2009-03-12, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ed_
Fr att vara p den skra sidan. Om man nu jailbreakar och inte r njd eller av ngon anledning vill ha tillbaka det vanliga orginal, gr det att terstlla ipoden igen i itunes va?
Japp

+ Det programmet som r lnkat hr ver funka fint !
Citera
2009-03-12, 20:46
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Jailbreakade idag med QuickFreedom tror jag, enkelt, det svraste var att koppla in sladden samtidigt som man hll in hem- och lsknappen.

Citera
2009-03-12, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PLACEBOiSTiC
Jailbreakade idag med QuickFreedom tror jag, enkelt, det svraste var att koppla in sladden samtidigt som man hll in hem- och lsknappen.

funkade fr mej utan att koppla ur och in fr att f den i de lget , men nu r jag dr nr ipod skrmen r vit nr ja ska ndra i itunes , men jag fr inte upp itunes nr ja klickar p itunes ikonen ... Nn som vet hur ja ska fixa..?
Citera
2009-03-12, 21:01
Medlem
Flickvaens avatar
Problem med album

Jag vill grna ha en schysst album samling i min ipod. Med det menar jag att jag vill ha ALLA mina Iron Maiden ltar i ett och samma album. Detta lyckades jag delvis med, det var bara att ctrl+A i Iron Maiden mappen sedan hgerklicka > egenskaper > information och sedan ndra albuminformationen s att alla ltar hade samma album information.

Men vissa ltar vill inte ha sin albuminformation ndrad vilket leder till irritation och hjrnbldningar. Min frga till er r nu om ngon mjligtvis vet hur man gr tillvga fr att kunna ndra albuminformation.
Citera
2009-03-12, 21:06
Medlem
Stormfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickvaen
Jag vill grna ha en schysst album samling i min ipod. Med det menar jag att jag vill ha ALLA mina Iron Maiden ltar i ett och samma album. Detta lyckades jag delvis med, det var bara att ctrl+A i Iron Maiden mappen sedan hgerklicka > egenskaper > information och sedan ndra albuminformationen s att alla ltar hade samma album information.

Men vissa ltar vill inte ha sin albuminformation ndrad vilket leder till irritation och hjrnbldningar. Min frga till er r nu om ngon mjligtvis vet hur man gr tillvga fr att kunna ndra albuminformation.

r det inte enklare att gra en spellista i iTunes?

Tycker sjlv det kan vara bra med orginalalbum ibland, men ibland vill man ju verkligen lyssna p alla ltar som artisten har. D anvnder jag spellistor, riktigt bra och enkelt.
Citera
2009-03-12, 22:24
Medlem
Ass , fr fortfarande inte upp Itunes , har provar ominstallera de ..

Men nr ja ska klicka "Create firmware" s laddar den sen str de att de inte gick o spara p skrivbordet men den sparades p ett annat stlle , tror ni att de gr nn skillnad .. ?
Citera
2009-03-12, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coffe94

Men nr ja ska klicka "Create firmware" s laddar den sen str de att de inte gick o spara p skrivbordet men den sparades p ett annat stlle , tror ni att de gr nn skillnad .. ?

Det ska nog inte gra ngon skillnad vart den sparas huvudasken r att du vet var den r!

fr det r ju den du ska anvnda nr du terstller i itunes
Citera
2009-03-12, 22:48
Medlem
Citat:
COFFE94

Kan tillggas att det r 18rs lders grns p flashback.

vlkommen tillbaka om 3 r
Citera
2009-03-13, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormfire
r det inte enklare att gra en spellista i iTunes?

Tycker sjlv det kan vara bra med orginalalbum ibland, men ibland vill man ju verkligen lyssna p alla ltar som artisten har. D anvnder jag spellistor, riktigt bra och enkelt.

annars s kan man ju lyssna efter artist s slipper man hlla p med spellistor.
Citera
2009-03-13, 06:26
Medlem
nikolauss avatar
Citat:

Exakt s blev det fr mig med, men jag bara tgick in i quickmappen och tog custom221.ipsw tror jag den hette, det r ingen fara ska du se!

Nr jag skulle ppna itunes fick jag inte heller upp det, men felet var d att jag hll p med massa annat och det hade kommit upp en varningsruta bakom det jag hll p med som jag inte sg, allts ett fnster var ivgen. Det var mitt problem men det tycks ju inte vara ditt.

Prova ominstallera itunes, men ipoden urkopplad, sen kopplar du in ipoden igen s ska den komma upp som oknd enhet i windows, itunes poppar upp och den har hittat en ipod i DFU-lge.
Citera
2009-03-13, 06:42
Medlem
nikolauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeAwZ

vlkommen tillbaka om 3 r

Jag bara vntade p den dr. Vad i helvete lider du av? En registrerad medlem p flashback, skall antas som myndig oavsett vad denna HETER, gr, eller sger, tills han har sagt ngot annat. Hjlp honom istllet fr att frska f honom hrifrn. Har han sagt att han r 15? Nej. Han fr vl heta exakt vad fan han vill, utan att du ska komma och leka nn jvla moralkrring och tro sig veta regler.

Jag r trtt p sna som dig. Frgan r om du hr hemma p flashback.
Citera
2009-03-13, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeAwZ

vlkommen tillbaka om 3 r

Vem har sagt att jag r fdd 94 !?

Klarade att Jailbreaka den igr efter mnga frsk ! men nu till nsta problem , tankade hem lite spel frn the piratebay , hur faan lgger man in dom till ipoden , gr inte att dra in dom i itunes....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in