2008-11-09, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppenro
Okej, hur mnga Gig kr du?
Men du sger att det inte finns hgtalare p G1? Fr fan, d mste det bli en G2.
Jo, sg en "Guided Tour" p Apple.se. Sg att man kunde "Spela" bass, kostar det "Spelet" eller r det gratis?

Jag kr 32gig. Sjukt njd.

G in p iTunes store kolla s ser du vad allt kostar.
Citera
2008-11-09, 21:21
Medlem
kalle.bs avatar
Hej kpte en touch i helgen. r verkligen njd.
Men jag tycker det blir fr mycket att g omkring med min stora tunga mobil samtidigt som jag har min ipod touch i fickan. Det enda som jag anvnder p mobilen r SMS ibland.
Nu undrar jag om det finns ngot stt att kommunicera med mina vnners mobiler ned ngon slags smstjnst eller liknande. Jag har wifi p arbetsplatsen s jag har full tillgng till internet. Vore jttekul med svar
Citera
2008-11-09, 21:36
Medlem
STarkmans avatar
Sdr, nu r min 16 gigare bestlld
Detta blir min frsta ipod ngonsin s jag r taggad att f testa dess funktioner! Men som det ser ut i den hr trden verkar det inte vara ngon "skit" sak i alla fall.

Btw, hade ni ngon grym gravyr p era?
Citera
2008-11-09, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av STarkman
Sdr, nu r min 16 gigare bestlld
Detta blir min frsta ipod ngonsin s jag r taggad att f testa dess funktioner! Men som det ser ut i den hr trden verkar det inte vara ngon "skit" sak i alla fall.

Btw, hade ni ngon grym gravyr p era?

Vart kpte du den? Vad kostade det?

Hur mycket plats tar "Apps"? Kommer nmligen inte in p Appsidan i Itunes Store, och har fr mig att det inte stod.
Senast redigerad av Muppenro 2008-11-09 kl. 21:55.
Citera
2008-11-09, 22:22
Medlem
STarkmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppenro
Vart kpte du den? Vad kostade det?

Hur mycket plats tar "Apps"? Kommer nmligen inte in p Appsidan i Itunes Store, och har fr mig att det inte stod.

Jag kpte den via apples hemsida, har dliga erfaranheter av att bestlla frn andra sidor n tillverkarens.. ven om det skulle vara billagare

Den gick p 2800:-, tycker inte det r s mycket sveda i plnboken.. Innan har jag varit personen som avverkat 300 spnns mp3r en efter en, men nu knnde jag att det fick vara nog med det

Dessutom har jag lng pendlingstid till universitet, tillrckligt fr att se en film iaf
Citera
2008-11-13, 22:45
Medlem
Fanjunkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STarkman
Jag kpte den via apples hemsida, har dliga erfaranheter av att bestlla frn andra sidor n tillverkarens.. ven om det skulle vara billagare

Hur lng tid tog leveransen?

OnT. Funderar p att kpa skal till direkt s inte baksidan repas. Ngon som har tips p bra skal? Silikonliknande helst, dvs inga hrda palmpilot-plnbcker.
Citera
2008-11-14, 12:41
Medlem
frumpishs avatar
xtremedeals.com har skitgrymma grejjer till touchen, en black silicon case fr typ 40 spnn ingen fraktkostnad och tar runt 1-2 veckor f hit den.. .VRT!!! och lcd display skydd, riktigt njd med grejjer jag kpt frn den sidan
Citera
2008-11-16, 19:41
Medlem
Harikiriis avatar
Om jag nu har en bok i pdf format. Kan man d lgga in den i ipoden sen lsa den? Eller mste jag ha ett annat format p filen? Hur gr man tillvga nr man ska flytta ver filen till ipoden?
Citera
2008-11-16, 21:17
Medlem
Jag anvnder programmet Stanza, http://www.lexcycle.com/. Funkar rtt bra.
Obs! du mste ha det bde p din ipod och datorn fr att kunna fra ver egna bcker.
Citera
2008-11-16, 22:55
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emto
Jag anvnder programmet Stanza, http://www.lexcycle.com/. Funkar rtt bra.
Obs! du mste ha det bde p din ipod och datorn fr att kunna fra ver egna bcker.

Fan va krngligt. Finns det inget lttare alternativ?
Citera
2008-11-17, 17:32
Medlem
Asciis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harikirii
Fan va krngligt. Finns det inget lttare alternativ?
Jod. Jag kr ett program som heter Files lite som agerar som en slags FTP klient. Den stter upp en server genom ipoden och sedan r det bara till att dra ver frn dator, fungerar att slnga ver pdf'er och lsa dem om jag inte minns fel.

edit: sg nu att det ven finns ett som heter Discover som gr likadant, dock osker p om det gr att kra pdf'er genom den.
Citera
2008-11-17, 18:45
Medlem
Fanjunkarens avatar
Slngde precis in en bestllning p en 16gb Touch G2. Antar att jag kommer f nya programvaran, 2.1 eller 2.2? Vilken version r jailbreakad och vilken r inte det n?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in