2009-07-18, 12:31
Medlem
Stormfires avatar
Sg nu att iPod Touch/iPhone officiellt skulle stdja spelkontrollers i 3.0. Kommer bli en rejl konkurrent till PSPn nr de brjar slppas och blir mer standardiserade i spelen.

Den hr kommer bli riktigt hftig.

http://icontrolpad.com/pad1.png
http://icontrolpad.com/

Kommer i September.
Citera
2009-07-18, 18:54
Bannlyst
Hej, jag har ett problem, p min ipod touch kan jag inte stta p wifi. Sjlva alternativet ... Wi-Fi Inget Wi-Fi r i grskala, medans alla andra alternativ r i frg, man ser det men kan inte trycka p det. Har terstllt men hjlper ej, bara lmna in?

Kpte den p Pc city som slagit igen, br jag ka till elgiganten ist?

Sen undrar jag, ja r inte 18 eller har inte visa electron. Och jag vill grna kunna ladda ner gratis saker, men man mste ha ngon med kort som reggar fast man inte ska kpa saker ?
Citera
2009-07-18, 20:57
Medlem
Stormfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niclaaas
Hej, jag har ett problem, p min ipod touch kan jag inte stta p wifi. Sjlva alternativet ... Wi-Fi Inget Wi-Fi r i grskala, medans alla andra alternativ r i frg, man ser det men kan inte trycka p det. Har terstllt men hjlper ej, bara lmna in?

Kpte den p Pc city som slagit igen, br jag ka till elgiganten ist??

Hittade en trd hr som beskriver samma problem: http://www.everythingicafe.com/forum...i-fi-3234.html

Fanns ngra mjliga lsningar dr, men i vissa fall r det bara att lmna in den.
Citera
2009-07-18, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av plope
18-rsgrns p flashback

Hejd

Nej men har ett lnat min brorsas acc, ville bara ha svar. Ltsas moderator

Citat:
Ursprungligen postat av Stormfire
Hittade en trd hr som beskriver samma problem: http://www.everythingicafe.com/forum...i-fi-3234.html

Fanns ngra mjliga lsningar dr, men i vissa fall r det bara att lmna in den.

Okej, tack s mycket ska kolla dr, r det ett vanligt problem?
Senast redigerad av niclaaas 2009-07-18 kl. 21:40.
Citera
2009-07-20, 18:40
Medlem
Tattarhunters avatar
samma problem hr mste gra en programuppdatering fr min ipod G1 men det sger att den har tappas internet o nerladdingen avbryts men jag har inte tappas internet
Citera
2009-07-22, 13:32
Medlem
MrOSs avatar
Har lite problem med Videora iPod converter, kan nmligen inte konvertera ngot utan det kommer bara upp ett felmedelande (error code: 100302) ngon som vet vad som r p tok och hur jag lser det?

Sen nr jag nd r igng s undrar jag om man kan jailbreaka generation 1 som jag allts har.

Grymt tacksam om man skulle f hjlp d man ska resa en liten tripp till helgen och lite film i fickan r ju inte fel

Edit En till frga

Min ipod kan inte hitta min router av ngon anledning men de kan hitta andras vilket fr mig r skumt d jag r vrdels p snt hr
Senast redigerad av MrOS 2009-07-22 kl. 13:38.
Citera
2009-07-22, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOS
Har lite problem med Videora iPod converter, kan nmligen inte konvertera ngot utan det kommer bara upp ett felmedelande (error code: 100302) ngon som vet vad som r p tok och hur jag lser det?

Sen nr jag nd r igng s undrar jag om man kan jailbreaka generation 1 som jag allts har.

Grymt tacksam om man skulle f hjlp d man ska resa en liten tripp till helgen och lite film i fickan r ju inte fel

Edit En till frga

Min ipod kan inte hitta min router av ngon anledning men de kan hitta andras vilket fr mig r skumt d jag r vrdels p snt hr

Gr alldeles utmrkt att jailbreaka, sk p google bara
Sen s ang Videora s testa att ndra Output directory till endast C:\, D:\ whatever. Mitt Videora ville inte konvertera nr skvgen var fr lng o knepig :/.
Citera
2009-07-24, 12:27
Medlem
Har problem med min iPod Touch 2g gen. Det r firmware 3.0 och jailbreakad. Problemet r att jag fr inte in mina apps som ligger i iTunes, oknt fel str det bara..
Citera
2009-07-24, 14:04
Medlem
corzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corazon
Varfr kunde de inte ha telefonfunktionen med? D hade den varit ultimat.

det finns iaf nr jag hade min itouch 8bg en funktion om man jailbreakade den s att man fick ip telefoni, sen kpte man till en mick frn ntt fretag. kostade typ 200kr
Citera
2009-07-28, 20:57
Medlem
Varfr gr det inte att synkronisera p fler datorer n en utan att programmen ska frsvinna?

Dator 1
Installerade jag massa apps p.
Dator 2
Frskte installera mer apps men det gick inte utan att man tog bort dem andra?

Har en Touch 2G 8GB.
Citera
2009-07-28, 22:15
Medlem
frumpishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForestMeadow
Varfr gr det inte att synkronisera p fler datorer n en utan att programmen ska frsvinna?

Dator 1
Installerade jag massa apps p.
Dator 2
Frskte installera mer apps men det gick inte utan att man tog bort dem andra?

Har en Touch 2G 8GB.

Itunes =) har ingen aning om det gr att frhindra, misstnker att det inte gr.
Citera
2009-07-28, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frumpish
Itunes =) har ingen aning om det gr att frhindra, misstnker att det inte gr.

Finns det ngot annat stt att fre ver filer d? :/

Ivf s suger det hr med tvngssynkronisering..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in