Citat:
Ursprungligen postat av Skaggner
Om du kan bestlla med Postfrskott s r det ju lugnt om du inte har brttom, jag skulle inte bestlla frn ngon sida som kndes oplitlig eller liknande. Om du mste frbetala. Men somsagt kolla upp det med postfrskott. Annars gr det vldigt smidigt frn Applestore, dock r deras gravyr inget att hurra ver.
ok, men jag har bestmt mej fr applestore, det knns skrats s, sen gravyren, hur menar du? jag hade tnkt mitt namn p frsta raden sen ntt annat som jag inte vet nm kanske typ "Rock on! \m/" eller ntt, har inte kommit p ntt bra dr n s det kan ni grna hjlpa mej med
Citat:
Ursprungligen postat av hejkanin
Hej, jag har blivit lite sugen p en ipod touch, jag vet vldigt lite om dessa. Men, hur funkar surfen? r den likvrdig med Iphones, eller r den sligare n iphone p wlan eller liknande? P vilka punkter skiljer den sig mot Iphone vad det gllr surf? Jag vet ju att den bara funkar p wlan.!
det jag vet r att enda skillnaden jmfrt med surf r att du inte kan anvnda ett mobilt nt som du annars kan gra med iphone, allts kan du bara anvnda wlan/wifi fr att surfa med den vilket fungera lika bra som med iphone