2009-06-25, 00:52
Medlem
matte03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LpE
Beror vl p vad du ska ha den till. Som musikspelare r det knappast vrt att byta, men touchen r ju grymt go nr det gller allt annat! lskar min som fan. Blir glad bara av att blddra sidor p hemskrmen fr det r s grymt snyggt

jag tycker min r p tok fr klumpig, jag tycker det mest finns en massa coola program till touchen
Citera
2009-06-27, 15:33
Medlem
Tuxxens avatar
Nr jag conventerar filmer i "Magic Video Converter 8.0.2.18" till .m4v s nr jag ska synkronisera s sger programmet att den inte hittar filen. Ngot som vet hur man fr bukt med detta problem?
Citera
2009-06-28, 01:28
Medlem
Hur fixar man snesroms till touch 2G?

Jailbreakade min Touch 2G och fick med Installer och Cydia p kuppen. Brjade genast med att ska efter SNES-emulator och installerade denna frn en source som heter ZodTTD, trodde att det skulle rcka fr att brja spela.

Men nr jag startat upp emulatorn s meddelas jag om att det inte finns ngra ROMS. Hur gr jag till vga fr att f dessa till Ipoden? r det ngon som har ngon source som jag kan lgga till fr detta, eller mste jag koppla Ipoden till datorn och lgga in manuellt? Hur gr jag isfall till vga, och varifrn laddar jag ner dessa?

r tacksam fr all hjlp, klarar det absolut inte sjlv...
Citera
2009-06-28, 03:55
Bannlyst
Hjlp!

Jag har surfat runt lnge och testat mnga olika guider men inget fungerar..
Skulle ngon villja vara s snlla att lnka guide till hur man jailbreakar sin ipod
Jag har en Ipod touch med 1.1.5 vers det r 1g ver.. Hade varigt tacksam fr hjlp

MVH
Citera
2009-06-29, 12:10
Medlem
nikolauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werngren
Jag har surfat runt lnge och testat mnga olika guider men inget fungerar..
Skulle ngon villja vara s snlla att lnka guide till hur man jailbreakar sin ipod
Jag har en Ipod touch med 1.1.5 vers det r 1g ver.. Hade varigt tacksam fr hjlp

MVH

uppdatera till 2.2.1 eller 3.0 och sk p youtube, det finns verallt.
Citera
2009-06-29, 20:20
Medlem
Hajimes avatar
hur fan sker man bland ltarna som i dom gamla ipodarna? jobbigt om man inte vet vad en lt ligger p fr bokstav.
Citera
2009-07-01, 12:59
Medlem
Akademikerns avatar
Funderar p att kpa en touch och slja min nano.

r det samma laddare fr touch och nano? Jag och tjejen har nmligen varsin nano men bara en laddare.. s om jag ska slja min nano med laddaren s r det till att det fungerar att ladda tjejens nano med laddaren fr min nya touch.
Citera
2009-07-01, 13:48
Medlem
David.s avatar
Japp.
Citera
2009-07-01, 14:21
Medlem
Akademikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David.
Japp.

En fr tacka!
Citera
2009-07-01, 14:45
Medlem
Rangvalds avatar
Har funderat p att JBa min 2G, men jag vet inte riktigt vad jag fr ut av det. Jag har min touch nstan uteslutande till att lyssna p musik med, och ibland s surfar jag lite. r det ens lnt att jag lgger ner energi p att JBa den d?

EDIT; Nr man JBar, frsvinner inte alla ltar och snt d?
Citera
2009-07-01, 15:32
Medlem
xFAMILJEFESTxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akademikern
En fr tacka!
Nja, jag har upplevt, med min Touch 2g, att de gamla laddarna inte fungerar.
Citera
2009-07-01, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald
Har funderat p att JBa min 2G, men jag vet inte riktigt vad jag fr ut av det. Jag har min touch nstan uteslutande till att lyssna p musik med, och ibland s surfar jag lite. r det ens lnt att jag lgger ner energi p att JBa den d?

EDIT; Nr man JBar, frsvinner inte alla ltar och snt d?

Nja, om man bara lyssnar p musik och surfar ibland r det i min mening knappast vrt att JBa. JB gr ju att man fr tillgng till flera apps gratis osv, kan lgga till lite tweaks och s dr. Som sagt, knappast vrt om man inte r en app-nrd

Och ja, JB tror jag tar bort allt som finns p iPoden..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in