2009-12-20, 15:24
Medlem
Heaven23s avatar
Mste frga, vad exakt innebr att jailbreaka sin ipod, och vad r frdelarna och nackdelarna?
Citera
2009-12-20, 15:31
Medlem
Finns det ingen app man kan ladda ner eller ngot annat som gr att man kan ndra equalizern p ipod touch? Gillar spelarn men plattare ljud fr man leta efter, lter som om man lyssnar p en klockradio ibland, speciellt om man har lite dyrare lurar p sig.
Citera
2009-12-20, 15:39
Medlem
OggeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Johan
d fr du tnka p att du kan endast anvnda det om du har ett trdlst ntverk i nrheten, om du inte anvnder offine mode d allts(om det nu gr p iphone/touch versionen?)

Synkar hemma. D rcker det i en vecka.
Citera
2009-12-20, 18:55
Medlem
The-Johans avatar
Dubbletter!

nu har det hnt ntt konstigt, en artist som jag precis kopierade ver till min touch har blivit en dubblett av, men bara i ipoden fr nr jag kollar i itunes s finns det bara en av varje, och dessutom s har tv album utav den artisen och blivit dubbletter s det betyder att jag har fyra album och fyra ltar av den artisten vilket r vldigt jobbigt.
Vet nn hur jag ska gra fr att lsa detta?
Citera
2009-12-20, 19:30
Medlem
Zls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Johan
nu har det hnt ntt konstigt, en artist som jag precis kopierade ver till min touch har blivit en dubblett av, men bara i ipoden fr nr jag kollar i itunes s finns det bara en av varje, och dessutom s har tv album utav den artisen och blivit dubbletter s det betyder att jag har fyra album och fyra ltar av den artisten vilket r vldigt jobbigt.
Vet nn hur jag ska gra fr att lsa detta?

Testa att restora?
Citera
2009-12-20, 19:36
Medlem
The-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zöl
Testa att restora?

helst inte, endast som sista utvg
Citera
2009-12-20, 21:43
Medlem
karamellpojkens avatar
Funderar p en 8gb 3gen. Hittar p tm fr 1795:

r det ett bra kp eller snks den som dom andra frgar under mellandagarna?
Citera
2009-12-20, 22:13
Medlem
Galadrins avatar
hur lgger man inn ny musik p min ipod touch utan att ta bort min gamla musik? varje gng jag vill lgga inn musik s kommer en ruta upp och frgar om jag vill synkronisera men d mste jag ta bort alla musik som ligger p ipoden. hur sparar jag min musikk som ligger p ipoden?
Citera
2009-12-20, 22:14
Medlem
Multicriminals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karamellpojken
Funderar p en 8gb 3gen. Hittar p tm fr 1795:

r det ett bra kp eller snks den som dom andra frgar under mellandagarna?

En vecka kvar till rean, vnta och se.
Citera
2009-12-20, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galadrin
hur lgger man inn ny musik p min ipod touch utan att ta bort min gamla musik? varje gng jag vill lgga inn musik s kommer en ruta upp och frgar om jag vill synkronisera men d mste jag ta bort alla musik som ligger p ipoden. hur sparar jag min musikk som ligger p ipoden?
Kryssa i "Hantera musik och videor manuellt" i iTunes. D kan du dra ver den musik du vill frn iTunesbiblioteket till iPoden utan att behva synkronisera.
Citera
2009-12-20, 22:23
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DivisionByZero
Kryssa i "Hantera musik och videor manuellt" i iTunes. D kan du dra ver den musik du vill frn iTunesbiblioteket till iPoden utan att behva synkronisera.

Vart hittar jag det? klarar inte att hitta det
Citera
2009-12-20, 22:26
Medlem
Anslut iPoden s att den syns i enhetslistan ute till vnster i iTunes. Markera den dr och vlj fliken "Sammanfattning" s hittar du den kryssrutan under "Alternativ".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in