Hejsan!
jag undrar att om jag nu vljer att fullt terstlla min ipod touch, sedan nr jag ominstallerar appsen, kommr gamla highscores och snt vara kvar, som t.ex. p icopter, eller kommer det vara 0 och man mste brja om p nytt?
Hejsan!
jag undrar att om jag nu vljer att fullt terstlla min ipod touch, sedan nr jag ominstallerar appsen, kommr gamla highscores och snt vara kvar, som t.ex. p icopter, eller kommer det vara 0 och man mste brja om p nytt?
Eftersom det r samma vara s kommer det ej att vara ngra extrema skillnader. Det jag kan tnka mig r som du sger - sprket. Instruktionsboken och supportprogram kommer antagligen vara olika.
Jag kpte frsta generationens iPod Touch, endast usb-kabel ingen laddare till ntuttaget. Frsta gngen jag startade den var den p Engelska men det var ju bara att byta till svenska p instllningarna.
Sen r det dr med volymen, tror max volymen p de europeiska varianterna r reglerad av EU.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!