2009-03-13, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coffe94
Vem har sagt att jag r fdd 94 !?

Klarade att Jailbreaka den igr efter mnga frsk ! men nu till nsta problem , tankade hem lite spel frn the piratebay , hur faan lgger man in dom till ipoden , gr inte att dra in dom i itunes....
lesden fr mitt lilla moral utbrott

spel kan du dra ver via ssh, googla eller sk p youtube

ska ven g i itunes kanske inte 8,0 eller 8,1
Citera
2009-03-13, 13:21
Medlem
Citat:

Klarade att Jailbreaka den igr efter mnga frsk ! men nu till nsta problem , tankade hem lite spel frn the piratebay , hur faan lgger man in dom till ipoden , gr inte att dra in dom i itunes....

En frdel om du ens lser .nfo p tpb, dr str allt.
Skrev allt hr:

Om du inte frstr att det installeras p samma stt p en itouch ska du inte installera saker.
Citera
2009-03-13, 17:10
Medlem
Barcelona_83s avatar
Citat:

Skit i Piratebay too dangerous

Dra in till Cydia -> Manage -> Sources -> add -> Http://Cydia.Hackulo.us -> Sections -> Hackulo.us... Installera Installous. ppna appen och sk spelet du vill ha.. Installera och s var det klart.

Om du har Wi-fi allts
Citera
2009-03-13, 17:18
Medlem
S, nu har jag jailbrekat min iPod Touch 2G. Now what? Hur fr man in program o skit d? Vad r Cydia?
Citera
2009-03-13, 18:34
Medlem
Bumpar ifall nn som kan o vet vill hjlpa
Citera
2009-03-13, 18:43
Medlem
Jag vet inte om detta fungerar, men om du gr in i kontrollpanelen, sedan klickar p Ntverks- och delningscenter (klassisk vy). Sedan i menyn till vnster s klickar du p "Hantera ntverksanslutningar". Sedan hgerklickar du p din trdlst anslutning, Delning och sedan kryssar du i "Tillt att andra ntverksanvndare ansluter genom internetanslutningen p den hr datorn".

Hoppas jag hjlpte, om inte s hoppas jag nd du lser det! Du bara mste surfa p din iPod touch.
Citera
2009-03-13, 18:54
Medlem
Jag har vista. Det funkar inte att dela ut. Str bara att det inte gr, str inte varfr. Mste dela ut och sedan skapa ett ad hoc..
Citera
2009-03-13, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barcelona_83
Skit i Piratebay too dangerous

Dra in till Cydia -> Manage -> Sources -> add -> Http://Cydia.Hackulo.us -> Sections -> Hackulo.us... Installera Installous. ppna appen och sk spelet du vill ha.. Installera och s var det klart.

Om du har Wi-fi allts

har nu gjort som du sa men nr ja ska ladda ner Touchgrind s fr ja inte till det... jag klickar p download s kommer ja till ngra lnkar sen s klickar ja p nn lnk o sen s funkar de inte .... Och s stog de att de kosta pengar , gr de de?
Citera
2009-03-13, 19:22
Medlem
Enrundfyrkants avatar
Bara jag som gillar den ngest man fr varje gng man ska restora sin ipod? Hur fuckat allt verkar lyckas jag dock alltid att terstlla den p ngot stt. Ska kra med quickfreedom nu!
Citera
2009-03-13, 19:25
Medlem
Enrundfyrkants avatar
Citat:
har nu gjort som du sa men nr ja ska ladda ner Touchgrind s fr ja inte till det... jag klickar p download s kommer ja till ngra lnkar sen s klickar ja p nn lnk o sen s funkar de inte .... Och s stog de att de kosta pengar , gr de de?

Vissa lnkar funkar inte. Det beror oftast p att filen blivit borttagen tror jag. Bara att leta upp en tidigare version av spelet s brukar man hitta ngon som fungerar!
Citera
2009-03-13, 19:40
Medlem
Barcelona_83s avatar
Citat:
Precis som den runda fyrkanten sa s funkar inte alla lnkar. tips r att vlja ngon lnk som heter ngot i stil med, crpscene eller ngot snt.
2shared och 4shared brukar oftast .ipa filerna vara borttagna, speciellt Gameloft spelen. Synd d jag ville testa Guitar rock tour och kolla skillnaden gentemot Tap Tap..
Citera
2009-03-13, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barcelona_83
Precis som den runda fyrkanten sa s funkar inte alla lnkar. tips r att vlja ngon lnk som heter ngot i stil med, crpscene eller ngot snt.
2shared och 4shared brukar oftast .ipa filerna vara borttagna, speciellt Gameloft spelen. Synd d jag ville testa Guitar rock tour och kolla skillnaden gentemot Tap Tap..

okej....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in