2009-11-16, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Johan
jo det r s jag ska bestlla en ipod touch 32 gig 3:e generationen, och d kollar jag p prisjakt, dr kostar billigaste 2734 kr, ffren heter pixmania, har hrt talas om den innan oh s men jag undrar hur r det att bestlla dr ifrn? nn som har gjort det frut, inga frseningar eller nnting? och sen undrar jag hur det r med frakten, p pixmania ligger den p 100(!) kr vilket r mkt, det finns inget erbjudande nnstans fr att slippa den?

kanske ska kpa p applestore istllet, d fr man ju gratis gravyr och frakt

jaja fr se, sg vad ni tycker om pixmania i alla fall

Om du kan bestlla med Postfrskott s r det ju lugnt om du inte har brttom, jag skulle inte bestlla frn ngon sida som kndes oplitlig eller liknande. Om du mste frbetala. Men somsagt kolla upp det med postfrskott. Annars gr det vldigt smidigt frn Applestore, dock r deras gravyr inget att hurra ver.
Citera
2009-11-16, 17:34
Medlem
Hej, jag har blivit lite sugen p en ipod touch, jag vet vldigt lite om dessa. Men, hur funkar surfen? r den likvrdig med Iphones, eller r den sligare n iphone p wlan eller liknande? P vilka punkter skiljer den sig mot Iphone vad det gllr surf? Jag vet ju att den bara funkar p wlan.!
Citera
2009-11-16, 18:16
Medlem
The-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaggner
Om du kan bestlla med Postfrskott s r det ju lugnt om du inte har brttom, jag skulle inte bestlla frn ngon sida som kndes oplitlig eller liknande. Om du mste frbetala. Men somsagt kolla upp det med postfrskott. Annars gr det vldigt smidigt frn Applestore, dock r deras gravyr inget att hurra ver.

ok, men jag har bestmt mej fr applestore, det knns skrats s, sen gravyren, hur menar du? jag hade tnkt mitt namn p frsta raden sen ntt annat som jag inte vet nm kanske typ "Rock on! \m/" eller ntt, har inte kommit p ntt bra dr n s det kan ni grna hjlpa mej med

Citat:
Ursprungligen postat av hejkanin
Hej, jag har blivit lite sugen p en ipod touch, jag vet vldigt lite om dessa. Men, hur funkar surfen? r den likvrdig med Iphones, eller r den sligare n iphone p wlan eller liknande? P vilka punkter skiljer den sig mot Iphone vad det gllr surf? Jag vet ju att den bara funkar p wlan.!

det jag vet r att enda skillnaden jmfrt med surf r att du inte kan anvnda ett mobilt nt som du annars kan gra med iphone, allts kan du bara anvnda wlan/wifi fr att surfa med den vilket fungera lika bra som med iphone
Citera
2009-11-16, 18:27
Medlem
Citat:
jo det r s jag ska bestlla en ipod touch 32 gig 3:e generationen, och d kollar jag p prisjakt, dr kostar billigaste 2734 kr, ffren heter pixmania, har hrt talas om den innan oh s men jag undrar hur r det att bestlla dr ifrn? nn som har gjort det frut, inga frseningar eller nnting? och sen undrar jag hur det r med frakten, p pixmania ligger den p 100(!) kr vilket r mkt, det finns inget erbjudande nnstans fr att slippa den?

kanske ska kpa p applestore istllet, d fr man ju gratis gravyr och frakt

jaja fr se, sg vad ni tycker om pixmania i alla fall

jag har handlat frn Pixmania tidigare, dock inte en iPod utan en kamera men dom funkade bra. Frakten r lite dyrare fr jag tror att dom ligger i Frankrike. Jag tror att dom r lika skra att bestlla frn som Expert, SIBA, Onoff eller liknande butiker.
Citera
2009-11-16, 19:13
Medlem
Aritzos avatar
Vart kan man hitta en sdan kabel till cigarett tndaren s man kan hra musiken frn ipoden med bilhgtalarna??
Citera
2009-11-16, 19:44
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wääuu
Min Ipod Touch har nyligen brjat bete sig mrkligt.
Spellistan "25 mest spelade" skiljer sig helt och hllet frn den i datorn, och det r ltar jag aldrig lyssnat p i den. Jag har inte synkat den med en annan dator.
Den har ven i min dator bytt namn frn "mitt namns ipod touch" till bara "ipod tuch".

Vet inte om trden ska ligga hr, men jag tror att detta har skett sedan uppdatering frn 10.6.1 till 10.6.2 i datorn, drfr lgger jag den hr.

Inte helt sjlvklart att den skall ligga hr i Mac OSX avdelningen men d det kanske finns en koppling till uppgradering av OS s lter jag den ligga hr ett tag fr att sedan ev. flyttas till Hemelektronik.

/Mod
Citera
2009-11-17, 17:52
Medlem
The-Johans avatar
nej det blev en bestllning p pixmania nd , str 3-4 arbetsdagar, hoppas jag fr den p fredag
Citera
2009-11-18, 01:01
Medlem
wuus avatar
Ok hr verkar det inte hnda s mycket. Det beror efter lite mer fundering frmodligen p att ven OS i ipoden nyligen uppgraderades. Jag har ven upptckt andra problem ssom att den hnger sig oftare eller p andra stt n innan...
Meget konstigt.
Citera
2009-11-18, 06:11
Medlem
Hispers avatar
Vi flyttar frn Mac OSX till Hemelektronik

/Mod
Citera
2009-11-18, 18:35
Medlem
Cheapmotherloads avatar
Tjna grabbar jag behver lite hjlp!

Jag har lnat en iPod Touch av en vn till mig i ngra veckor men nu nr jag frsker ladda den p en Windows PC gr det verkligen jttedligt. Nrmare bestmt s laddas den inte alls (faktum r att den inte hittas ens). Nu, jag har inte lst igenom trden nrmare eller googlat mig sjlv till leda utan hoppas bara att ngon hr ska ge mig en enkel lsning p problemet. Grna ngot i stil med: "Du mste installera iTunes." eller "Det finns en drivrutin du verkar sakna, hr r en lnk." och om ni knner er p humr. "Kp en Mac fr i helvete ditt ktthvve!"

Tack p frhand!
Citera
2009-11-18, 19:18
Medlem
The-Johans avatar
kan nn rekomendera ett bra och snyggt silikonskydd till ipod touch som inte r fr dyr?
Citera
2009-11-18, 21:47
Medlem
Citat:
kan nn rekomendera ett bra och snyggt silikonskydd till ipod touch som inte r fr dyr?

Jag har ett, eller ja tv belkin. 2pack kostade 199;- Dock ska jag sga att de flesta skydden r anpassade fr iPhone och inte touch s dessa r lite stora. Dock funkar dom nd. Jag skulle istllet rekommendera http://store.apple.com/se/product/TU...co=MTM3NTc0Nzg

/Sk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in