2012-01-28, 14:54
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danro80
Du kan ladda med usbn i datorn, eller s stter du usb-sladden i den medfljande vggadaptern.

http://www.mobilsscan.com/images/upl...ne_laddare.jpg
Men ngon sdan vggadapter fljer inte med nr man kper iPod Touch. Det gller ju bara iPhone och iPad(?).
Citera
2012-01-28, 15:16
Medlem
Danro80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quwerrt93
Men ngon sdan vggadapter fljer inte med nr man kper iPod Touch. Det gller ju bara iPhone och iPad(?).

Oj, sg det nu.. fan va snlt.
Citera
2012-02-05, 10:37
Medlem
WalterSullivans avatar
Mste man vara uppkopplad p Wifi fr att anvnda game center? har inget trdlst ntverk hemma och jag kan inte logga in p game center
Citera
2012-02-05, 10:41
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Mste man vara uppkopplad p Wifi fr att anvnda game center? har inget trdlst ntverk hemma och jag kan inte logga in p game center

Eftersom GC r baserat p ett ntverk av andra anvndare s mste man tyvrr ha det. Sorry:/
Citera
2012-02-05, 10:53
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannywtf
Eftersom GC r baserat p ett ntverk av andra anvndare s mste man tyvrr ha det. Sorry:/

Ok och man kan inte ladda ner spel frn Itunes till ipoden utan att vara uppkopplad p wifi med ipod?
Citera
2012-02-05, 11:06
Medlem
Citat:
Ok och man kan inte ladda ner spel frn Itunes till ipoden utan att vara uppkopplad p wifi med ipod?

Nix. Inte frn iTunes p ntet nej, vilket borde sga sig sjlv.

Men man kan verfra spel/appar frn t ex den dator man har sitt iTunes p om man har laddat ner spelen dit tidigare.

Dr Tinnitus
Citera
2012-02-05, 11:16
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:

Precis som Dr Tinnitus beskrev s kan man lgga ver spel via iTunes p datorn om man kpt spelen tidigare. Med en iPod fr man tnka att man behver packa vskan innan man reser ivg, typ.
Citera
2012-02-05, 13:27
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Precis som Dr Tinnitus beskrev s kan man lgga ver spel via iTunes p datorn om man kpt spelen tidigare. Med en iPod fr man tnka att man behver packa vskan innan man reser ivg, typ.

Ja jag menade s, jag laddar allts ner spel p itunes i datorn o fr bara ver p ipoden. det behvs inget wifi fr lr?
Citera
2012-02-05, 13:55
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ja jag menade s, jag laddar allts ner spel p itunes i datorn o fr bara ver p ipoden. det behvs inget wifi fr lr?

Du kan ju synkronisera med hjlp av kabeln som fljer med. Drigenom kan du ven kpa appar/spel. Fr man frga varfr du inte vill anvnda wifi? Kan det mjligtvis vara s att du inte f tillgng till lsenordet p ntverket?
Citera
2012-02-05, 15:25
Medlem
Hur verfr jag enklast videoklipp frn min iPod till en iPhone?
Citera
2012-02-05, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skumjaevel
Hur verfr jag enklast videoklipp frn min iPod till en iPhone?

r det videoklipp du tagit med din kamera p din iPod? D br det vara att ladda ver dem till din dator som du gr nr du fr ver bilder. P din dator s startar du sen iTunes och kopplar in din iPhone och klickar p den i Enheter. I raden flikar verst s klickar du p Bilder lngst till hger och dr ska du kunna markera var dina bilder/filmer ligger och markera vilka album, bilder, filmer du vill ska synkas till din iPhone. Glm inte att bocka i "Inkludera Video"

Dr Tinnitus
Citera
2012-02-05, 17:12
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Du kan ju synkronisera med hjlp av kabeln som fljer med. Drigenom kan du ven kpa appar/spel. Fr man frga varfr du inte vill anvnda wifi? Kan det mjligtvis vara s att du inte f tillgng till lsenordet p ntverket?

Har inget trdlst ntverk i hemmet, har inget emot wifi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in