist s frsvann fyrdubbletterna(eller vad det heter ) men det finns dom vanliga dubbletterna finns fortfarande kvar , jag fr kolla runt lite
Senast redigerad av The-Johan 2009-12-21 kl. 01:11.
Citera
2009-12-21, 05:50
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DivisionByZero
Anslut iPoden s att den syns i enhetslistan ute till vnster i iTunes. Markera den dr och vlj fliken "Sammanfattning" s hittar du den kryssrutan under "Alternativ".

Ipoden lter mig ej lgga inn musik nu nr jag tog p hantera sjlv.
Citera
2009-12-21, 16:20
Medlem
Bohlingers avatar
I och med att iPod touch har wifi och ljudinspelning borde det ju funka att ringa med skype?
Citera
2009-12-21, 16:23
Medlem
The-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bohlinger
I och med att iPod touch har wifi och ljudinspelning borde det ju funka att ringa med skype?

ja det r alldeles riktigt med fr att kunna ringa till telefoner s mste man betala
Citera
2009-12-21, 19:07
Medlem
Flensons avatar
Ipod touch krnglar

Hej, jag kpte en ipod touch fr drygt 2 r och allt brjade med att hrlursingngen brjade glappa och tillslut kom det inget ljud alls ur mina hrlurar, jag undrar om ngt har vart med om samma sak och vet isfall hur man lagar detta och kostnader fr det osv.

Tack p frhand.
Citera
2009-12-21, 19:14
Medlem
Max Powers avatar
Det r nog inget man lagar sjlv. Lter som ett fabriksfel och ngot som d ska tckas av garantin. Du borde lmnat in den tidigare.

Min Touch fungerar kanon, synd bara att itunes suger.
Citera
2009-12-21, 19:35
Medlem
Flensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max Power
Det r nog inget man lagar sjlv. Lter som ett fabriksfel och ngot som d ska tckas av garantin. Du borde lmnat in den tidigare.

Min Touch fungerar kanon, synd bara att itunes suger.

Tror inte det r ett fabriksfel d det knns som om jag sjlv kan ha bidragit till detta men det jag undrar r om ngn vet ngot stlle dr dem kan lsa detta problem fr en rimlig summa
Citera
2009-12-21, 22:47
Medlem
Kriminalarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multicriminal
En vecka kvar till rean, vnta och se.

Med tanke p att de flesta F betalar runt 1450-1470 kr fr 8 GB (1450 x 1.25 = 1813 kr) s tror jag inte att den kommer snkas srskilt mycket mer. Den sljer sig sjlv och r slut hos leverantrerna i stort sett hela tiden.

Mellandagsrean r till fr att slja bort gammal skit, returer och snt som man inte blir av med.
Citera
2009-12-22, 17:17
Medlem
MBN_MANs avatar
Kan ju meddela att ipod 32gb kostar 3095kr p elgigantens varuhus i lnna.
Citera
2009-12-22, 22:46
Medlem
Kolla mumien.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här